Eilinen tyttöjen ilta venähti tyttöjen yöksi, mies mököttää.
Jäin siis yöksi kaverille mies ei usko ,pyysin et soita vaikka ja kysy. Miten te saatte miehenne uskomaan et olit kaverilla ?
Kommentit (42)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Otitko sisääsi mitään?
Kylmä ilta, pakko oli saada jotain lämmintä sisään, sitten sammuin
Ylä- vai alakautta?
Ei sinun tarvitse kuin lukea jotain niistä lukuisista avauksista tällä palstalla, joissa kotona odottanut vaimo ihmettelee, kun mies jäikin koko yöksi fliisuun kun pojat viettivät iltaa. Niiden ketjujen vaimolle annetuista vastauksista voit nyt lukea tilanteesi kokonaisuudessaan.
Viimeksi, kun minä olin "kaverilla yötä", niin olin ihan jossain muualla.
Teillä on luottamuksen kanssa ongelmia, kun mies reagoi noin. Odota vaan, jos miehen luonne on sellainen, niin hän 'kostaa' sitten seuraavalla poikien reissulla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ymmärrän suuttumisen, jos et ilmoittanut mitään itsestäsi ja mies oli huolissaan. Mieti vaikka omalle kohdalle. Pettämisepäilyt voit jättää omaan arvoonsa.
Miten niin jättää omaan arvoonsa? Erittäin moni pettää ja se tapahtuu juuri noissa tyttöjen/poikien illoissa.
Ainoastaan idiootti ei epäile pettämistä
Koska se on idioottimaista mököttää itsekseen ja päättää että kyllä se nyt varmaan on pettänyt, jos ei suostu selvittämään asiaa. Ei todellakaan mitään aikuisen käytöstä. Ja mitä on tapahtunut luottamukselle? Miksi ei ensisijaisesti luota puolisoonsa ja siihen mitä tämä sanoo?
Idiootti luottaa keheenkään ihmiseen täysin. Vaan luottamus lähtee aina siitä että näytetään toteen asiat.
Miten selvität sen? Naiseen AP ei voi luottaa tippaakaan joten miten asiat selvitetään? Kun ihminen kerran pettää luottamuksen niin sitä ei voi enää ikinä palauttaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ymmärrän suuttumisen, jos et ilmoittanut mitään itsestäsi ja mies oli huolissaan. Mieti vaikka omalle kohdalle. Pettämisepäilyt voit jättää omaan arvoonsa.
Miten niin jättää omaan arvoonsa? Erittäin moni pettää ja se tapahtuu juuri noissa tyttöjen/poikien illoissa.
Koska se on idioottimaista mököttää itsekseen ja päättää että kyllä se nyt varmaan on pettänyt, jos ei suostu selvittämään asiaa. Ei todellakaan mitään aikuisen käytöstä. Ja mitä on tapahtunut luottamukselle? Miksi ei ensisijaisesti luota puolisoonsa ja siihen mitä tämä sanoo?
Idiootti luottaa keheenkään ihmiseen täysin. Vaan luottamus lähtee aina siitä että näytetään toteen asiat.
Miten selvität sen? Naiseen AP ei voi luottaa tippaakaan joten miten asiat selvitetään? Kun ihminen kerran pettää luottamuksen niin sitä ei voi enää ikinä palauttaa.
Kun ei voi luottaa niin silloin erotaan. En kuuntelisi mitään selityksiä yökylästä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kun ei voi luottaa niin silloin erotaan. En kuuntelisi mitään selityksiä yökylästä.
AP:n miehen pitäisi erota AP:sta heti. AP on osoittanut että häneen ei voi luottaa
Viimeksi kun kaverin vaimo sanoi noin, hän oli minun kanssa. Siksi.
Miehen tehtävä ei ole nyt lähteä kyselemään kyliltä missä vaimo on yönsä viettänyt, vaan ap alkaa kaivelemaan todistusaineistoa miehensä eteen. Ja myös siitä, että vieressä ei ole nukkunut joku vieras. Voi olla aika hankala paikka ja kaveritkin valehtelevat mitä vain, joten paska tsägä ap, olisit miettinyt aikaisemmin. Jos et saa todistusaineistoa kuntoon nyt nopeasti tämän päivän aikana, niin anna miehelle vapaus lähteä etsimään ihanaa ja luotettavaa naista itselleen, naista, joka ei valehtele ja jolla ei ole ongelmia alkoholin kanssa. Sinä voit sitten lähteä viettämään haluamaasi 17 vuotiaan elämää.
