Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Parisuhdestatus facebookkiin, joo vai ei?

Vierailija
03.10.2016 |

Laitatteko facebookkiin parisuhdetilanteenne?
Itse olen huomannut, että jotkut eivät laita. Yksikin facebook-kaverini on avoliitossa, mutta siitä ei ole mitään tietoja facebookissa. Minulla on nyt suhde vakiintunut, mutta haluaisin laittaa asian enemmänkin "tiedoksi" sinne, kuin että levittäisin sinne kuvia ja päivityksiä, joissa ollaan hellun lellun.
Sitten tietysti monet laittavat tiedot sinne, eikä siinäkään ole mitään kummaa.

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
03.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyään statuksen päivitys faceen on kuin kihloihin meno. Siksi en ole päivittänyt, kun en halua tehdä statusmuutoksesta "numeroa"

Vierailija
22/29 |
03.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ne jotka tykkää flirttailla ja ehkä haeskelee alitajuisesti tai ihan tiedostaenkin "parempaa" kumppania, eivät laita tietojaan julkisesti. Tai tiedän, että jotkut haikailevat jonkun vanhan heilankin perään, eivätkä halua muiden tietävän statustaan. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
03.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitoin "naimisissa" silloin kun liityin, mies oli liittynyt jo aiemmin. Ja joo, kummallakin näkyy kenen kanssa. Ei  ole mikään salaisuus, kun ollaan oltu naimisissa 15 v, ollaan samalla alalla ja tunnetaan käytännössä kaikki toistemme fb-kaverit myös IRL.

Vierailija
24/29 |
03.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksei laittaisi sinne parisuhdestatusta? Onhan se nyt aika perusasia kuitenkin. Miksi kertoa siellä syntymäaikansa, työpaikkansa, onko laosia vai ei? Miksi näyttää muille ketä kavereinasi on? Miksi kertoa mitä teit tänään tai ajattelit tai missä olit? Miksi kertoa mielipiteitäsi tai miksi linkittää sinua kiinnostavia juttuja? Miksi näyttää muille mistä tykkäät? Miksi näyttää muolle milt naamasi näyttä? Miksi olla facebookissa?

Vierailija
25/29 |
03.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olisin sinkku, niin tuskin kertoisin sitä facebookin statuksessa. Koska se voisi jonkun silmään vaikuttaa siltä, että haen seuraa facebookista!

Vierailija
26/29 |
03.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole sosiaalisessa mediassa, mutta naiseni on eikä hän ole pistänyt mitään statuksestaan.

Vierailija
27/29 |
03.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Finderella kirjoitti:

Joo. Ei sinänsä  merkitystä, mutta uskon, että haluaisin laittaa sen julkiseksi. Ihan vaan.. haluaisin, että kaikki on selvää. Ettei ole mitään epäselvää. Jotenkin nyt kaipaisi sellaista.

No mulla on joku samantyyppinen tunne.

Ja kun mulla on facebookissa sellaisia, joille myös jaan asioita, tämä tulee siinä kuulumisissa samalla.

Yksi mun fb-kaveri taas ei ole laittanut mitään suhdestatusta, mutta häneltä tulee aika paljon päivityksiä, jossa mies on mukana, sekin tavallaan ajaa asian. Meillä taas ei noita yhteispäivityksiä taas ole, joten sit vaikka joku vanha kaveri, jonka suon tietätävän tämän asian, ei taas voi päätellä asiaa.

ap

Vierailija
28/29 |
03.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

20 vuotta yhdessä. Mulla lukee naimisissa, miehellä ei mitään. Yhteisiä kuvia jotain, eiköhän aika selvää kenen kanssa vaikka sitä ei näykään "virallisesti". Oikea elämä on tietysti ihan muualla kun facessa eikä kaikki ole sitä miltä siellä näyttää.

29/29 |
03.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksei laittaisi sinne parisuhdestatusta? Onhan se nyt aika perusasia kuitenkin. Miksi kertoa siellä syntymäaikansa, työpaikkansa, onko laosia vai ei? Miksi näyttää muille ketä kavereinasi on? Miksi kertoa mitä teit tänään tai ajattelit tai missä olit? Miksi kertoa mielipiteitäsi tai miksi linkittää sinua kiinnostavia juttuja? Miksi näyttää muille mistä tykkäät? Miksi näyttää muolle milt naamasi näyttä? Miksi olla facebookissa?

Slippery slope. Ei siitä, että voin jakaa asian A ja B, seuraa millään tavalla, että minun pitäisi jakaa myös asia C. Yksitysyyden hallinta on juuri sitä, että päätän itse, mitä jaan ja mitä en.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi kolme