Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mua naurattaa kun ihmiset rupee heräileen siihen et globalisaatio ei ookkaan yksinomaan hyvä juttu

Vierailija
03.10.2016 |

...tai edes puoliksi. Maailma on valtaosalle väestöstä aika mätä paikka. Jos koko maailma olisi yhteistä kylää, se olisi aika paska kylä. Tähän totuuteen uneksijat heräilevät, kun huomaavat ettei kaikki tahdokaan hyvää, työt karkaa, tunnollisilta nyhdetään rahat, yms. hienot ilmiöt mitä globis on tuonut.

No, helposti hölmö erotetaan rahoistaan vai miten se sanonta meni. Nauttikaa matalammasta elintasostanne ja kuvitelkaa että se meni hyvään tarkoitukseen.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
03.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja kun se kaikki jaetaan tasan, niille jakajille ei jää juuri mitään, eikä sitä valtavaa ihmismassaa saatu siltikään nostettua suosta. Tosiseikka kuitenkin on se, että eliitti on tietoisesti ajanut tätä, koska se saa omaan taskuunsa koko maailman roposet ja saadaan länsimaiden keskiluokat laitettua takaisin riippuvaisempaan asemaan. 

Vierailija
2/10 |
03.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarkoitit varmaan kapitalismi?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
03.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Komppaan täysillä

Vierailija
4/10 |
03.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tarkoitit varmaan kapitalismi?

Minä ainakin tarkoitin globalisaatiota.

t. 1

Vierailija
5/10 |
03.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itkupotkuraivari, kun en enää saakaan ummistettua silmiäni niin helposti maailman epäreiluudelta :(((

Mutta kun minulla pitäisi valkoisena länsimaiset arvot omaavana ihmisenä olla joku etuoikeus kuluttaa, saastuttaa ja kiduttaa maapalloa ja muita ihmisiä!

Vierailija
6/10 |
03.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itkupotkuraivari, kun en enää saakaan ummistettua silmiäni niin helposti maailman epäreiluudelta :(((

Mutta kun minulla pitäisi valkoisena länsimaiset arvot omaavana ihmisenä olla joku etuoikeus kuluttaa, saastuttaa ja kiduttaa maapalloa ja muita ihmisiä!

Onpa sinulla erikoinen näkemys. Ihan kuin valkoiset tämän päivän ihmiset jotenkin kollektiivisesti kiduttaisivat muita? Ihan kuin asiat olisivat noin yksinkertaisia. Mieti Kiinaa, Intiaa, Bangladeshia vaikkapa, he ovat todella hyötyneet siitä, että voivat myydä tuotteitaan myös Eurooppaan ja Amerikkaan. Heidän elintasonsa nousee kohisten. Sitä ennen nousi Korea. On maita, jotka eivät osaa nostaa itse itseään suosta, se ei kuitenkaan tarkoita sitä, että se olisi sen syy, että heitä riistettäisiin. 

Vierailija
7/10 |
03.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tässä on hyvä esimerkki siitä miten propaganda on purrut - "Anna rahasi meille koska olet valkoinen ja siksi kidutat ihmisiä ja saastutat maapalloa, jos et anna suljet silmäsi", MITÄÄN perusteita tälle ei ole, minä en ainakaan saastuta ja kiduta sen enempää kuin kukaan muukaan - ja on todella naiivia uskoa että muiden maiden ihmiset olis sen parempia tai huonompia.

Mutta mitä isompi valhe ja tarpeeksi toistoa, se uskotaan, vai miten se sanonta meni.

Ap

Vierailija
8/10 |
03.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

-Kävin tänään kolmessa kaupassa: Lidl, H&M, Gina Tricot

-Nautin ravintolassa lasin viiniä Australiasta

-Katsonut ulkolaisen sarjan telkkarista

-Roikun nyt netissä Lenovon koneella

Mun elämä nyt vaan on laadukkaampaa globalisaation takia. Ei paluuta impivaaraan, kiitos.

Vierailija
9/10 |
03.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Globalisaatio on nostanut satoja miljoonia ja enemmänkin ihmisiä köyhyydestä työväen- ja keskiluokkaan. Parisataatuhatta suomalaista on vastaavasti menettänyt työnsä ehkä pysyvästi lähinnä matalan koulutustason takia, mutta meillä on kyllä varaa laskea elintasoamme muutamalla prosenttiyksiköllä.

Vierailija
10/10 |
03.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tästäkin syystä Suomen maaperä ei kuulu pelkästään suomalaisille, vaan kaikille.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä viisi