Monenko miehen kanssa ollut on paljon ja monenko kanssa vähän?
Jos on alle 10, onko se vielä vähän?
(Siis jos esim. yksi pitkä parisuhde, ja muut jotain 1-2 illan juttuja vain.)
Mikä olisi semmoinen sopiva "uskottava" määrä muttei liikaa, että kannattaisi jo jättäytyä näistä tinder-pikaromansseista pois ja koettaa etsiä vaikka jostain muualta vakituista seuraa tai ainakin suoraan sanoa että haluaa etsiä vakituista, nyt sitä on liian suuri houkutus vastaeronneena tietysti tarttua suloisiin pikku pikaseikkailuihinkin, vaikka ne onkin tunteille repiviä ja aika uuvuttavia. Sitä vaan kokee että "kuuluu" kerätä kokemustakin kun sitä oli muutoin niin vähän, siitä yhdestä miehestä.
Kommentit (17)
Jos saisin djinniltä kolme toivomusta niin yksi niistä olisi että kieltäisi seksin naisilta kaikkien muiden miesten paitsi minun kanssani.
Ei ole kukaan koskaan kysynyt monenko kanssa olen ollut enkä minä keneltäkään. Jos et asu Perähikiällä niin ketään ei kiinnosta.
Sitä paitsi sinkulla, vaikka hän olisi muutaman vuoden aikana useammankin miehen kanssa satunnaisesti, on huomattavasti vähemmän seksiä kuin parisuhteessa elävällä, joten ne jotka kuvittelevat että järvi kuluu soutaessa voisivat muistaa, että niinpä, ei kannata ottaa sitä naista joka on harrastanut seksiä monta kertaa viikossa jo vuosien ajan ;-)
Naisen olemuksesta näkee jos on ollut liian monen miehen kanssa. Niillä tuhannen munan maijoilla on semmonen tympääntyneen sieluton olemus.
Vierailija kirjoitti:
Ei ole kukaan koskaan kysynyt monenko kanssa olen ollut enkä minä keneltäkään. Jos et asu Perähikiällä niin ketään ei kiinnosta.
Sitä paitsi sinkulla, vaikka hän olisi muutaman vuoden aikana useammankin miehen kanssa satunnaisesti, on huomattavasti vähemmän seksiä kuin parisuhteessa elävällä, joten ne jotka kuvittelevat että järvi kuluu soutaessa voisivat muistaa, että niinpä, ei kannata ottaa sitä naista joka on harrastanut seksiä monta kertaa viikossa jo vuosien ajan ;-)
Joo, paitsi sitten kun tilanteet kääntyy näin päin että eron jälkeen tässä reilu kuukaudessa on ollut enemmän seksiä kuin parisuhteessa oli koko alkuvuonna tähän saakka. :)
Vierailija kirjoitti:
Naisen olemuksesta näkee jos on ollut liian monen miehen kanssa. Niillä tuhannen munan maijoilla on semmonen tympääntyneen sieluton olemus.
niin... eli... montako on sitten jo "liian" paljon?
ap
Mun mielestä tuo on suhteellista. Jonkun mielestä 10 on jo kamala määrä, jollekin 100 on vasta aloittelua.
Mielestäni kenenkään ei "kuulu" taikka muutoinkaan tarvitse kerätä kokemuksia. Se on usein myös tietynlaisen rikkinäisyyden merkki.
Omalla kohdallani luku on tainnut pysähtyä noin kolmeenkymmeneen.
N23
Yli 10 on liian paljon. Yli 20 ja olet mun silmissä huo ra.
Seksikumppaneiden lukumäärä kertoo eletystä elämästä siinä miss ammatti, varallisuus tai vaikka arvet. Samalla panojen määrä paljastaa jotain suhtautumisesta asiaan. 30-vuotiaalla naisella on Suomessa keskimäärin 30 panoa, mikä muuten on eniten Euroopassa.
Jos naisella on runsaasti lyhytaikaisia panoja, on hän suurella todennäköisyydellä huonompi sängyssä kuin sellainen mimmi, jolla on takanaan muutama pitkäaikainen parisuhde.
Niin mietin jos ikää on yli 40, ja ei ole 10:een vielä päässyt...
mutta toisaalta lasketaanko niitä tai siis onko niillä kauheasti merkitystä, jos on jotain yhden kerran juttuja?
Joo rikkikin kyllä olen ... ihan varmasti.
ap
Vierailija kirjoitti:
Ok :) mutta siis 10 vielä menisi? Tai vähän alle?
Eli kohta voisin lopettaa tän keräilyn.. ja olla silti jo ns. katu-uskottava? :)
ap
Tarkkoja rajoja on vaikea määrittää, mutta sanotaan nyt näin, että naisella 10 seksikumppania on valtava määrä (=hupakko), miehellä 100 on normaali. Miehellä ei voi olla liian värikäs historia, 10 miehen panema nainen alkaa täyttää jo ilolinnun määritelmän.
Vierailija kirjoitti:
Seksikumppaneiden lukumäärä kertoo eletystä elämästä siinä miss ammatti, varallisuus tai vaikka arvet. Samalla panojen määrä paljastaa jotain suhtautumisesta asiaan. 30-vuotiaalla naisella on Suomessa keskimäärin 30 panoa, mikä muuten on eniten Euroopassa.
Jos naisella on runsaasti lyhytaikaisia panoja, on hän suurella todennäköisyydellä huonompi sängyssä kuin sellainen mimmi, jolla on takanaan muutama pitkäaikainen parisuhde.
Mitäs jos on takana piiitkä parisuhde, ja sitten niitä lyhytaikaisia? Muuttuuko sitä jotenin huonoksi..? Tuskin... sen takia varmaan mua on kehuttukin :D
(tai sit vaan kohteliaisuutta)
ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ok :) mutta siis 10 vielä menisi? Tai vähän alle?
Eli kohta voisin lopettaa tän keräilyn.. ja olla silti jo ns. katu-uskottava? :)
ap
Mitä vähemmän sulla on panoja sen parempi, näin ajattelee jokainen itseään kunnioittava mies. Älä hanki enempää mitään ''uskottavuutta''.
Yhden yön jutuista kertominen on ainakin ehdottomasti ei!
No tota...Mä oon varmaan aikamoinen luuseri kun oon ollut saman miehen kanssa teinistä asti enkä oo viittinyt kokemuksia kerätä muualta. Ja ikää neljäkymppiä. Mut hei, ite oon aika tyytyväinen!
0 on vähän, 1 sopivasti ja viidestä ylöspäin liikaa.
t. "kiltti naapurintyttö"