Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hyi saatana joku pervo akka tunkee tissiä 3v taaperon suuhun tv2:ssa

Vierailija
02.10.2016 |

hyi perkele hankkisi miehen

Ja isän luona pentu joutuu juomaan TUTTIPULLOA kun äitin tissi ei ole paikalla

OKSENNAN!!!!!!!!!

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
02.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

TUTTIPULLOA KESKELLÄ YÖTÄ TUON IKÄINEN LAPSI!!!!!

Vierailija
2/15 |
02.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

EI kyllä kuulu enää tuon ikäisen lapsen elämään tissin imeminen hyi saatana!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
02.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

mut lehmän tissiä.. siis purkista tulevaa maitoa on ihan normi juoda?

Vierailija
4/15 |
02.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Who suosittelee imetyksen jatkamista kehitysmaissa 3v ikään. Ei se voi olla epäterveellistä Suomessakaan.

Itse imetin lastani 3v asti.

Lapsi on ollut käsittämättömän terve ensimmäiset 10 vuotta. Ei koskaan antibioottikuureja. Koulusta poissa ensimmäisten kolmen vuoden aikana vain kerran.

Vierailija
5/15 |
02.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi perkele, tuo pitäisi kriminalisoida!!!!!!!!!

Vierailija
6/15 |
02.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

mut lehmän tissiä.. siis purkista tulevaa maitoa on ihan normi juoda?

Tunkeeko se lehmä sen tissinsä sen 3-vuotiaan suuhun?

Tässähän oli kyse nimenomaan imetyksestä, joka on kyllä aika yököttävää noin ison lapsen kanssa. "Äiti, mä haluun tissiä". Hyi helvetti.

Juottakoon äidinmaitoa vaikka hitto armeija-ikään saakka, mutta joku raja nyt siihen, minkä ikäiselle pitää vielä tunkea tissi suuhun.

Vierailija
7/15 |
02.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Who suosittelee imetyksen jatkamista kehitysmaissa 3v ikään. Ei se voi olla epäterveellistä Suomessakaan.

Lapsi on ollut käsittämättömän terve ensimmäiset 10 vuotta. Ei koskaan antibioottikuureja. Koulusta poissa ensimmäisten kolmen vuoden aikana vain kerran.

No totta munassa kehitysmaassa on tällainen suositus, kun se takaa edes jonkinlaisen ravitsemuksen lapselle, kun ruoka on muuten niin vähissä. Lapsen psyykkinen kehitys on toissijaista siinä tapauksessa.

Ja sinä taas kuvittelet voivasi tehdä yhden ainoan lapsesi perusteella päätelmän, että pitkä imetys tekee lapsesta terveemmän. Kuule samalla logiikalla minä voin tehdä päätelmän, että ilman turvavöitä ajaminen on turvallista, koska minun lapsuudessani ajettiin aina ilman turvavöitä, ja minä olen terve kuin pukki.

Vierailija
8/15 |
02.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisinpa tietää millaisia ihmisiä näistä leikki-ikään imetetyistä kasvaa.. kun ei ole äidistä eritymisen annettu tapahtua normaalisti.

Minusta näillä äideillä on ongelma korvien välissä, ei kestetä ajatusta että siitä äidin pikku vauvelista on kasvamassa itsenäisesti ajatteleva erillinen, päivä päivältä vähemmän riippuvainen olento.

Vierailija
9/15 |
02.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olisin pitänyt tuota kiusallisena silloin kun olin kolmivuotias.

Vierailija
10/15 |
02.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmislapsen luonnollinen vieroittautumisikä on 2-7 vuotta. Lasta ei voi imettää "väkisin", eikä imetyksessä ole mitään seksuaalista. Kyse on puhtaasti läheisyydestä ja ravinnosta, sillä äidinmaito sisältää hurjan paljon hyödyllisiä ravintoaineita, jotka hyödyntävät myös vauvaikäistä vanhempaa lasta.

Kaikki eivät voi, eivätkä halua imettää pitkään, tai ollenkaan. Se on ihan ok ja jokaisen äidin ja lapsen välinen asia, joka ei kuulu muille.

Imetyksen seksualisointi ja muuttaminen joksikin likaiseksi, kun kyseessä on vauvaa isompi lapsi, kertoo enemmän siitä henkilöstä, joka jaksaa järkyttyä lapsen imetyksestä. Rintojen tarkoitus on imetys. Toki niistä voi olla muutakin iloa kumppanin kanssa, mutta se on täysin eri asia ja kokemus äidille, kuin lapsen imettäminen.

Kannattaisi tutustua aiheeseen edes vähän. Helpottaisi tuo ap:n ahdistus.

Vierailija
11/15 |
02.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No totta munassa kehitysmaassa on tällainen suositus, kun se takaa edes jonkinlaisen ravitsemuksen lapselle, kun ruoka on muuten niin vähissä. Lapsen psyykkinen kehitys on toissijaista siinä tapauksessa.

Ja sinä taas kuvittelet voivasi tehdä yhden ainoan lapsesi perusteella päätelmän, että pitkä imetys tekee lapsesta terveemmän. Kuule samalla logiikalla minä voin tehdä päätelmän, että ilman turvavöitä ajaminen on turvallista, koska minun lapsuudessani ajettiin aina ilman turvavöitä, ja minä olen terve kuin pukki.

Ja kyseessä on myös se, että pitkällä imetyksellä syntyvyys vähenee. Toimii siis osin samoin kuin ehkäisy, mutta yksilötasolla epavarma konsti. Populaatiotasolla kuitenkin vähentää selvästi syntyvyyttä ja se on kehitysmaille hyvä asia.

Vierailija
12/15 |
02.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yhden ainoan lapsen perusteella ei ehkä, mutta vähän näitä sivuja lukien, voi

http://apps.who.int/iris/bitstream/10665/79198/1/9789241505307_eng.pdf

Ja nämä ovat siis "World Health Organization" sivuilta. Jos ette enkkua osaa, niin voin kohta kääntää.. mutta ei kannta ruveta mielipiteitten kanssa täällä väittelemään, koska siitä, että lasta imetetään pidempään on terveydellisesti hyötyä lapselle.

Vierailija
13/15 |
02.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oottepa te hirveen negatiivisia. Mun lähipiirissä ihmiset on imettäneet 2kk-2v. Itse imetin vain kaksi kuukautta, mutta en näe pitkässä imetyksessä mitään sairasta tai pervoa. Ei kolmevuotiasta voi väkisin imettää. Mielestäni lapsen luonnollinen vieroittuminen on hieno asia, jos äiti jaksaa imettää niin pitkään.

Juuri tänään muuten törmäsin instagramissa kuvaan, jossa n. 3-vuotias imee tissiä samalla kun katsoo jotain puhelimesta. Hauska kuva, joka kertoo paljon nykyajasta.

Vierailija
14/15 |
02.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taaperoimetys ok, mutta onko sitä pakko esitellä mediassa? Menee samaan kategoriaan alastomien lasten kuvien jakamisessa. Toiminnassa ei varmasti ole mitään seksuaalista, mutta mielestäni se silti rikkoo lapsen itsemääräämisoikeutta. Minä en ainakaan haluaisi, että aikuisena nimeni googlaaminen tuottaisi jotain muinaisia äidin tissi suussa kolmevuotiaana -kuvia tai muitakaan intiimejä lapsuuskuvia.

Vierailija
15/15 |
02.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä imetin kuukauden, ja pojallani (11v) sama tilanne muutoin, paitsi ettei ole ollut koulusta poissa vielä kertaakaan :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän yksi