Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi mies pettää minua koko ajan?

Vierailija
03.10.2016 |

Miksi hän pettää minua koko ajan, tutustuu uusiin naisiin minne ikinä meneekin, selkäni takana. Miksi?

Kommentit (46)

Vierailija
1/46 |
03.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska annat.

Vierailija
2/46 |
03.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska et pistä pistettä ja jätä sitä.

Minä ainakin jatkan kunnes mies heittää pihalle. Sitten saan mennä miten huvittaa muutenkin, vin-vin

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/46 |
03.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä väliä syyllä?

Vierailija
4/46 |
03.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä ainakin jatkan kunnes mies heittää pihalle. Sitten saan mennä miten huvittaa muutenkin, vin-vin

Niin se taitaa olla. Ei häntä paljon harmita jos ja kun lähden.

Vierailija
5/46 |
03.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska hän on persläpi. Älä viitsi olla suhteessa ihmisperseen kanssa.

Vierailija
6/46 |
03.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niissä on jotain mitä sussa ei ole. Tiedätkö minkä näköisiä tai minkälaisia naiset ovat olleet. Jos mies tykkää ulkonäöllisesti erilaisista naisista kuin sinä olet (ulkonäkösi on kenties muuttunut suhteen aikana ei-niin-hyvään suuntaan?) tai sitten mies kokee, että näillä naisilla on henkisesti enemmän annettavaa kuin sinulla (heillä on yhteinen työ, harrastus tms. ja ei ole tylsää arkea jaettavana)

Oli miten oli... Miksi olet suhteessa jossa sinua petetään koko ajan? Eikö olisi aika lähteä?

Vierailija
7/46 |
03.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikea kysymys on, miksi et ole lähtenyt tuosta "suhteesta" jos kerran vieraissa käynti sinua häiritsee?

Vierailija
8/46 |
03.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samasta syystä kun koirat nuolevat pallejaan.

Vierailija
9/46 |
03.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivoo että lähdet. Miehet ei osaa jättää naista vaan tekevät tilanteen sellaiseksi että naiset jättää. Näin yleistettynä.

Vierailija
10/46 |
03.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska mies on kusipää. Se ei lopeta, pettää aina.

Olis aika miettiä, mitä sä sillä tiedolla teet. Otat hatkat suhteesta vai opettelet sietämään marisematta.

Sussa ei ole vikaa, vaikka tässä ketjussa parikin yritti syyllistää sua. Pettäjä on ainoa syyllinen.

Vierailija
11/46 |
03.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt äkkiä naimisiin sen miehen kanssa ja pykäät ne kaks kakaras ja otatte asuntolainan ja omakotitalon. Sulla on sellainen helmi nyt kyllä miehenä!

Vierailija
12/46 |
03.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikset ole jo lähtenyt?

Vierailija
13/46 |
03.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin säälittävää kuin se onkin, olen halunnut niin kovasti että tämä mies rakastaisi minua. Olen yrittänyt olla hänelle mieliksi ja toivonut että hän näyttäisi minulle rakkautensa. Pyytäisi anteeksi, vaikka kosisi. Mutta en voi olla kuin onnellinen että emme ole naimisissa ja minulla on vielä mahdollisuus kohdata se suuri rakkauteni. Pakkohan tuo on jättää. Luottamuksesta on myös minua syyttänyt.. Ja noh minun aina täytynyt olla se joka muuttuu. Kyllä tuntuu pahalta tuommoinen. Huh. Ei ole ennnen tullut pettäjää kohdalleni. Ihan oma lajinsa..

Vierailija
14/46 |
03.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nanao kirjoitti:

Niissä on jotain mitä sussa ei ole. Tiedätkö minkä näköisiä tai minkälaisia naiset ovat olleet. Jos mies tykkää ulkonäöllisesti erilaisista naisista kuin sinä olet (ulkonäkösi on kenties muuttunut suhteen aikana ei-niin-hyvään suuntaan?) tai sitten mies kokee, että näillä naisilla on henkisesti enemmän annettavaa kuin sinulla (heillä on yhteinen työ, harrastus tms. ja ei ole tylsää arkea jaettavana)

Oli miten oli... Miksi olet suhteessa jossa sinua petetään koko ajan? Eikö olisi aika lähteä?

Tuota, niiden naisten ulkonäöllä ei ole mitään väliä, pettäjä pettäisi vaikka ap:n kloonin kanssa.

Vierailija
15/46 |
03.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmasti siksi koska näköjään voi sitä tehdä

Vierailija
16/46 |
03.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pettäminen on kyllä perseestä

17/46 |
03.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin se taitaa olla. Ei häntä paljon harmita jos ja kun lähden.

Voi harmittaakin. Jotkut miehet eivät vain osaa pitää housujaan jalassa. Lähteminen voi avata hänen silmänsä.

Vierailija
18/46 |
03.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koska annat.

Höpö höpö pettää siksi kun pystyy, monet miehet eivät saa sinkkunakaan.

Vierailija
19/46 |
03.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Järjestäisin yllärin hidalgolle. Kun herra tulisi kotiin, muuttokuorma olisi lähtenyt ja muija siinä sivussa

Vierailija
20/46 |
03.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihminen muuttaa käytöstään, kun huomaa sen olevan itselleen haitallista. Selkeästikään miehelle ei seuraa tuosta mitään haittaa, hyötyjä vain, ja vaimokaan ei häivy siitä sivusta mihinkään. Ei kai se nyt ilman syytä "hauskoja" puuhiaan lopettaisi.

Hän ei halua sinua tarpeeksi eikä arvosta sinua, mutta suurin ongelma on se, ettet näköjään itsekään ole arvostanut itseäsi tarpeeksi, kun tuollaisen kanssa olet elänyt. Nyt ryhtiä, nainen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän kahdeksan