Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

G: Millaiset vaatteet Tellä AV naiset on spinning tunnilla??

Vierailija
03.10.2016 |

Millaisia vaatteita käytätte spinnin tunneilla? Onko Teillä toppi vai tekninen t-paita, trikoot pitkät/caprit vai oikeat pehmustetut pyöräilytrikoot, alushousut stringit/hipsterit vai ei lainkaan alushousuja ja kuinka monta kertaa viikossa olette spinning tunneilla....

Kommentit (27)

Vierailija
1/27 |
03.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja taas tätä .

Vierailija
2/27 |
03.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oho, Trikoo/Stringipervo kirjoitti tällä kertaa stringit pienellä s:llä, tosin "Teillä" isolla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/27 |
03.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyöräilytrikoot ja alla stringit.....tämänhän sä halusit tietää :)

Vierailija
4/27 |
03.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on stringit päässä, juoksutrikoopervo.

Vierailija
5/27 |
08.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on stringit päässä, juoksutrikoopervo.

Oletko varma?? Mulla on kuvassa olevat spinningvaatteet!!!

http://sportsfitnessandrubberflooring.com/wp-content/uploads/spinning.j…

Vierailija
6/27 |
08.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos joskus saisin aivovamman ja menisin spinningtunnille, päälläni olisi pieruverkkarit ja xxl-anopilta peritty oranssi t-paita. 

Vierailija
7/27 |
08.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on yleensä sukkahousut ilman pikkareita ja yläpäässä toppi.

Vierailija
8/27 |
08.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla taas on yläpäässä sukkahousut ja alapäässä stringit ja vielä alempana korkkarit. Niillä on vähän hankala polkea, mutta mitäpä sitä ei pervojen silmäniloksi tekisi. 

Vierailija
9/27 |
08.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos joskus saisin aivovamman ja menisin spinningtunnille, päälläni olisi pieruverkkarit ja xxl-anopilta peritty oranssi t-paita. 

Olet varmaan itsekkin samaa XXL kokoa kun noin haukut  anoppia?? Ite olen mies ja 176cm ja paino 74 ja "SIX" Pack kunnossa. Salitreeniä 4 krt viikossa ja juoksutreeniä 3 krt viikossa 10-15km kerralla....Lähe viivalle :D

Vierailija
10/27 |
08.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihon myötäisissä vaatteissa olen. Olen kokoa XS ja voit tulla tunneille seuraamaan tiukkoja pakaralihaksiani jos haluat. Ei ole minulta pois niin kauan kun pidät sairaat pervoajatuksesi omana tietonasi.

Vierailija
11/27 |
08.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Imeskelet varmaan piliä.

Vierailija
12/27 |
08.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tietenkin hikeä tiukkuvat Stringit. Sitähän sä kysyit.  Tällaisilla keleillä mopoauton ikkunat jo höyrystyy.

Vierailija
13/27 |
08.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihon myötäisissä vaatteissa olen. Olen kokoa XS ja voit tulla tunneille seuraamaan tiukkoja pakaralihaksiani jos haluat. Ei ole minulta pois niin kauan kun pidät sairaat pervoajatuksesi omana tietonasi.

Millaset trikoot päällä? Pitkät vai 3/4 pituiset caprit vai pyöräilyhousut? Stringit vai hipsterit ja oletko yleensä eturivissä että pakaralihakset näkyy?? Miltä salilta sun voi bongata? Ite olen Gogo City ja GoGo Park salilla :)

Vierailija
14/27 |
08.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mahdollisimman neutraalin näköiset urheiluhousut ja tekninen paita, koska menen sinne treenaamaan enkä esittelemään itseäni.

Vierailija
15/27 |
08.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän nyt asennetta vastailuun, PERVO MIES haluu teitoo  :D

Vierailija
16/27 |
08.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko peppusi treenattu??

Vierailija
17/27 |
08.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vähän nyt asennetta vastailuun, PERVO MIES haluu teitoo  :D

Vittu näitä PERVO on joka kaskustelupalstalla....

Vierailija
18/27 |
08.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

UP.....UP.....UP......

Vierailija
19/27 |
09.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla  tekninen t-paita, pyöräilyhousut (jossa pehmuste pepussa), Shimano pyöräilykengät, pieni pyyhe, juomapullo ja vielä tärkein stringit  alushousuina, joista ei jää ikäviä "alushousurajoja" kun saumattomat enkä halua pyöräillä ilman alushousuja, siinä bakteerit vaan lisääntyisi.  N_42v

Vierailija
20/27 |
09.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla  tekninen t-paita, pyöräilyhousut (jossa pehmuste pepussa), Shimano pyöräilykengät, pieni pyyhe, juomapullo ja vielä tärkein stringit  alushousuina, joista ei jää ikäviä "alushousurajoja" kun saumattomat enkä halua pyöräillä ilman alushousuja, siinä bakteerit vaan lisääntyisi.  N_42v

Ei pyöräilyhousujen kanssa pidetä mitään alushousuja alla vaan nudena poljetaan ainakin itse. M43

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi kuusi