Naisettomien miesten ongelma on huono itsetunto, katkeruus ja passiivisuus
Kaikki nuo ominaisuudet ovat ns. turn-offeja. Enkä nyt tarkoita passiivisuudella passiivisuutta naisten lähestymiseen vaan yleensä oman elämän suhteen. Lojutaan työttömänä eikä tehdä oikein mitään, ei mitään tavoitteita ja pyrkimyksiä elämässä. Ainakin minusta työttömyyskin on ihan ok, jos mies ei sen takia jää toimettomaksi kotiin makaamaan.
Kommentit (36)
Tuo pätee kyllä minuunkin, 30v ikisinkku-naiseen. Olin aina haaveillut perheestä tai edes puolisosta enkä nyt jaksa enää kouluttautua pidemmälle tai edes töissä käydä kun nuo haaveet romahti yksi kerrallaan.
Aloitteita tein aikoinani ahkerasti mutta nykyään en enää jaksa "kun ei kumminkaan onnista". Kai sinetöin oman kohtaloni. Olisi kyllä kiva löytää samassa tilanteessa oleva mies mutta mahdotonta taitaa olla.
Vierailija kirjoitti:
Näinhän se on, mutta pitkään saat odottaa että he sitä myöntäisivät. Syyt löytyvät aina muista, ei koskaan itsestä.
Jos oikein tiristää, voi syyn löytää myös jostakin sellaisesta omasta ominaisuudesta, johon ei voi itse vaikuttaa, kuten pituudesta.
Tai vain joku yksi noista. Minun helmasyntini on passiivisuus. Tosin viime aikoina on alkanut tuntua siltä, että onneksi olen tällainen, niin olen välttänyt perhehelvetin. Ikää 35 ja elämä alkaa tuntua toisinaan aika hyvältä yksin, kun ei enää kulli toimi kompassina aivan samalla vahduudella.
Taas huomaa että on sunnuntai, mammat eivät saanetkaan irtomunaa baarista ja nyt ollaan krapulassa suoltamassa palstalle katkeria provoja siinä karapulapaskomisen ja tasoittavien lomassa.
Voi ollakin näin, mutta miehettömien naisten ongelmana on ainakin toisenlainen passiivisuus, eli nimenomaan se että eivät tee aloitetta edes vaikka olisivat kiinnostuneita edessään olevasta miehestä, koska silloin he menettävät mahdollisuuden olla sellainen "palkinto" jonka mies on saanut kovan uurastuksen kautta itselleen, tai jotain....
M29
Ap tuntuu kuvittelevan, että kaikki naisettomat miehet ovat työttämiä, jotka vaan lojuu kotona. Tätä työttämyys hypeteesia korostaa vielä tuo toteamus, että kyseessä ei kuitenkaan ole pelkkä työttömyys.
Aika rajoittunut maailman kuva.
Naisettomana miehenä voin sanoa, että ongelmani on naisten heikko laatu. Feminismi on pilannut naiset, minkä takia hyviä naisia ei yksinkertaisesti löydy.
Vierailija kirjoitti:
Voi ollakin näin, mutta miehettömien naisten ongelmana on ainakin toisenlainen passiivisuus, eli nimenomaan se että eivät tee aloitetta edes vaikka olisivat kiinnostuneita edessään olevasta miehestä, koska silloin he menettävät mahdollisuuden olla sellainen "palkinto" jonka mies on saanut kovan uurastuksen kautta itselleen, tai jotain....
M29
Tai sitten kyseiset naiset ovat vaan niin kertakaikkisen ujoja.
Joka tapauksessa todella iso osa sinkkunaisista (siis niistä jotka kuitenkin haluaisivat miehen löytää, eivätkä väitä haluavansa olla vain yksin) väittävät varmasti sinkkuna olemisen syyksi sen, että ovat kranttuja miehen suhteen. Varmasti monien kohdalla näin onkin, mutta veikkaan että osa käyttää sitä tekosyynä, kun eivät halua myöntää etteivät kelpaa miehille....
Vierailija kirjoitti:
Taas huomaa että on sunnuntai, mammat eivät saanetkaan irtomunaa baarista ja nyt ollaan krapulassa suoltamassa palstalle katkeria provoja siinä karapulapaskomisen ja tasoittavien lomassa.
Jep - miehet olivat baarissa liian passiivisia. Ei tullut töissä käyvät miehet tekemään aloitteita.
Kaikki hyvät naiset on varattu. Se on se oikea ongelma.
Vierailija kirjoitti:
Minun kokemukseni deittailusta on se, että maailmassa on aivan älyttömästi fiksuja, söpöjä, mielenkiintoisia, keskustelutaitoisia, hauskoja naisia, jotka eivät ole parisuhteessa juuri tällä hetkellä.
