Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka usein teidän lapset on yötä mummolassa?

Vierailija
02.10.2016 |

Ja kuinka usein teidän mielestä on sopiva määrä, olettaen että isovanhemmat haluavat ottaa yökylään?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
02.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän lapsi on pian 4-vuotias, eikä ole koskaan ollut yötä poissa kotoa lukuun ottamatta vauva-aikaa, jolloin oli pari yötä sairaalassa. Joinakin päivinä on toki hoidossa mummulassa muutamia tunteja. Olemme miettineet, että pian voisi varmaan kokeilla yökyläilyä, ajattelisin, että pari kertaa vuodessa olisi hyvä.

Vierailija
2/8 |
02.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

N kerran kuussa 6 vuotias on yhden yön. Kesälomalla oli useamman yön.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
02.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me olimme tosi paljon. Lapsen isä kuoli silloin, kun odotin häntä ja mummola oli kuin toinen koti ensimmäisten vuosien ajan.

Vierailija
4/8 |
02.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En muista milloin oisivat olleet mummolassa, vuosia sitten... Mutta mummo oli reilu vuosi sitten 5 päivää meillä, katsomassa lasten perään kun oltiin reissussa. Nyt tulossa viikoksi niin päästään taas reissuun. Lapset ei viihdy mummolassa ja välimatka pitkä ja koulunkin vuoksi näin parempi.

Vierailija
5/8 |
02.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin "arkena" ehkä parin kuukauden välein viikonlopun, isovanhempien loma-aikoina enemmän, joko useammin tai viikonloppua pitempiä aikoja. Mielestäni sopiva määrä, eikä olisi liikaa vaikka ottaisivat useamminkin.

Vierailija
6/8 |
02.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

6-vuotias on ehkä pari kertaa puolen vuoden aikana. Kyllä minusta kerran kuussa olisi liian usein, mutta tietenkin perheet ja tilanteet on erilaisia. Meille sopii tuollainen tahti. Yökyläily säilyy sellaisena mukavana spesiaalijuttuna, ihan puolin ja toisin.

Vierailija
7/8 |
02.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä isovanhemmat hakivat lasta joka viikonloppu! Usein pitivät perjantaista sunnuntaihin asti. Tähän vielä lisäksi kaikkina lomina hakivat lasta kolmeksi yöksi. Tuntui etten itse nähnyt lasta ollenkaan ja mies vaan puolsi vanhempiaan. Sanoin että jatkossa yksi yö kuussa riittää ja meillä saa käydä lapsia katsomassa aina kun haluaa, mutta mielensä pahoittivat tästä. Muutenkin vesittivät aina minun sanani ja tekivät selväksi että minä olen aina väärässä ja he oikeassa.

Vierailija
8/8 |
02.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän lapset ovat lähivuosina olleet mummulassa 1-2 vk (=5-10 pv) kesälomalla, kun me vanhemmat ollaan oltu töissä. Muuten eivät yleensä yökyläile isovanhemmilla (siis pari kertaa noiden lisäksi koko elämänsä aikana).

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi kuusi