Mies, mitä järjestit tai miten ilahdutit naistasi hänen viime syntymäpäivänään?
Paljonko hän täytti?
Kommentit (28)
Arvasin, ettei minun olisi pitänyt avata tätä.
En saa koskaan lahjoja mieheltäni, enkä onnitteluja. Aikoinaan se oli tosi kova paikka, mutta nyttemmin olen tottunut. Vaikka pahaa tekee näin lukea kun muita hemmotellan.
Vierailija kirjoitti:
Arvasin, ettei minun olisi pitänyt avata tätä.
En saa koskaan lahjoja mieheltäni, enkä onnitteluja. Aikoinaan se oli tosi kova paikka, mutta nyttemmin olen tottunut. Vaikka pahaa tekee näin lukea kun muita hemmotellan.
Miksi mies jatkaa huonoa tapaansa, jos olet ilmaissut toiveesi?
Kaunein lahja on ollut kukkalähetys laivaan, jossa olen töissä. Tiedän että on ongelmallista ja vaikeaa toimttaa mutta siellä se upea kimppu odotteli kun menin töihin...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Arvasin, ettei minun olisi pitänyt avata tätä.
En saa koskaan lahjoja mieheltäni, enkä onnitteluja. Aikoinaan se oli tosi kova paikka, mutta nyttemmin olen tottunut. Vaikka pahaa tekee näin lukea kun muita hemmotellan.
Miksi mies jatkaa huonoa tapaansa, jos olet ilmaissut toiveesi?
Joo, ei vaan voi ymmmärtää. En ole vissiin lahjan arvoinen.
Vierailija kirjoitti:
Ei mitenkään. En ollut minkään arvoinen. En edes 3€ ruusun...
Nää suututtaa ihan hirveesti:(
Ihania miehiä täällä<3
Mun mies vie yleensä syömään ja ostaa jonkun pienen lahjan