Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi mies pettää minua koko ajan?

Vierailija
03.10.2016 |

Miksi hän pettää minua koko ajan, tutustuu uusiin naisiin minne ikinä meneekin, selkäni takana. Miksi?

Kommentit (46)

Vierailija
21/46 |
03.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt äkkiä jättämään äijä! Ehkä ymmärrät sitten ko tulee kohalle kiva mies joka arvostaa suo 😊 Elä vaan alistu tuommosen sian kynsiin jolla ei oo palleja ees jättää suo vaa tekee sikailujaan. Huhh

Vierailija
22/46 |
03.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nanao kirjoitti:

Niissä on jotain mitä sussa ei ole. Tiedätkö minkä näköisiä tai minkälaisia naiset ovat olleet. Jos mies tykkää ulkonäöllisesti erilaisista naisista kuin sinä olet (ulkonäkösi on kenties muuttunut suhteen aikana ei-niin-hyvään suuntaan?) tai sitten mies kokee, että näillä naisilla on henkisesti enemmän annettavaa kuin sinulla (heillä on yhteinen työ, harrastus tms. ja ei ole tylsää arkea jaettavana)

Oli miten oli... Miksi olet suhteessa jossa sinua petetään koko ajan? Eikö olisi aika lähteä?

Tuota, niiden naisten ulkonäöllä ei ole mitään väliä, pettäjä pettäisi vaikka ap:n kloonin kanssa.

Niin totta, olen hetken heilastellut pettäjämiehen kanssa. Sen piti vaan saada uusi nainen melkein joka päivä. Oli ihana ja hurmaava halutessaan, joten naisia kyllä riitti. Joten ap ei voi tehdä muuta kuin pelastaa itsensä. Tai tyytyä petturiin, joka tuskin muuksi muuttuu, lienee saalistaja ja riippuvainen siitä pelistä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/46 |
03.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska olet tossu ja sallit sen.

Vierailija
24/46 |
03.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska olet läski/ruma?

Vierailija
25/46 |
03.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nanao kirjoitti:

Niissä on jotain mitä sussa ei ole. Tiedätkö minkä näköisiä tai minkälaisia naiset ovat olleet. Jos mies tykkää ulkonäöllisesti erilaisista naisista kuin sinä olet (ulkonäkösi on kenties muuttunut suhteen aikana ei-niin-hyvään suuntaan?) tai sitten mies kokee, että näillä naisilla on henkisesti enemmän annettavaa kuin sinulla (heillä on yhteinen työ, harrastus tms. ja ei ole tylsää arkea jaettavana)

Oli miten oli... Miksi olet suhteessa jossa sinua petetään koko ajan? Eikö olisi aika lähteä?

Tuota, niiden naisten ulkonäöllä ei ole mitään väliä, pettäjä pettäisi vaikka ap:n kloonin kanssa.

Naiset ovat .. Noh eivät minkään näköisiä. Ulkonäöllä ei tosiaan tunnu olevan mitään merkitystä. -ap

Vierailija
26/46 |
03.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koska olet läski/ruma?

Itseasiassa en ole.. En tosin tiedä mitä olen sitten hänen silmissään.

Vierailija
27/46 |
03.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koska olet läski/ruma?

Osa näistä naisista on tosik ollut! -ap

Vierailija
28/46 |
03.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nanao kirjoitti:

Ei varmaankaan mies, joka pettää monien kanssa tee sitä tällaisista syistä, vaan siksi, että häntä vaan himottaa aina uudet naiset, ei hän rakasta ketään. Kukaan nainen ei voi saada tällaista miestä asettumaan aloilleen ainakaan ennen tämän vanhenemista.

Vierailija
29/46 |
03.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko siis ap:n mielestä tutustuminen uusiin naisiin pettämistä? Vai paneeko miehesi myös näitä naisia?

Vierailija
30/46 |
03.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska se on hauskaa.

Vierailija
31/46 |
03.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se.

Vierailija
32/46 |
03.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko siis ap:n mielestä tutustuminen uusiin naisiin pettämistä? Vai paneeko miehesi myös näitä naisia?

Kyllä panee, jos vaan saa!

Vierailija
33/46 |
03.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis pettää oikeasti, harrastaa seksiä muiden naisten kanssa vai tutustuu ja juttelee vieraiden naisten kanssa? Vähän oudosti muotoiltu tuo aloituksesi ap.

Oletenkin puhut kumminkin siis oikeasta pettämisestä, etkä mistään "yhyy yhyy, mies vilkuilee muita naisia".

Homma jatkuu niin kauan kuin sinä annat sen jatkua, ap. 

Onko mies edes sillä oletuksella liikkeellä suhteessanne, että kyse on muustakin kuin vakipanosuhteesta? Vai luuletko/odotatko sinä suhteeltanne jotakin, jota mies ei ole koskaan edes halunnut?

Meinaan sanot, että toivoisit hänen kosivan - ettekö siis asu yhdessä, ole pariskunta?

Jos sinä odotat jotakin, jota et saa, niin lähde ihmeessä. Vaihda miestä. Tuollainen suhde vain romuttaa itseluottamuksesi. Eikä mies siitä miksikään muutu, patologinen pettäjä ei omaa minkäänlaista moraalia, eikä tunnusta tekevänsä väärin.

