Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ex-mieheni alkoi seurustelemaan 23 v. naisen kanssa...

Vierailija
02.10.2016 |

Neljääkymmentä lähentelevä ex-mieheni alkoi sitten seurustelemaan 23-vuotiaan ylimeikatun vetyperoksidi-blondin kanssa.. suutelokuvankin nainen laittoi imelän tekstin kera. (miehelläni lukee vielä sinkku, eikä ole kuvaan kommentoinut mitään. häpeääkö? onko nainen vain pillu?)
Meillä on avioliitosta 3 lasta ja en tiedä mitä teen, koska en halua että lapsiani määräilee tai kasvattaa lapsi!

Onko muita samassa tilanteessa olleita?

Kommentit (62)

Vierailija
1/62 |
02.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna eksäsi elää omaa elämää.. ei ole enään tilivelvollinen sinulle..

Vierailija
2/62 |
02.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos exälläsi lukee että sinkku ja vain tytöllä kuva heistä, niin kuulostaisi siltä että tytöllä isot luulot :D ei taida ymmärtää että lapset ja ex-vaimo ovat aina tärkeämpi osa elämää..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/62 |
02.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itse 23-vuotias ja minulla on jo kolme lasta. En sanoisi itseäni lapseksi. :D

Vierailija
4/62 |
02.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Neljääkymmentä lähentelevä ex-mieheni alkoi sitten seurustelemaan 23-vuotiaan ylimeikatun vetyperoksidi-blondin kanssa.. suutelokuvankin nainen laittoi imelän tekstin kera. (miehelläni lukee vielä sinkku, eikä ole kuvaan kommentoinut mitään. häpeääkö? onko nainen vain pillu?)

Meillä on avioliitosta 3 lasta ja en tiedä mitä teen, koska en halua että lapsiani määräilee tai kasvattaa lapsi!

Onnea vaan sinullekkin itsesi tekemistäsi elämän valinnoista!

Hieno "mies"

Vierailija
5/62 |
02.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onnea vaan sinullekkin itsesi tekemistäsi elämän valinnoista!

Hieno "mies"

Mies on lapsia kohtaan rakastava. Pelkään, että asia muuttuu jos pää pyörällä nuoresta lihasta.

Vierailija
6/62 |
02.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin. Nyt viimeistään on sinun aika päästää irti. 

Vierailija
7/62 |
02.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmota poliisille välittömästi! Ei tollasten pedareiden pidä antaa liikkua vapaasti!!

Vierailija
8/62 |
02.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

pelkkä pillu ilmiselvästi :D

Vierailija
9/62 |
02.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

alapeukuttajilla ei taida olla omia lapsia.

Vierailija
10/62 |
02.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seuraava siirto on että tyttö hankkiutuu raskaaksi, jotta pääsee ex-vaimon edelle.. tuttu kaava

Vierailija
11/62 |
02.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niinpä. Jokainen vanhempi tajuaa kuinka sairas tuo ap:n kuvailema tilanne on. Sika-pedari käyttää lasta hyväksi, ja jotkut v*tun sairaat kusipäät vielä hyväksyvät sen. Oksettavaa.

Vierailija
12/62 |
02.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niinpä. Jokainen vanhempi tajuaa kuinka sairas tuo ap:n kuvailema tilanne on. Sika-pedari käyttää lasta hyväksi, ja jotkut v*tun sairaat kusipäät vielä hyväksyvät sen. Oksettavaa.

Veit jalat suustani

Vierailija
13/62 |
02.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyhmältä kuulostaa se 23-vuotias joka valitsee mieluummin jo valmiiksi kolmen lapsen isän kuin ottaisi lapsettoman! :D

Vierailija
14/62 |
02.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enpäs tiennytkään olevani vielä lapsi tässä iässä.

N22

Vierailija
15/62 |
02.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloin hetki sitten seurustelemaan 39v miehen kanssa, tällä hetkellä olen hänen avopuolisonsa (en pelkkä pillu). En tiedä, mitkä syyt teillä johtivat eroon, mutta mun mieheni on ainakin saanut taistella saadakseen edes nähdä nyt jo teini-ikäistä tytärtään. En tiedä miksi koet tarpeelliseksi kuvailla naisen ulkonäköä halventavasti. Itse olen timmi ja pitkätukkainen (ruskeat) ja luonnollisesti meikkaava mimmi. Mua eikä miestäni kiinnosta mitä ex on mieltä asiasta, miksi pitäisi olla jotain mieltä? Exät on exiä yleensä ihan syystä. Meillä ainakin on kaikinpuolin toimiva ja onnellinen, normaali suhde ikäerosta huolimatta.

Lapselleen teen ruokaa ja juttrlen perusjuttuja, en leiki mitään kakkosäitiä. Tuskin sinä oikeasti lapsistasi olet huolissaan, taitaa mustasukkaisuus vaan päätänsä nostaa. En vain ymmärrä, mikäs siinä uuden neidon iässä sinua niin harmittaa? N24

Vierailija
16/62 |
02.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvin hoidettu miehen toimesta, high five!

Vierailija
17/62 |
02.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tyhmältä kuulostaa se 23-vuotias joka valitsee mieluummin jo valmiiksi kolmen lapsen isän kuin ottaisi lapsettoman! :D

Vierailija
18/62 |
02.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Seuraava siirto on että tyttö hankkiutuu raskaaksi, jotta pääsee ex-vaimon edelle.. tuttu kaava

Minulla ei todellakaan ole tällä hetkellä mielessä "hankkiutua raskaaksi" tai "päästä ex-vaimon edelle". 😀 Haluan asettua mieheni kanssa elämään tavallista arkea ja lapset tulee jossain kohtaan kuvaan jos on tullakseen. Edelleenkään, kumpaakaan, minua eikä miestäni paljoa kiinnosta ex-vaimon mietteet. Kilpailuasetelmaa ei munin puoleltani ainakaan ole. Ikä ei ole ongelma, jos toiseen rakastuu niin rakastuu. Pystymme kummatkin antamaan toisillemme sellaista hellyyttä ja toisen huomioimista, mitä kumpikaan ole ennen kokenut. Ei paljon exät päässä saa tilaa siinä kohtaa. Toki aina miehen lapsen parasta ajatellen.N24

Vierailija
19/62 |
02.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen itse 23-vuotias ja minulla on jo kolme lasta. En sanoisi itseäni lapseksi. :D

Ikään kuin synnyttäminen tekisi naisesta jonkun kypsän filosofin.

Vierailija
20/62 |
02.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän aloittajan tunteet täysin. Jos minä eroaisin miehestäni ja hän ottaisi vierelleen itseäni puoet nuoremman naisen, kyllä se tuntuisi pahalta. Parasta on kuitenkin päästää irti ja etsiä itselleenkin joku rinnalle. Ehkä aloittajaakin kalvaa tiedostamattomasti se asia, että itse voi olla vaikeampi löytää uusi kumppani, varsinkin jos lapset asuvat pääasiassa hänen luonaan. Se ei ole kivaa, mutta kyllä parikymppisen naisen on helpompi löytää mies kuin nelikymppisen. Lasten kannalta taitaa kuitenkin olla parasta, jos miehellä on pitkäkestoinen ja vakaa suhde tähän uuteen naiseen. Loppujen lopuksi hänestä voi tulla lapsille yksi tärkeä aikuinen lisää elämään. Tilanne ei välttämättä ole hänellekään helppo, kun täytyy tutustua miehen lisäksi kolmeen lapseen ja heidän äitiinsä.

Aloittaja, keskity nyt itseesi ja jätä ne Facebook-kuvat katsomatta.