Miksi mies pettää minua koko ajan?
Miksi hän pettää minua koko ajan, tutustuu uusiin naisiin minne ikinä meneekin, selkäni takana. Miksi?
Kommentit (46)
Koska et pistä pistettä ja jätä sitä.
Minä ainakin jatkan kunnes mies heittää pihalle. Sitten saan mennä miten huvittaa muutenkin, vin-vin
Vierailija kirjoitti:
Minä ainakin jatkan kunnes mies heittää pihalle. Sitten saan mennä miten huvittaa muutenkin, vin-vin
Niin se taitaa olla. Ei häntä paljon harmita jos ja kun lähden.
Koska hän on persläpi. Älä viitsi olla suhteessa ihmisperseen kanssa.
Niissä on jotain mitä sussa ei ole. Tiedätkö minkä näköisiä tai minkälaisia naiset ovat olleet. Jos mies tykkää ulkonäöllisesti erilaisista naisista kuin sinä olet (ulkonäkösi on kenties muuttunut suhteen aikana ei-niin-hyvään suuntaan?) tai sitten mies kokee, että näillä naisilla on henkisesti enemmän annettavaa kuin sinulla (heillä on yhteinen työ, harrastus tms. ja ei ole tylsää arkea jaettavana)
Oli miten oli... Miksi olet suhteessa jossa sinua petetään koko ajan? Eikö olisi aika lähteä?
Oikea kysymys on, miksi et ole lähtenyt tuosta "suhteesta" jos kerran vieraissa käynti sinua häiritsee?
Samasta syystä kun koirat nuolevat pallejaan.
Toivoo että lähdet. Miehet ei osaa jättää naista vaan tekevät tilanteen sellaiseksi että naiset jättää. Näin yleistettynä.
Koska mies on kusipää. Se ei lopeta, pettää aina.
Olis aika miettiä, mitä sä sillä tiedolla teet. Otat hatkat suhteesta vai opettelet sietämään marisematta.
Sussa ei ole vikaa, vaikka tässä ketjussa parikin yritti syyllistää sua. Pettäjä on ainoa syyllinen.
Nyt äkkiä naimisiin sen miehen kanssa ja pykäät ne kaks kakaras ja otatte asuntolainan ja omakotitalon. Sulla on sellainen helmi nyt kyllä miehenä!
Niin säälittävää kuin se onkin, olen halunnut niin kovasti että tämä mies rakastaisi minua. Olen yrittänyt olla hänelle mieliksi ja toivonut että hän näyttäisi minulle rakkautensa. Pyytäisi anteeksi, vaikka kosisi. Mutta en voi olla kuin onnellinen että emme ole naimisissa ja minulla on vielä mahdollisuus kohdata se suuri rakkauteni. Pakkohan tuo on jättää. Luottamuksesta on myös minua syyttänyt.. Ja noh minun aina täytynyt olla se joka muuttuu. Kyllä tuntuu pahalta tuommoinen. Huh. Ei ole ennnen tullut pettäjää kohdalleni. Ihan oma lajinsa..
Nanao kirjoitti:
Niissä on jotain mitä sussa ei ole. Tiedätkö minkä näköisiä tai minkälaisia naiset ovat olleet. Jos mies tykkää ulkonäöllisesti erilaisista naisista kuin sinä olet (ulkonäkösi on kenties muuttunut suhteen aikana ei-niin-hyvään suuntaan?) tai sitten mies kokee, että näillä naisilla on henkisesti enemmän annettavaa kuin sinulla (heillä on yhteinen työ, harrastus tms. ja ei ole tylsää arkea jaettavana)
Oli miten oli... Miksi olet suhteessa jossa sinua petetään koko ajan? Eikö olisi aika lähteä?
Tuota, niiden naisten ulkonäöllä ei ole mitään väliä, pettäjä pettäisi vaikka ap:n kloonin kanssa.
Varmasti siksi koska näköjään voi sitä tehdä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä ainakin jatkan kunnes mies heittää pihalle. Sitten saan mennä miten huvittaa muutenkin, vin-vinNiin se taitaa olla. Ei häntä paljon harmita jos ja kun lähden.
Voi harmittaakin. Jotkut miehet eivät vain osaa pitää housujaan jalassa. Lähteminen voi avata hänen silmänsä.
Vierailija kirjoitti:
Koska annat.
Höpö höpö pettää siksi kun pystyy, monet miehet eivät saa sinkkunakaan.
Järjestäisin yllärin hidalgolle. Kun herra tulisi kotiin, muuttokuorma olisi lähtenyt ja muija siinä sivussa
Ihminen muuttaa käytöstään, kun huomaa sen olevan itselleen haitallista. Selkeästikään miehelle ei seuraa tuosta mitään haittaa, hyötyjä vain, ja vaimokaan ei häivy siitä sivusta mihinkään. Ei kai se nyt ilman syytä "hauskoja" puuhiaan lopettaisi.
Hän ei halua sinua tarpeeksi eikä arvosta sinua, mutta suurin ongelma on se, ettet näköjään itsekään ole arvostanut itseäsi tarpeeksi, kun tuollaisen kanssa olet elänyt. Nyt ryhtiä, nainen.
Koska annat.