Ap taitaa olla just sellanen nainen joka pitää pillua miehelle jonkinlaisena "palkintoana" jota kaikki tavoittelee. Jos mies ei hyppää silloin kun nainen sanoo niin se on riittävä syy pihtaamiseen ap:n mielestä. Onneks ite en ole kiinnostunut naisista niin säästyn monelta harmilta mutta silti mulle kaikki aina avautuu ja tiedän pelin hengen
hanska kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minun kokemukseni deittailusta on se, että maailmassa on aivan älyttömästi fiksuja, söpöjä, mielenkiintoisia, keskustelutaitoisia, hauskoja naisia, jotka eivät ole parisuhteessa juuri tällä hetkellä.
Kyllä minä sen tiedän. Et ole ymmärtänyt, miten tämä palsta toimii.
T: Sama
Itse en kyllä ole passiivinen, on akateeminen tutkinto, työpaikka jne. Itsetunto toki voisi olla parempi, varmasti monella voisi? En usko vastauksen olevan noin yksinkertainen. Osittain oma vika koska en kiinnostu niistä jotka itseään tarjoavat.
Pitänee aika isolla osalla miehistä paikkansa. He saattavat myös haaveilla sellaisesta naisesta, joka olisi niin upea, että kavereille voisi elvistellä, seksissä mieletön ja antelias, hyvä tekemään ruokaa, hyvä palkkainen niin, että mies voisi käyttää omat rahansa itseensä ja naisen rahat menisivät pakollisiin menoihin, kuten kodin kustannuksiin, ruokaan jne., mahtava kodinhoitaja, joka pitää kodin tiptop kunnossa miehen ollessa töissä, pyyteetön ja vaatimaton, aina iloinen, hyvin huolehtivainen, neitsyt, fiksu, mutta ei liian fiksu ettei miehelle tule paha mieli ja tällaisia muita pieniä juttuja. Sitten kun sellainen tulee vastaan, niin sitten kelpaa, siihen saakka pitää vaan valittaa ja olla näkyvästi hyvin katkera, istua kämpässään haisemassa ja tumputtaa. Ihanaa.
Vierailija kirjoitti:
Naisettomana miehenä voin sanoa, että ongelmani on naisten heikko laatu. Feminismi on pilannut naiset, minkä takia hyviä naisia ei yksinkertaisesti löydy.
Miehet ovat kyllä täällä Suomessa naisia tasottomampia eli miesten heikko laatu on nimenomaan naisten ongelma. Miehet ovat lihavempia, huonommin koulutettuja, tyylittömämpiä ja rumempia (koska suomalaisten kasvonpiirteet ovat feminiinisemmät kuin muualla maailmassa, tämä ei näytä hyvältä miehillä, naiset taas ovat tämän takia maailman mittakaavassa kauniita).
Selittäkää miten voi säilyä passivoitumatta(siis naisten suhteen) kun ikävuodet 15-30 sinua kohdellaan kuin ilmaa? Eiköhän nämä "kiltit miehet" ole olleet ihan normaaleja nuoria, mutta kun muutaman vuoden hakkaa päätä seinään, niin jättäähän se jälkensä. Osa pelkästään passivoituu pariutumisen suhteen, osa katkeroituu lisäksi joka näkyy näiden jännämies juttujen kirjoitteluna jne.
Vierailija kirjoitti:
Ap taitaa olla just sellanen nainen joka pitää pillua miehelle jonkinlaisena "palkintoana" jota kaikki tavoittelee. Jos mies ei hyppää silloin kun nainen sanoo niin se on riittävä syy pihtaamiseen ap:n mielestä. Onneks ite en ole kiinnostunut naisista niin säästyn monelta harmilta mutta silti mulle kaikki aina avautuu ja tiedän pelin hengen
just...
Vierailija kirjoitti:
Pitänee aika isolla osalla miehistä paikkansa. He saattavat myös haaveilla sellaisesta naisesta, joka olisi niin upea, että kavereille voisi elvistellä, seksissä mieletön ja antelias, hyvä tekemään ruokaa, hyvä palkkainen niin, että mies voisi käyttää omat rahansa itseensä ja naisen rahat menisivät pakollisiin menoihin, kuten kodin kustannuksiin, ruokaan jne., mahtava kodinhoitaja, joka pitää kodin tiptop kunnossa miehen ollessa töissä, pyyteetön ja vaatimaton, aina iloinen, hyvin huolehtivainen, neitsyt, fiksu, mutta ei liian fiksu ettei miehelle tule paha mieli ja tällaisia muita pieniä juttuja. Sitten kun sellainen tulee vastaan, niin sitten kelpaa, siihen saakka pitää vaan valittaa ja olla näkyvästi hyvin katkera, istua kämpässään haisemassa ja tumputtaa. Ihanaa.
Itse miehenä sanoisin kyllä että toisella ihmisellä elvistely on sellainen juttu mitä vain naiset harrastaa.
Miehille on aivan samantekevää vaikka heidän kumppaniaan ei haluaisi kukaan muu mies maapallolla.
Näinhän se on, mutta pitkään saat odottaa että he sitä myöntäisivät. Syyt löytyvät aina muista, ei koskaan itsestä.