Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miesten kanssa ei tunnu miltään

Vierailija
02.10.2016 |

Ongelmani on, että miesten tapailu ei tunnu miltään tai en tiedä miltä minusta tuntuu. En siis koe mitään mielettömiä ihastuksen tunteita ja en osaa kuvailla mitä tunnen miestä kohtaan.
Näin on ollut jo viimeiset 15 vuotta ja aika monia miehiä olen ehtinyt siinä ajassa tapailla/seurustella lyhyesti.

Nyt olen tapaillut puoli vuotta erästä miestä ja taas kerran pohdin kuumeisesti miltä minusta tämä juttu tuntuu ja olenko ihastunut kyseiseen mieheen. Vastaus on että en tiedä.
Tarkoittaako tämä sitä, että mies on minulle väärä? Ihan mukavaa meillä on mutta riittääkö se?

Onko kellään vastaavia ongelmia? Vai olenko minä tunnevammainen?

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
02.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

kokeile käydä juttelemassa psykologilla.

Vierailija
2/12 |
02.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ongelmani on, että miesten tapailu ei tunnu miltään tai en tiedä miltä minusta tuntuu. En siis koe mitään mielettömiä ihastuksen tunteita ja en osaa kuvailla mitä tunnen miestä kohtaan.

Näin on ollut jo viimeiset 15 vuotta ja aika monia miehiä olen ehtinyt siinä ajassa tapailla/seurustella lyhyesti.

Nyt olen tapaillut puoli vuotta erästä miestä ja taas kerran pohdin kuumeisesti miltä minusta tämä juttu tuntuu ja olenko ihastunut kyseiseen mieheen. Vastaus on että en tiedä.

Tarkoittaako tämä sitä, että mies on minulle väärä? Ihan mukavaa meillä on mutta riittääkö se?

Onko kellään vastaavia ongelmia? Vai olenko minä tunnevammainen?

Olet lesbo tai aseksuaali. Ei sen kummempaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
02.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäiskö sun tapailla naisia?

Vierailija
4/12 |
02.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet tapaillut vääränlaisia miehiä.

Vierailija
5/12 |
02.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ala lespoilemaan, ei kaikille kyrpä maita.

Vierailija
6/12 |
02.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sellaista hullua ihastumista enää näin aikuisena? Samoja pohdin. Olen ollut ihastunut tässä parisen kertaa, mutta jos oikein alkaa analysoida tunteita niin ei voi olla varma miltä oikeasti tuntuu. Haluaisiko nähdä toista joka päivä? Käytännön asiat laimentaa joskus innotusta... Nyt istun tässä kulkupelissä matkalla tyypin luokse (guess whooo) johon luulin olleeni ihastunut? Mutta olin muilla treffeillä viikonloppuna ja olen menossa kylään ihan kaverina ja se tuntuu ihan normaalilta. Eli olenko ollut ihastunut ollenkaan? En tiedä...

Pitää varmaan luottaa myös aivoihin ratkaisuja tehdessä...

Vierailija
7/12 |
02.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nro kahta kompaten joko olet naisiin päin kallellaan tai sitten aseksuaali. Tsekkaa nyt naiset kuitenkin ensin, voi olla ihan kivaa :).

Vierailija
8/12 |
02.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama ongelma ja olen mies. Viimeksi lukiossa muistan olleeni aidosti ihastunut, siitä on kohta 20 vuotta. Jostain syystä tämä ominaisuus minussa myös viehättää naisia, minkä koen omituisena. En sitten kai vaikuta ainakaan yli-innokkaalta ripustautujalta, mikä on tietenkin järjellä ajateltuna hyvä juttu.

Vierailija
9/12 |
02.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kiinnostunut miehistä, sen tiedän varmasti :) Ja en ole aseksuaali.

Ongelmani on se, etten tiedä onko minulla riittävästi tunteita/ihastusta miestä kohtaan jotta suhde voisi jatkua. Tavallaan odotan jotain tunnetta josta tietäisin että tässä on "se oikea" mies minulle.

-Ap

Vierailija
10/12 |
02.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tunnen perhosia vatsassa vain viehättävien ja fiksujen miesten seurassa. Ongelma on se, että pääsen treffeille ainiastaan umpi tylsien tavisten kanssa. :/ No kertoohan se toki jotain myös omasta tasostanikin. Kilpailu kiinnostavista miehistä täällä Helsingissä on kovaa.

Vierailija
11/12 |
02.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et ole vain tavannut tarpeeksi kiinnostavia miehiä - siis juuri sinulle itsellesi tarpeeksi kiinnostavia.

Itselläni oli joskus muinoin sama tilanne, seurustelinkin muodon vuoksi jokusen täysin yhdentekevän miehen kanssa tasan vain siksi, että en jaksanut perustella sinkkuuttani ympäristölle. Sisäisesti häpesin omaa tunnevammaisuuttani. Luulin olevani jotenkin pahasti viallinen, kun en vain tuntenut suuria tai kiintynyt sillä lailla oikealla tavalla kehenkään koskaan.

Kunnes sitten tapasin nykyiseni, ollessani jo 31 vuoden kypsässä iässä. Minulta meni jalat täysin alta noin tunnin sisällä ensikohtaamisesta. Kaikki vain klikkasi, aivan kaikki meni kohdilleen. Olemme olleet yhdessä nyt seitsemän vuotta, joista viisi naimisissa, eikä tunteissani ole vieläkään mitään arpomista. 

Kyllä sen sitten vain tietää, kun sen tietää. Jokainen "ehkä" on oikeasti "ei".

Vierailija
12/12 |
02.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taitaa olla asia niin, että sinä olet lespiaano. Ei siinä ole mitään pahaa, vaan se on nykyään ihan hyväksyttävää ja normaalia heilastaa naisten kesken.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan kuusi