Vierailija
34/46 |
03.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai sitten olet vainoharhainen ja kuvittelet tavallisenkin asian vikittelyksi ja pettämiseksi.

Vierailija
35/46 |
03.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tai sitten olet vainoharhainen ja kuvittelet tavallisenkin asian vikittelyksi ja pettämiseksi.

Meillä on yhteinen lapsi. Mies ei halua asua kanssani eikä mennä naimisiin. Kun menin käymään hänen uudella asunnollaan oli hän jo tutustunut naapurin naiseen vaikka oli niin kovin kiireessä muka. Tätähän hän ei minulle olisi kertonut mutta nainen avasi suunsa. Jos kyse on viattomasta keskustelusta, eikä ole mitään aikomusta päästä naisen pöksyihin; miksi se pitää salata? Mies selvästi tahtoo olla sinkku niin olkoon. Ei varmaan ole jättänyt minua koska olen ollut hänelle kuitenkin rakastava ja olen vielä ihan kauniskin ja jaksan aina kehua ja tukea häntä-saamatta mitään takaisin. Näitä naisia on nyt ollut tässä ja lukuisia merkkejä pettämisestä ja kovin tuntuu uudet naiset kiinnostavan. Miksi ihmeessä tämmöinen mies vannoo rakkauttaan?! -ap

Vierailija
36/46 |
03.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen yrittänyt kysyä miksi hän näin tekee, mikä minussa on vialla? Vastaa rakastavansa eikä ymmärrä miksi olen surullinen.

Vierailija
37/46 |
03.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

34 jatkaa

Tai voi olla niinkin niin että olet se "työkaverin" aviokas joka valittelee miehestään joka ihan oikeasti tökkii kaiken liikkuvan, oli hyvän tai huonon näköinen kunhan vain on naispuoleinen. Monta kertaa miettinyt mitä miehen päässä liikkuu? Ehkäpä huono itsetunto ja päänahoilla kohottaa omaa surkeuttaan, en tiedä. Jonkun mielestä hyvän näköinen kaiffari, tietää että saa, mukamas, kenet vaan tai niin ainakin luulee. Nyttemmin jo tieto kaverin käytöksestä menee edellä joten tytöt varoittaa toisiaan koska on varattu.  Vaimo on kaunis ja lapsi myös, mutta ei näköjään mikään este eikä hidaste. Pojathan ei juoruile, katselee vaan että on se sonni!

Onko se se adrenaliini vaiko se sama mitä joku täällä valitteli "inhoan itseäni enkä voi sille mitään" - jolloin voi surutta antaa itselleen vapauksia koska "olen niin surkea että ansaitsen tämän" Vastuunkantaminen - mikä se on?

Vierailija
38/46 |
03.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet ottanut liian tasokkaan jännämiehen tasoosi nähden. Ne komeimmat alfamiehet eivät ikinä ole luotettavia

Vierailija
39/46 |
03.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meillä on yhteinen lapsi. Mies ei halua asua kanssani eikä mennä naimisiin. Kun menin käymään hänen uudella asunnollaan oli hän jo tutustunut naapurin naiseen vaikka oli niin kovin kiireessä muka. Tätähän hän ei minulle olisi kertonut mutta nainen avasi suunsa. Jos kyse on viattomasta keskustelusta, eikä ole mitään aikomusta päästä naisen pöksyihin; miksi se pitää salata? Mies selvästi tahtoo olla sinkku niin olkoon. Ei varmaan ole jättänyt minua koska olen ollut hänelle kuitenkin rakastava ja olen vielä ihan kauniskin ja jaksan aina kehua ja tukea häntä-saamatta mitään takaisin. Näitä naisia on nyt ollut tässä ja lukuisia merkkejä pettämisestä ja kovin tuntuu uudet naiset kiinnostavan. Miksi ihmeessä tämmöinen mies vannoo rakkauttaan?! -ap

Se pitää sua pahanpäivän varalla. Olet sille helppo nakki jolta saa aina jos jostain syystä on metsästysonni ollut laimeaa. Paitsi että teillähän on lapsi niin ei se uskalla sua suututtaa, jos vaikka isompaa elaria alat vaatimaan.

Oikeasti nainen, ryhdistäydy. Nyt sanot itsellesi että parempi yksin kuin huonon kaverin kanssa. Sun elämä junnaa paikollaan kun ripustaudut tuohon mahtisonniin. Vuosien päästä mietit että sinne meni ja mitään ei jäänyt.

Vierailija
40/46 |
03.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut eivät vain pysty sitoutumaan ja etsivät koko ajan uutta ja parempaa ja mikään ei riitä.

Mun tuttu on tällainen, vaihtaa naista ja usein on monta naista yhtäaikaa ja vannoo rakkauttaan.

Mutta tiedän hän olevan onneton ja epävakaa ihminen. Valittaa kuinka kurjaa ja yksinäistä hänen elämä on.ja etsimällä etsii vikoja jokaisesta tapaamastaan naisesta. Todella säälittävää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi viisi