Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

13vuotias tyttö ja olen mahdollisesti raskaana

13vuotias tyttö
02.10.2016 |

Hei olen 13 vuotias tyttö kuten otsikossa näkyy en tiiä kelle kertoisin tästä ja en uskalla kertoa vanhemmille sillä en halua että he huolestuisivat. Olen ennenkin harrastanut seksiä parin pojan kanssaihan ehkäisyllä juu oon nori mut tiesin mitä tein ja olin valmis kerroinäitilleni hän järkyttyi mutta sanoi että olen itse vastuussa siitä mitä teen vaikka hän kuinka sanoisi ei minä tekisin sen näin sevainon no mutta eilen olin bileissä kavereiden kanssa ilmoitin äitlle äiti kysy osotetta ja kaveriden ikää kerroin että alkoholia oli joillakin ystävillä ja niin no äitinisanoi että en saa juoda sillä olen vasta 13 sanoi jso en vastaa puhelimeen soittaisi hän hytät ja tulisi hakemaa minut no en sitten juonut maistoin vähän siiderii ja sillain myöhemmin meille tuli idea että lähetään 4 ihmistä mopoauton kyytiin lähdettiin sitten minä ja kolme muuta poikaa kaverin kämpille siellä sitten tutuistuin yhteen niistä pojista jotka oli kyydissä kaikki meni hyvin sit alettiin nuoleen ja sillain sit yöllä oltiin noin 02.00 menossa nukkuun kunnes me oltiin kaksin pimeessä huoneessa nukkumassa ja harrastimme seksiä meillä ei ollut suojausta se kesti noin 40min putkeen luulisin emmekä pitäneet taukoa teimme sen kolme kertaa tajusin vasta jälkeen päin että poika hyvin on voinut jättää minut raskaaksi. olen miettinyt asiaa olla äiti mutta olen niin nuori voisin tehdä abortin myös pitää miettiä paljon riskejä ja opiskelu,työt,isä,vanhemmat,tulevaisuus kaikki mitä mieltä te olette ? Mielipiteitä?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
02.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hanki nyt hyvä tyttö ainakin jälkiehkäisypilleri. Sillä siitä akuuteimmasta raskauden pelosta pääsee.

Ja vaikka pillerit eivätkään suojaa sukupuolitaudeilta niin jos olet noin aktiivinen hanki pillerit ja käytä jatkossa sekä pillereitä että kondomia.

Vierailija
2/7 |
02.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jälkiehkäisy hakemaan, heti. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
02.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katumuspillerit nyt. Ja ei enää koskaan ilman kondomia ennen vakisuhdetta! 

Vierailija
4/7 |
02.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

¨saako niitä ihan apteekista sillain ettei vanhemman kaa tarvii hakee niitä tää on ihan helvetin vaikeeta mun elämän tilanne

Vierailija
5/7 |
02.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet alkanut nuorena pyörimään kulli-karu-sellissä. Äitis on ylpee susta!

Vierailija
6/7 |
02.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olet alkanut nuorena pyörimään kulli-karu-sellissä. Äitis on ylpee susta!

no joo tavallaan seurustelin noin 1v ekan jätkänka kenen kanssa harrastin eksiä toisen kanssa noin 4kk ja nyt tää kolmas oli vähän niinkuin vahinko yleenssä pidän huolta ittestäni ihan helvetisti sen takia äiti luottaa muhun

Vierailija
7/7 |
03.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jälkiehkäisyn saat omasta terveyskeskuksestasi joko normivastaanotolla tai neuvolan kautta, kouluterkka voi auttaa myös. Kaikilla on vaitiolovelvollisuus ja tärkeintä on että hoidat asian kuntoon. Jatkossa ehkäisy kuntoon, jos voi harrastaa seksiä voi käyttää ehkäisyä..

Joissakin kunnissa terveyspalveluiden sivuilla löytyy tästä aiheesta suoraan ohjeet.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi kahdeksan