Miksi olette ottaneet eksänne takaisin ?
...kun hän on jättänyt sinut aikaisemmin.
Muuttuiko mikään ? Kestikö se suhde ?
Kommentit (9)
Lapsen takia yritin viimeiseen asti, lopulta olin itse se joka eroa halusi enkä ottanut exää enää takaisin vaikka vonkasi monta vuotta...
Moni tuntuu jäävän jotenkin jumiin siihen ensimmäiseen vakavaan suhteeseen ja kuvittelevan, ettei ikinä milloinkaan voisi rakastaa ketään toista. Itselleni kävi samoin, ja jatkoimme seksiä ja raastavaa on-off -tapailua vuoden eron jälkeenkin. Onneksi tajusin lopulta pistää välit poikki kokonaan.
Sille on aina jokin syy, miksi exä on exä, olipa jättäjänä hän tai sinä. Syy löytyy.
Sen syyn takia en ota takaisin.
Ei kannata ottaa.
Syynä jatkuva kieroilu, joustamattomuus ja toisten mitätöinti.
Ei luonne muutu.
Ex pysyy exänä koska eihän paskaakaan kukaan tunge enää hanuriinsa takaisin kun se sieltä ulos on tullut.
Minulla kun on se kuuluisa hoiva- ja kasvatusvietti... Tätä nykyä lapsi ja eläimet täyttävät tämän tarpeen mallikkaasti. Miestä en sohvalleni ota asumaan.
Olen itselleni asettanut arvoja ja olen joustamaton niissä. Enkä pysty muuttumaan. Exät ei ole tarpeeksi hyviä missään.
Harkitsen ottavani exän takaisin. Jättäjänä olin tosin minä, mutta myös hän haluaa palata yhteen. Syy; ero oli enemmän reaktio, kuin ajateltu päätös. Mies on valmis työskentelemään niissä asioissa, joiden takia hänestä eroa hain.
Uskoisin miehen haluavan palata yhteen sen vuoksi, että rakastamme toisiamme ja suhteemme toimi sen 99% ajasta loistavasti.
En ikinä ole ottanut. Toisaalta enpä ole tullut jätetyksikään kuin kerran, itse olen ollut jättäjä useinkin.