Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En jaksa enää...

Turhautunut
02.10.2016 |

Nää virtsatientulehukset vie voimat... aina kun harrastetaan mieheni kanssa seksiä niin parinpäivän päästä iskee virtsatientulehdus. Tätä on jatkunut nyt vähän yli puol vuotta, juuri ennen kun alotin e-pillerien syönnin.

En enää tiää mikä auttais.. pesulla käynti, vessassa seksin jälkee, veden juominen seksin jälkeen että pissa alkais tulemaan jatkuvasti, karpalomehu/karpalokapselit ei auta, estolääkityskin on päällä ja oli pari kk tosi hyvä, ei oireita, mutta taas iski... Eikä alkoholiakaan voi juua kun alkaa kirvelee jossain vaiheessa vaikka ei olisi koko päivänä kirvellyt, kireitä housujakaan ei pysty nykyään kauaan pitään ku alkaa sattumaan...

Olisko kellään mitään neuvoja? Turhautuminen on suuri

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
02.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisiko vika miehessäsi?

Vierailija
2/18 |
02.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

pissalla kannattaa käydä myös ennen seksiä. Muutenkin kannattaa juoda tosi paljon vettä. Sitten muutenkin terveelliset elämäntavat ja syö paljon kasviksia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
02.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En usko et vika on miehessä. Jos puhut hygieenisyydestä?

Joo kokeilin myös tuota pissalla ennen seksiä mut ei auttanu... pissaa ei meina tulla seksin jälkeen ollenkaa vaikka olis juonu paljon... kyllä sitä vettä tulee juotua ku 1-2 h välein pitää ravaa vessassa, ennen ei tarvinnu ku 4-5h välein käyä:/

- ap

Vierailija
4/18 |
02.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisiko e-pillerit olla syynä?

Vierailija
5/18 |
02.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole suorittanut lääketieteen tutkintoa, joten en voi auttaa, olen pahoillani.

Vierailija
6/18 |
02.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lääkäriin. Krooniseen virtsatietulehdukseen määrätään estolääke joksikin aikaa niin pääsee irti kierteestä. Kotikonsteina puolukan syömistä ja karpalomehua.

Vierailija
7/18 |
02.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sekoita lusikallinen omenaviinietikkaa lasilliseen vettä ja juo se yhdynnän jälkeen. Mulla ainakin toiminut oikein hyvin. Sain sen vinkin joskus eräältä gyneltä :)

Vierailija
8/18 |
02.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sekoita lusikallinen omenaviinietikkaa lasilliseen vettä ja juo se yhdynnän jälkeen. Mulla ainakin toiminut oikein hyvin. Sain sen vinkin joskus eräältä gyneltä :)

Tuosta olen paljon kuullu! varmaan pitää laittaa kokeiluun(:

Vierailija
9/18 |
02.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lääkäriin. Krooniseen virtsatietulehdukseen määrätään estolääke joksikin aikaa niin pääsee irti kierteestä. Kotikonsteina puolukan syömistä ja karpalomehua.

Kuten sanoin estolääkitys on ja ei auta...

Vierailija
10/18 |
03.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joillakin limakalvojen kuivuminen altistaa VTI:lle, yleensä iän mukanaan tuoma haitta, mutta voi johtua esim. pillereistä. Liukkaria tai vagifem tsm käyttöön. Vaikka siis emätin kostuu niin ttä luistaa, niin ulkopuolelle se ei auta. Kai muuten kerroit yhdynnän yhteydestä tulehduksiin? Estolääkitys ei välttämättä riitä vaan sen sijaan voisi olla parempi kertatujaus antibioottia. Tietty bakteerivaginoosikin on mahdollinen muuttuneessa hormoonitilanteessa...

Vierailija
11/18 |
03.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitahan pillusi kuntoon. Olet muuten tarpeeton miehellesi/yhteiskunnalle.

Vierailija
12/18 |
03.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä ainakaan pese alapäätä liikaa, äläkä käytä saippuaa, se vain pahentaa tilannetta kun limakalvot kuivuu ja bakteeritasapaino järkkyy.

Vierailija
13/18 |
03.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älä ainakaan pese alapäätä liikaa, äläkä käytä saippuaa, se vain pahentaa tilannetta kun limakalvot kuivuu ja bakteeritasapaino järkkyy.

Joo saippua ei tule käytettyäkään, laittaa paikat kirvelee enemmän! -ap

Vierailija
14/18 |
03.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No ap oli nämä jo kokeillut. Ettekö lue aloitusviestejä?

Vierailija
15/18 |
03.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei auta muu kuin estolääkitys. Tai miehen vaihto, se autto mulla. Oon tullut siihen tulokseen että eksällä ja Mulla niin eri bakteerikanta koska valehtelematta joka kk jouduin syömään ab-kuurin. Nykyisen kanssa oon sairastunut vaan kerran.

Vierailija
16/18 |
03.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos miehellä on kondomi niin tuleeko tulehdus?

Vierailija
17/18 |
03.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos miehellä on kondomi niin tuleeko tulehdus?

On kokeiltu kondomillakin ja liukkarilla ja ei auta -.-

-ap

Vierailija
18/18 |
03.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei auta muu kuin estolääkitys. Tai miehen vaihto, se autto mulla. Oon tullut siihen tulokseen että eksällä ja Mulla niin eri bakteerikanta koska valehtelematta joka kk jouduin syömään ab-kuurin. Nykyisen kanssa oon sairastunut vaan kerran.

Ei tulis mieleenkää vaihtaa miestäni.. en tiiä pitäiskö lääkärissä käyä puhumassa tosta nykyisestä estolääkityksestä (trimopan) jos voisi kokeilla jotain muuta... meillä on todella hyvää seksiä, enkä näiden vaivojen takia haluaisi elää missään selibaatissa. -ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi viisi