Muita, joista anoppi ei pidä?
Käytän sanaa 'anoppi', vaikka hän ei sitä virallisesti ole.
Olen ollut mieheni kanssa yhdessä melkein kaksi vuotta, nyt avoliitossa, ei lapsia. Miehen perhe asuu lähellä ja tietyistä syistä, joudumme olemaan tekemisissä heidän kanssaan paljon, eli välttely ei ole vaihtoehto.
Ensimmäisen vuoden, kun olin kuvioissa mukana, olin anopille täysin ilmaa. Hän ei sanonut minulle muuta, kuin pakolliset hei-heit. Sen jälkeen sitten alkoi ainainen piilovittuilu minun ulkonäöstä ja tyylistä ylipäätään. Tuolloin annoin mennä toisesta korvasta sisään ja toisesta ulos.
Nyt sitten perjantaina tulikin täyslaidallinen niskaan; jäimme anopin kanssa kahdestaan ja puhuimme yleisesti koirista. Minulla on sekarotuinen pieni koira, joka tuolloin oli mukana ja nukkui lattialla. Yhtäkkiä anoppi tokaisi, että "koira on ruma ja se pitäisi päästää päiviltä"... En ehtinyt järkytykseltä edes sanoa mitään, kun jo anoppi jatkoi, että ei ole halunnut tutustua minuun, koska toivoi, että suhteemme päättyisi pian. Sanoi myös olevansa järkyttynyt, että hänen poikansa on ottanut tämän näköisen naisen. Näytän kuulemma "halvalta sutturalta". En ehtinyt sanoa sanaakaan väliin, kun anoppi poistui paikalta.
Olen siis normaali 26-vuotias, tummat pitkät hiukset ja meikkaan, jos siihen on syytä. Minulla ei ole lävistyksiä tai tatuointeja, tai muuta, joka järkyttää vanhempaa kansaa, joten en oikein käsitä, että mikä minusta sitten tekee "sutturan". Miehelle en ole vielä sanonut asiasta mitään, veikkaan kyllä, että anoppi on sanonut samat sanat minusta miehelle, kun en ole ollut paikalla.
Eli, onko muita samassa tilanteessa? Olen jokseenkin järkyttynyt, eikä todellakaan ole mitään mielenkiintoa nähdä koko naista enää! Tässä menee jo parisuhdekin uudelleen puntarille...
Juu, saisi miun puolesta olla ihan itsekseen. Mielenkiintoista olisi saada tietää mitä poikkiksesi on asiasta mieltä.