Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ällöttääkö sinua se H&M:n televisiomainos, jossa se yksi akka esittelee sheivaamattomia rehokarvakainaloitaan?

Vierailija
03.10.2016 |

Niin?

Kommentit (58)

Vierailija
41/58 |
03.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naurattaa aina kommentit siitä miten miehet eivät halua naista joka ei sheivaa. Itse en voi sheivata ihosairauden takia ja vientiä on aina riittänyt. :P 

Vierailija
42/58 |
03.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ällöttää. Luulin että olen ainoa...

Niin vissiin oletkin. 

Ei ole ainoa, meitä on aika monta. Kaikki tumma karvoitus tukkaa ja kulmakarvoja lukuunottamatta, ovat miehisiä, maskuliinisia. Jos naiset haluaa näyttää miehiltä, tai miehet naisilta, niin siitä vaan, en minä estä. Mutta kyllä se pikkasen ällöttää, vaikka en sitä ilmaisisi naamatusten. Ellei varta vasten kysytä, tietenkin.

-M33

Höpöhöpö. Tummat pillunkarvat ja kainalokarvat on kiihottavinta mitä tiedän ja erittäin naisellista.

M31

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/58 |
03.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kieltämättä ällöttää, ja viel enemmän ällöttää kun ne on oranssit >;( ei voi mitään

Vierailija
44/58 |
03.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin vissiin oletkin. 

Ei ole ainoa, meitä on aika monta. Kaikki tumma karvoitus tukkaa ja kulmakarvoja lukuunottamatta, ovat miehisiä, maskuliinisia. Jos naiset haluaa näyttää miehiltä, tai miehet naisilta, niin siitä vaan, en minä estä. Mutta kyllä se pikkasen ällöttää, vaikka en sitä ilmaisisi naamatusten. Ellei varta vasten kysytä, tietenkin.

-M33

Naisen vartalosta normaalisti kasvava karvoitus ei tee tästä miehistä.

Kyllä tekee, biologisella "normaaliudella" ei noin vain kumota kauneusihanteita. Kyllä naistani ällöttäisi jos antaisin nenäkarvojen rehottaa, vaikka nekin on täysin normaaleja.

-M33

Vierailija
45/58 |
03.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koko mainos on surkea. Yksi tyyppi näyttää narkkarilta, yksi puristaa vatsamakkaroitaan jne. Mainoksen teema on olla tavallisille naisille suunnattu. Kiitti mutta ei kiitti. Katson mielummin niitä perinteisiä kauneutta myyviä mainoksia.

Vierailija
46/58 |
03.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ällöttää se transakka siinä mainoksessa.

Missä kohtaa mainosta tuo oli? En huomannut.

Sateenvarjon kanssa.

Se on androgyyni. Metrossa saattaa olla transu.

Vierailija
47/58 |
03.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin vissiin oletkin. 

-M33

Kyllä tekee, biologisella "normaaliudella" ei noin vain kumota kauneusihanteita. Kyllä naistani ällöttäisi jos antaisin nenäkarvojen rehottaa, vaikka nekin on täysin normaaleja.

-M33

Suurin osa miehistä ei kyllä sheivaa nenäkarvojaan ja vaimot on heilläkin ja useimmilla vieläpä rakastavat sellaiset.

Vierailija
48/58 |
03.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sateenvarjon kanssa.

Oho... Empä selvästikkään ajatellut mainosta niin syvällisesti kuin jotkut. Tai sitten mulle ei ollut mitään väliä sillä oliko siinä (tai onko joku ylipäänsä) androgyyni tai transsukupuolinen. Katoin vaan et naisia erilaisissa vaatteissa, kainalokarvoilla tai ilman ja lopuksi kaks pussaa. Sen kyllä ymmärsin et olivat lesboja (tai ainakin esittävinään). Ei oo multa pois. Vaihtakaa kanavaa ja boikotoitaa henkkaa ja maukkaa jos ette tykkää.

Vierailija
49/58 |
03.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suhmu kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sateenvarjon kanssa.

Oho... Empä selvästikkään ajatellut mainosta niin syvällisesti kuin jotkut. Tai sitten mulle ei ollut mitään väliä sillä oliko siinä (tai onko joku ylipäänsä) androgyyni tai transsukupuolinen. Katoin vaan et naisia erilaisissa vaatteissa, kainalokarvoilla tai ilman ja lopuksi kaks pussaa. Sen kyllä ymmärsin et olivat lesboja (tai ainakin esittävinään). Ei oo multa pois. Vaihtakaa kanavaa ja boikotoitaa henkkaa ja maukkaa jos ette tykkää.

Niinhän me tehdäänkin. Ja sitten kun kysytään kuten ap teki, niin kerrotaan mielipiteemme.

Vierailija
50/58 |
03.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikea boikotoida, kun ei osta sieltä mitään muutenkaan. Kai se on alitajuinen kestoboikotti.

Vierailija
51/58 |
03.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ällöttää. En ikinä kehtaisi antaa karvojen rehottaa kainaloissa. Karvoitus oikein boostaa sitä kainalohien löyhkää, jota jotkut eivät saa pidettyä pois antiperspirantillakaan. T: siisti nainen

Vierailija
52/58 |
03.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei ällötä, mutta ihmetyttää niiden uima-altaassa suutelevien naisten ulkonäkö. Nehän näyttää identtisiltä kaksosilta (wincest much?) ja huvittaa, että sille mainoksen ainoalle pyöreämmälle leidille ei löytynyt muuta kuin arkiset alusvaatteet päälle.

Vierailija
53/58 |
03.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin vissiin oletkin. 

-M33

-M33

Suurin osa miehistä ei kyllä sheivaa nenäkarvojaan ja vaimot on heilläkin ja useimmilla vieläpä rakastavat sellaiset.

Niin ne leikataan tai nypitään. Valtava ero näköjään, sinun mielestä.

Piti vielä tarkistaa netistä elänkö harhaluulossa, mutta

For instance, when we polled more than Men’s Health readers on the issue, only two percent said they never had to trim, pluck, or resignedly accept their nose hair.

http://www.menshealth.com/sites/menshealth.com/files/poll.jpg

kyllä se taitaa olla sinä, joka kuvittelet omiasi.

Vierailija
54/58 |
03.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hirveä ja ällöttää, naisten kuuluu ajas karvat pois

T.34w mies

Vierailija
55/58 |
03.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hirveä ja ällöttää, naisten kuuluu ajas karvat pois

T.34w mies

Aika vahvat perusteet sulla. Mikähän on se lakipykälä joka näin määrää.

Vierailija
56/58 |
03.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos rehottavat karvat tosiaan ovat varma tapa pitää miehet loitolla niin taidanpa lopettaa sheivailun. Ei sen puoleen, en ole kyllä keksinyt vieläkään yhtään syytä tehdä sitä. Kunhan vanhasta tottumuksesta olen ajellut.

Vierailija
57/58 |
03.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ällötä. En oo kiinnittänyt ees huomiota, mut nyt kun katsoin tuosta linkistä sen mainoksen niin enpä mä noista tykkääkään. En pidä kainalokarvoista, ja se ei liity mitenkään sukupuoleen, vaan ihan yhtä vähän pitäisin jos kyseessä olisi mies. Mut tosiaan, ei se ällötä eikä inhotakaan. Lähinnä tulee vaan semmonen fiilis et tekee mieli mennä sheivaamaan omat kainalot. :D

Vierailija
58/58 |
03.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

joo

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä kaksi