Miks seurustelevien pitää mennä baariin? No okei kyllä ymmärrän sen jos mennään kaverin kanssa parille/muutamalle tuulettumaan. Mutta silloinkin tullaan yleensä hyvissä ajoin ennen puoltayötä takas kotiin, eikä suinkaan jäädä koko yöksi johonkin notkumaan. Epäillyttävää käytöstä.
No kai tää on tätä löyhän moraalin aikakautta.
Vierailija kirjoitti:
Miks seurustelevien pitää mennä baariin? No okei kyllä ymmärrän sen jos mennään kaverin kanssa parille/muutamalle tuulettumaan. Mutta silloinkin tullaan yleensä hyvissä ajoin ennen puoltayötä takas kotiin, eikä suinkaan jäädä koko yöksi johonkin notkumaan. Epäillyttävää käytöstä.
No kai tää on tätä löyhän moraalin aikakautta.
Aivan samaa mieltä
Siis miksi seurusteleva ei saisi mennä baariin?
Soita ja kysy. :D
Sitten mies nolona soittaa ja kaveri sanoo, joo tietenkin se oli täällä. (vaikka ei käsitystäkään missä luuhas)
Ei tuota tarinaa oikein voi todistaa uskottavasti.
Vierailija kirjoitti:
Siis miksi seurusteleva ei saisi mennä baariin?
Koska kun seurustelee niin silloin ei enää laahata yötä myöten vetämässä viinaa. Vielä vähemmän tanssitaan tuntemattomien kanssa.
Ottaisin kyllä aika pahasti, jos mies alkaisi epäillä sanaani. Miksi olisin sellaisen kanssa, joka pitää minua valehtelevana petturina? Ei hitto näitä teidän juttuja. Eli en todellakaan yrittäisi vakuutella miehelle yhtään mitään, mutta suhteen jatkoa harkitsisin vakavasti.
Vierailija kirjoitti:
Ottaisin kyllä aika pahasti, jos mies alkaisi epäillä sanaani. Miksi olisin sellaisen kanssa, joka pitää minua valehtelevana petturina? Ei hitto näitä teidän juttuja. Eli en todellakaan yrittäisi vakuutella miehelle yhtään mitään, mutta suhteen jatkoa harkitsisin vakavasti.
AP toiminnallaan on jo osoittanut että häneen ei voi luottaa.
Ap rypee nyt syvällä suossaan ja ihan aiheesta siellä rypeekin. Mies toivottavasti miettii tarkkaan onko tuollaisesta akasta loppuiäksi luotettava ystävä, tuki ja ehkä jopa tulevien lasten äiti. Luottamus on nyt kuitenkin niin pahasti rikki, että epäilys tulee aina taka-alalta esiin vaikka ap mitä tekisi, sanoisi ja vannoisi. Miehelle on tässä vaiheessa ihan sama onko ap levitellyt reisiään vai ei, jos tällä kertaa hän ei levitellytkään, niin luultavasti seuraavalla levittelee. Ja ne "ystävän" sanomiset ap:n olinpaikasta ovat myös ihan se ja sama, samaa huruporukkaa kaverikin on ap:n kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vai SINÄ ottaisit aika pahasti jos mies sanojasi epäilee ja SINUSTA tulisikin se raukkaparka uhri? XD Ihanaa ajattelua!
Toi voi onnistua jollekki betamiehelle, mut jos sä oisit tehny noi mulle niin oisin oottanu sua nahkavyön kanssa missä on metallinen harley davidsonin solki. Hashtagg Slapcity
Mä en tajua. En vaan tajua. Mun mies on moneen kertaan jäänyt baarista kaverille yöksi. On toki ilmoittanut asiasta, useimmiten se on sovittu etukäteen. Jos en häneen luottaisi, en hänen kanssaan olisi. Toiseksi, jos onkin tuolloin pettänyt eikä siitä koskaan jää kiinni, ei asia muutu miksikään, kun kerran en tiedä. Mieluummin luotan kunnes en enää voi. Jos en voi luottaa, eroan. Niin yksinkertaista se on..
Sun pikkarit jäi tonne mun sängyn alle, ap. Tarviiko säästää vai heitänkö roskiin?