TV1 nyt, oispa mullakin tuollainen metsästäjä-vaimo..
Kommentit (20)
Missä näihin eränaisiin oikein voisi törmätä? Kalliossa törmää vain hipstereihin ja kettutyttöihin.
Vierailija kirjoitti:
Missä näihin eränaisiin oikein voisi törmätä? Kalliossa törmää vain hipstereihin ja kettutyttöihin.
Täällä idässä myö ollaan.
Kivan ja mukavan tuntuinen nainen, kaukana niistä fitness feikki naisista jotka tuntuvat nyt olevan muodissa, ainakin lehdissä.
Vierailija kirjoitti:
Kivan ja mukavan tuntuinen nainen, kaukana niistä fitness feikki naisista jotka tuntuvat nyt olevan muodissa, ainakin lehdissä.
Ei fitness-harrastus sulje pois eräharrastuksia.
Täällä idässä myö tosiaan ollaan. :)
Kyllä varmaan monenkin naisen saisi houkuteltua metsään ja tehdä siitä luonnossa olemisen yhteisen harrastuksen. Sitä eläinten tappamista minä vierastan, mutta muunlaista eräretkeilyä, vaeltelua ja esim. melomista harrastaisin mielelläni yhdessä mieheni kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä varmaan monenkin naisen saisi houkuteltua metsään ja tehdä siitä luonnossa olemisen yhteisen harrastuksen. Sitä eläinten tappamista minä vierastan, mutta muunlaista eräretkeilyä, vaeltelua ja esim. melomista harrastaisin mielelläni yhdessä mieheni kanssa.
Oletko kasvissyöjä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tulukee tänne etelään, suatte kyrpee!
En ymmärrä savoa.. mitä tuossa lukee?
Joko unohtui mitä se yksi mies sanoi? Ensin valitaan asuinpaikka sen mukaan mitä halutaan harrastaa ja sitten katsotaan mitä siellä voi tehdä työkseen.
Mut ei, Hesaan vain ängetään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Never! Oon ennemmin täällä ilman, ku etelässä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mittee sitä kukaan merta etemmäks kallaan lähtöö?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko kasvissyöjä?
Hyvä kysymys ko leidille, sillä se joka syö jotain "kaupan liha/kala-altaasta" ei voi mitenkään tuomita metsästämistä.
Meillä lapset ovat joutuneet perkaamaan omat kalansa 6-vuotiaasta lähtien ja minun ampuamiani lintuja ovat joutuneet myös suolistamaan. Samoin muuten erähenkisen rouvani yököttely oli oma tarinansa, kun pistin hänet suolistamaan jänöpupun.
Koska se on hyvin yksinkertaista ja omalla tavallaan sääntökin - jos et osaa hoitaa elikkoa luonnosta lautaselle kaikkien vaiheiden läpi, et myöskään ole oikeutettu syömään lihaa tai kalaa. Tyydy siis kasvimaan antimiin sitten.
Mark Zuckerberg sanoo: "sen syön minkä tapan" - hyvin sanottu.
Itse oon intohimoisesti metsästävän miehen nainen, joka on tosi kiinnostunut metsästyksestä. Mutta mies ei halua akkoja mukaan :-( saan siis opetella yksinäni.
Halusin ennen erämiehen mutta kaikki tapaamani ovat olleet sovinisteja. No ratkaisuna käyn itse Lapissa vaeltamassa ja kalastelemassa sekä melomassa, yksin on mukavaa. Kotona odottaa sitten oma mies, jota ei Lappiin saisi kirveelläkään hyttysten syötäväksi. :D
Vierailija kirjoitti:
Halusin ennen erämiehen mutta kaikki tapaamani ovat olleet sovinisteja. No ratkaisuna käyn itse Lapissa vaeltamassa ja kalastelemassa sekä melomassa, yksin on mukavaa. Kotona odottaa sitten oma mies, jota ei Lappiin saisi kirveelläkään hyttysten syötäväksi. :D
Jätä se homo ja ota tosi mies.
Vierailija kirjoitti:
Itse oon intohimoisesti metsästävän miehen nainen, joka on tosi kiinnostunut metsästyksestä. Mutta mies ei halua akkoja mukaan :-( saan siis opetella yksinäni.
Vaihda parempaan, minä ottaisin sut mukaan.
Vierailija kirjoitti:
Kunnon mies on aina vähän sovinisti. Nussii naista kunnolla ja kertoo sille sen paikkansa. Feministimiehet ovat ruikuttavia homoja jotka syövät vain kasviksia ja äänestävät vihreitä. Ei sellaisen kanssa suhdetta voi perustaa.
Harmi että nuo metsästävät/kalastavat/trekkaavat mimmit ovat harvinaisia. Onnekas on se joka sellaisen saa.