Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Heteromies, seurustelisitko bi-naisen kanssa?

Vierailija
03.10.2016 |

Eipä tällä palstalla varmaan oikeasti kovin monta miestä pyöri, mutta kokeillaan.

Heteromies, seurustelisitko bi-naisen kanssa?

Vaihtoehdot

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
03.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehdottomasti,bi naisen kanssa olisi mahdollisuus kolmanteen pyörään.

t.Mies

Vierailija
2/21 |
04.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
04.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En seurustelisi bin kanssa koska en usko biseksuaalisuuteen. Mielestäni itseään biseksuaaleina pitävät ovat homoja ja lesboja. Tunnetteko kolmekymppisiä biseksuaaleja? Aivan. Siihen ikään mennessä bin leikkiminen loppuu ja ihmiset ovat avoimen homoja ja lesboja.

Vierailija
4/21 |
04.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En seurustelisi bin kanssa koska en usko biseksuaalisuuteen. Mielestäni itseään biseksuaaleina pitävät ovat homoja ja lesboja. Tunnetteko kolmekymppisiä biseksuaaleja? Aivan. Siihen ikään mennessä bin leikkiminen loppuu ja ihmiset ovat avoimen homoja ja lesboja.

Olen 40 v bi-nainen. Sori, jos maailmasi romahti.

Vierailija
5/21 |
04.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kyllä seurustelisi.

Vierailija
6/21 |
04.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen 40 v bi-nainen. Sori, jos maailmasi romahti.

No, voit olla poikkeus.

Vierailija
7/21 |
04.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Höpsistä...mutta provohan tää oli tietysti. Täällä 35-v naimisissa oleva bi-nainen.

Vierailija
8/21 |
04.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskin, koska se että hän olisi biseksuaali tarkoittaisi todennäköisesti että hän ei pidä penistä mitenkään sataprosenttisen ihana asiana. Todennäköisesti olisi vaikeampi tapaus sängyssä.

Vierailija
9/21 |
04.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kokisin hänen rakkautensa varmaksi ja ehdottomaksi, niin kyllä.

Jos minusta sen sijaan tuntuisi siltä, että olen olemassa vain lasten tekemistä tai vuokran jakamista tai seksin harrastamista varten, niin en seurustelisi.

Pitäisi klikata niin kuin miehen ja naisen välillä klikkaa.

Vierailija
10/21 |
04.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Höpsistä...mutta provohan tää oli tietysti. Täällä 35-v naimisissa oleva bi-nainen.

Olen kyllä oikeasti tuota mieltä.

Vierailija
11/21 |
04.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mutta enpä seurustelisi heteron skitsofreenikonkaan kanssa.

Vierailija
12/21 |
04.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En koska olen hetero.

Vierailija
13/21 |
04.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi en, kun en muutenkaan usko seksuaalisuuteen.

Vierailija
14/21 |
04.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi en, kun en muutenkaan usko seksuaalisuuteen.

Siis seksuaaliseen suuntautumiseen :D

Vierailija
15/21 |
04.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eroaisiko suhde bi-naisen kanssa mitenkään suhteesta heteronaisen kanssa?

Jos ei, niin kyllä.

Ehkä se olen vain minä, mutta vaikuttaa kovasti siltä että bi-piireissä on enemmän polyamoriasäätöä, tyytymättömyttä mieheen kun aletaankin haluta naista, jne.

Vastaan silti, ehdollisesti, kyllä.

Vierailija
16/21 |
04.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En, tykkäävät seksistä liian paljon minun makuuni. Kerta viikkoon on meitsin maksimi.

Vierailija
17/21 |
04.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

jaa että millähän logiikalla?

Vierailija
18/21 |
04.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisin ja seurustelenkin. nainen ei tapaile muita naisia siinä kuin ei muitakaan miehiä.

ja ennen kuin joku kysyy naispuolisista kavereista niin onhan ihmisillä kavereita. itsellänikin on enemmän naisia kavereina kuin miehiä. hänellä tosin jokainen kaveri sukupuoleen katsomatta olisi pettämisehdokas.

newsflash. oletteko kuulleet luottamuksesta? siihenhän suhteet perustuu.

Vierailija
19/21 |
04.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

newsflash. oletteko kuulleet luottamuksesta? siihenhän suhteet perustuu.

Ihminen ja nainen vain on kokonaisvaltainen olento. Koskaan ei voi tietää, tahtooko hän elää seksuaalisuuttaan kokonaisvaltaisesti kummankin sukupuolen kanssa harrastaen. Tilanne on samankaltainen kuin BDSM-suuntautuneilla, joita vaniljaseksi ja kohtaamattomat halut saattavat pitemmän päälle ruveta ärsyttämään.

Bi:n kanssa pelkona on myös se, että hän on suuntautunut enemmän naisiin kuin miehiin. En tahtoisi seurustella bi:n kanssa, jonka seksuaalinen veto suuntautuu esimerkiksi suhteessa 60:40.

Vierailija
20/21 |
04.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bi, ihan kuin hetero- tai homoseksuaalikin, voi olla yksiavioinen. Myös kolmen kimppa -ehdottelut ovat monille ällöttäviä. Bistä ei "tule homoa tai heteroa" sillä, että vakiintuu kumppaninsa kanssa. Edelleen on biseksuaali, mutta on halunnut asettua aloilleen rakastamansa kumppaninsa kanssa.

T. Yksiavioinen bi-nainen, sinkkuna katselen molempia, parisuhteessa vain sitä omaa rakasta

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme viisi