Sokoksen mäkki lopetti :(
Surullista! Sieltä käytiin aina baarin jälkeen hakemassa ruokaa.
Mitä tunteita herättää teissä?
Kommentit (25)
Vierailija kirjoitti:
Liikaa eräästä ihmisryhmästä aiheutuvia häiriöitä. Edes jatkuva Securitaksen miehitys ei mahtanut sille menolle mitään. Työntekijät ovat jatkuvassa hengenvaarassa. McD ei ota mitään riskejä työntekijöidensä kustannuksella.
Ko. ryhmälle on sitten porttikielto Mansun mäkkiin vai suljetaanko sekin
Byhyy. Toinen sukeutuva mäkki mun vakkari yömättö mäkkäreistä. Ei nimittäin ole kovin pitkä aika, kun kolmikulman nurkalla oleva yömäkki sulki myös ovensa.
Meneekö mäkillä taloudellisesti huonosti vai miksiköhän sulkee näitä? Vaikea uskoa, etteivät olisi kannattavia, sillä sen verran paljon näissä oli aina asiakkaita jonoksi asti.
Mä en edes ennen lauantaita ollut huomannut, että tuossa on Mäkki. Esikoinen syntyi -96 ja sen jälkeen on tullut käytyä keskustassa harvakseltaan ja yleensä pyörin Stokkan kulmilla. Ennen asuin keskustassa.
Lauantaina käytiin 3plus 1 päivillä ja olin ihan mitä? Mäkki tässä!
Vierailija kirjoitti:
Byhyy. Toinen sukeutuva mäkki mun vakkari yömättö mäkkäreistä. Ei nimittäin ole kovin pitkä aika, kun kolmikulman nurkalla oleva yömäkki sulki myös ovensa.
Meneekö mäkillä taloudellisesti huonosti vai miksiköhän sulkee näitä? Vaikea uskoa, etteivät olisi kannattavia, sillä sen verran paljon näissä oli aina asiakkaita jonoksi asti.
No tuo Sokoksen mäkki lopetti vuokrasopimuksen päättymisen takia, ja muistaakseni samasta syystä myös Iso Roban mäkki lopetti. Eikös siihen tullut joku remontti ainakin.
Nyyh :(