Ällöttääkö sinua se H&M:n televisiomainos, jossa se yksi akka esittelee sheivaamattomia rehokarvakainaloitaan?
Kommentit (58)
Ei. En ole niin vieraantunut normaalista naisen vartalosta.
Kainalokarvat on taas muotia. Ei tartte sheivata enää.
Häiritsee vähemmän kun ne höylämainokset, jossa naiset sheivaa karvattomia sääriään
Aika herkkä saa olla jos alkaa tuntea ällötystä joidenkin hiton karvojen takia.
Ei herättänyt mitään tunteita, poikaystävä sanoi että "huh huh mikä puska". Ilmeisesti ei ollu mieleen :D
Ei ällötä. En nyt tarkoita, että kainalokarvat olisivat mitenkään esteettisesti miellyttäviä silmääni, johtuen siitä että kulttuurissamme on totuttu poistamaan kehon karvat. Mutta toisaalta ne kuuluvat luonnollisena osana kehoamme. Minusta enemmänkin se on omituista, kuinka kauas me ihmiset olemme ajautuneet luonnollisuudesta, että kainalokarvatkin saavat aikaan pahoinvointia.
En ole varma mistä mainoksesta on kyse. Eli eipä se vissiin sitten häiritse.
Ällöttääks jotakuta, kun näkee sun hiukset ap ?
Noi karvat on ihan luonnollisia, ihmiseen kuuluvia.
Ällöttääkö jos miehellä on kainalokarvat? Ei ällötä. Entäs naisella? Kyllä. Kaikki luonnonmukaisuus naisissa ällöttää. Poista kaikki luonnollinen ja lisää kehoosi kaikkea epäluonnollista: rintaimplantit, perseimplantit, hiuslisäkkeitä, tekokynsiä, tekorusketusta, hammaskuoria, meikkiä.... list goes on.
Musta ne on itse asiassa jotenkin kierolla tavalla vähän seksikkäät. Sellaiset lihallisen alkukantaiset. Ei kyllä silti itsellä olisi pokkaa vetää noin.
Ällöttää. Luulin että olen ainoa...
Vierailija kirjoitti:
Ällöttää. Luulin että olen ainoa...
Niin vissiin oletkin.
Ei.