Ällöttääkö sinua se H&M:n televisiomainos, jossa se yksi akka esittelee sheivaamattomia rehokarvakainaloitaan?
Kommentit (58)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ällöttää. Luulin että olen ainoa...
Niin vissiin oletkin.
Ei ole ainoa, meitä on aika monta. Kaikki tumma karvoitus tukkaa ja kulmakarvoja lukuunottamatta, ovat miehisiä, maskuliinisia. Jos naiset haluaa näyttää miehiltä, tai miehet naisilta, niin siitä vaan, en minä estä. Mutta kyllä se pikkasen ällöttää, vaikka en sitä ilmaisisi naamatusten. Ellei varta vasten kysytä, tietenkin.
-M33
Höpöhöpö. Tummat pillunkarvat ja kainalokarvat on kiihottavinta mitä tiedän ja erittäin naisellista.
M31
Kieltämättä ällöttää, ja viel enemmän ällöttää kun ne on oranssit >;( ei voi mitään
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin vissiin oletkin.
Ei ole ainoa, meitä on aika monta. Kaikki tumma karvoitus tukkaa ja kulmakarvoja lukuunottamatta, ovat miehisiä, maskuliinisia. Jos naiset haluaa näyttää miehiltä, tai miehet naisilta, niin siitä vaan, en minä estä. Mutta kyllä se pikkasen ällöttää, vaikka en sitä ilmaisisi naamatusten. Ellei varta vasten kysytä, tietenkin.
-M33
Naisen vartalosta normaalisti kasvava karvoitus ei tee tästä miehistä.
Kyllä tekee, biologisella "normaaliudella" ei noin vain kumota kauneusihanteita. Kyllä naistani ällöttäisi jos antaisin nenäkarvojen rehottaa, vaikka nekin on täysin normaaleja.
-M33
Koko mainos on surkea. Yksi tyyppi näyttää narkkarilta, yksi puristaa vatsamakkaroitaan jne. Mainoksen teema on olla tavallisille naisille suunnattu. Kiitti mutta ei kiitti. Katson mielummin niitä perinteisiä kauneutta myyviä mainoksia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ällöttää se transakka siinä mainoksessa.
Missä kohtaa mainosta tuo oli? En huomannut.
Sateenvarjon kanssa.
Se on androgyyni. Metrossa saattaa olla transu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin vissiin oletkin.
-M33
Kyllä tekee, biologisella "normaaliudella" ei noin vain kumota kauneusihanteita. Kyllä naistani ällöttäisi jos antaisin nenäkarvojen rehottaa, vaikka nekin on täysin normaaleja.
-M33
Suurin osa miehistä ei kyllä sheivaa nenäkarvojaan ja vaimot on heilläkin ja useimmilla vieläpä rakastavat sellaiset.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sateenvarjon kanssa.
Oho... Empä selvästikkään ajatellut mainosta niin syvällisesti kuin jotkut. Tai sitten mulle ei ollut mitään väliä sillä oliko siinä (tai onko joku ylipäänsä) androgyyni tai transsukupuolinen. Katoin vaan et naisia erilaisissa vaatteissa, kainalokarvoilla tai ilman ja lopuksi kaks pussaa. Sen kyllä ymmärsin et olivat lesboja (tai ainakin esittävinään). Ei oo multa pois. Vaihtakaa kanavaa ja boikotoitaa henkkaa ja maukkaa jos ette tykkää.
Suhmu kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sateenvarjon kanssa.
Oho... Empä selvästikkään ajatellut mainosta niin syvällisesti kuin jotkut. Tai sitten mulle ei ollut mitään väliä sillä oliko siinä (tai onko joku ylipäänsä) androgyyni tai transsukupuolinen. Katoin vaan et naisia erilaisissa vaatteissa, kainalokarvoilla tai ilman ja lopuksi kaks pussaa. Sen kyllä ymmärsin et olivat lesboja (tai ainakin esittävinään). Ei oo multa pois. Vaihtakaa kanavaa ja boikotoitaa henkkaa ja maukkaa jos ette tykkää.
Niinhän me tehdäänkin. Ja sitten kun kysytään kuten ap teki, niin kerrotaan mielipiteemme.
Vaikea boikotoida, kun ei osta sieltä mitään muutenkaan. Kai se on alitajuinen kestoboikotti.
Ällöttää. En ikinä kehtaisi antaa karvojen rehottaa kainaloissa. Karvoitus oikein boostaa sitä kainalohien löyhkää, jota jotkut eivät saa pidettyä pois antiperspirantillakaan. T: siisti nainen
No ei ällötä, mutta ihmetyttää niiden uima-altaassa suutelevien naisten ulkonäkö. Nehän näyttää identtisiltä kaksosilta (wincest much?) ja huvittaa, että sille mainoksen ainoalle pyöreämmälle leidille ei löytynyt muuta kuin arkiset alusvaatteet päälle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin vissiin oletkin.
-M33
-M33
Suurin osa miehistä ei kyllä sheivaa nenäkarvojaan ja vaimot on heilläkin ja useimmilla vieläpä rakastavat sellaiset.
Niin ne leikataan tai nypitään. Valtava ero näköjään, sinun mielestä.
Piti vielä tarkistaa netistä elänkö harhaluulossa, mutta
For instance, when we polled more than Men’s Health readers on the issue, only two percent said they never had to trim, pluck, or resignedly accept their nose hair.
http://www.menshealth.com/sites/menshealth.com/files/poll.jpg
kyllä se taitaa olla sinä, joka kuvittelet omiasi.
Hirveä ja ällöttää, naisten kuuluu ajas karvat pois
T.34w mies
Vierailija kirjoitti:
Hirveä ja ällöttää, naisten kuuluu ajas karvat pois
T.34w mies
Aika vahvat perusteet sulla. Mikähän on se lakipykälä joka näin määrää.
Jos rehottavat karvat tosiaan ovat varma tapa pitää miehet loitolla niin taidanpa lopettaa sheivailun. Ei sen puoleen, en ole kyllä keksinyt vieläkään yhtään syytä tehdä sitä. Kunhan vanhasta tottumuksesta olen ajellut.
Ei ällötä. En oo kiinnittänyt ees huomiota, mut nyt kun katsoin tuosta linkistä sen mainoksen niin enpä mä noista tykkääkään. En pidä kainalokarvoista, ja se ei liity mitenkään sukupuoleen, vaan ihan yhtä vähän pitäisin jos kyseessä olisi mies. Mut tosiaan, ei se ällötä eikä inhotakaan. Lähinnä tulee vaan semmonen fiilis et tekee mieli mennä sheivaamaan omat kainalot. :D
Naurattaa aina kommentit siitä miten miehet eivät halua naista joka ei sheivaa. Itse en voi sheivata ihosairauden takia ja vientiä on aina riittänyt. :P