Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kerro tänne terkut sille, jota mietit

Ilkeilijä Töölöstä
03.10.2016 |

Ei tarvitse kaivata. Kerro, kaipaat tai et.

Kommentit (59)

Vierailija
1/59 |
03.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää o hyvä :D Ei tartte ihmisten tapella kaipausketjuissa ku voi avautua täällä ihan luvan kanssa.

Vierailija
2/59 |
03.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja tosiaan sana on vapaa, eikä otsikko velvoita 'kaipaamaan'. Kaipaat tai et, sana on vapaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/59 |
03.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo ja kaivatakin saa, sitä ei kiellä kukaan.

Vierailija
4/59 |
03.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää on hyvä!

Vierailija
5/59 |
03.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tintti-hullu voi jäädä riehumaan siihen toiseen ketjuun :D Yksin toivottavasti ;-)

Vierailija
6/59 |
03.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiainen on tervetullut tänne myös!

Vierailija
7/59 |
03.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

:D

Vierailija
8/59 |
03.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiva, että näemme toisemme usein aamuisin työmatkalla, kun ajamme toisiamme vastaan. Se antaa hyvän alun päivään.

Vierailija
9/59 |
03.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä jatkan nyt tästä omaa elämääni. Hautasin kaikki unelmat Sun suuntaan yks kerrallaan, mut osaan nähdä tässä jo jotain positiivistakin. Viimeinen vuos oli niin raskas. Ja vaik nyt joudunko kattoo omaa tympeetä elämääni silmästä silmään niin... Se on oma ja siks <3!

Vierailija
10/59 |
03.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedät varmaan ettei nimittely ole kovin kaunista? Ei varsinkaan jos se kohdistuu puolison lapsiin tai heidän äitiin. Miten pieni ihmisen pitää olla...?

Vierailija
11/59 |
03.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

^ niin ja en tosiaankaan kaipaa...

Vierailija
12/59 |
03.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

😋

Vierailija
13/59 |
03.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakas koirani, kiitos kun pidät minut kiinni elämässä :'(

Vierailija
14/59 |
04.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet onnistunut tavoitteessasi saada minut tuntemaan itseni täysin arvottomaksi, mutta tiedätkö mitä? Pysyn kaukana. Teen mitä tahansa paitsi päästän sut lähelle itseäni. Ei enää yhtään loukkausta.

Vierailija
15/59 |
04.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olet onnistunut tavoitteessasi saada minut tuntemaan itseni täysin arvottomaksi, mutta tiedätkö mitä? Pysyn kaukana. Teen mitä tahansa paitsi päästän sut lähelle itseäni. Ei enää yhtään loukkausta.

Ja jälleen syy on minun...hohhoijaa. Ottaisit vaan vastuun tekemisistäsi ja sanomisistasi niin kenenkään ei tarvitsisi tuntea itseään arvottomaksi. Minun tilanteessani suuttuminen oli täysin aiheellista ja siltikin yritin saada sut tekemään niinkuin oikein on. Sä vaan jatkat tota karkuun juoksemista. Juokse pois vaan. Et ole minun murhe enää, omasi olet.

Vierailija
16/59 |
04.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

😉

Vierailija
17/59 |
04.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja mä koin arvottomuuden sun kanssa ollessa. Että pakko kyllä myöntää:ihan oikein sulle.

Vierailija
18/59 |
04.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja mä koin arvottomuuden sun kanssa ollessa. Että pakko kyllä myöntää:ihan oikein sulle.

Toi itsesi uhriuttaminen onkin sun elämän kantava voima. Ja persoonasi tunnuspiirre, pidä se!

Vierailija
19/59 |
04.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hilaisuus on nyt parhaaksi meille molemmille. Keskityn nyt siihen, että luovun väärästä kunniasta, mikä on saanut tekemään kaikki temput, mahdolliset ja mahdottomat... Haluan keskittyä nyt olemiseen sen sijaan, että kannan kaiken eteesi. Tee oma osuutesi sinä nyt. En voi sua olla aina pelastamassa.

Vierailija
20/59 |
04.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikävä... Ei mitään järkeä taaskaan. Heti kun saan jotain järkevää aikaiseksi, tulee järjettömyys... Olen päätökseni tehnyt... Siinä pysyn vaikka väkisin sitten!!