Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Poikaystävää ällöttää koskea klitorikseeni, en saa ikinä seksissä tyydytystä

Vierailija
02.10.2016 |

Klitorikseni on ehkä hieman normaalia enemmän "kohollaan" kuin keskivertonaisen. Jos pyydän häntä hyväilemään siitä, niin hän sanoo että häntä ällöttää kun se törröttää sillä tavalla. Mitä tehdä?

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
02.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaihda heteroon.

Poikaystäväsi on homo, joka haluaa vain kulissi heterosuhteen.

Homomiehet voivat olla katalimpia naisten kusettajia.

Vierailija
2/18 |
02.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies vaihtoon! Sulla on kuitenkin kykyä ja halua kertoa mitä haluat, ja jos mies ei pysty sitä handlaamaan niin ei se valitettavasti taida olla se oikea kumppani. Äläkä ymmärrä väärin, vika ei ole sinussa. Jos oman rakkaan ruumis ällöttää, niin silloin vika on monesti oman pään sisällä. Jos klitoris olisi erilainen, niin sitten ongelma olisi jokin muu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
02.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sano miehellesi, ettet voi enää koskea hänen penikseensä,

koska se törröttää niin ällöttävästi !

Mies vaihtoon......

Vierailija
4/18 |
02.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sano miehellesi, ettet voi enää koskea hänen penikseensä,

koska se törröttää niin ällöttävästi !

Mies vaihtoon......

Tämä!

Vierailija
5/18 |
02.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei helv.. miks sä olet sen kanssa?

Vierailija
6/18 |
02.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä tuollainen. Tosiaan kannattaa aloittaa sanomalla, että sinua ällöttää koskea hänen penikseensä. Toteatte varmana nopeasti, että eiköhän tämä ollut tässä.

Mistä nämä miehet tulee, jotka näkevät naisen vain runkkausapuvälineenä?

Vierailija
7/18 |
02.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko se sama, jota poikaystävä nolaa kuvaamalla? Jätä se. Usko pois, huonompaa et kovin helposti löydä.

Vierailija
8/18 |
02.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en pystyisi edes harrastamaan seksiä ihmisen kanssa, jolla ällöttää mun vartalo tai jokin kehoni osa kuten klitoris, eli seurustelusta ei tulisi mitään.

Kuinka sä pystyt? Tuohan on tosi ilkeää mieheltä sanoa noin, ja sua nöyryyttävää.

Vierailija
9/18 |
02.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Apua! Onko tommosia "miehiä" oikeesti??

Vierailija
10/18 |
02.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja sitten samainen 'hetero'-poikaystävä on fanaattinen persepanon ystävä jota paska ei haittaa?

Vierailija
11/18 |
02.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sun pitää mennä klitoriksen pienennysleillaukseen. Se on ihan sun vika, että et miellytä miestäsi, joka kaikessa hyvyydessään suostuu kuitenkin kaltaisesi epämuodostuneen mutantin kanssa olemaan.

Vierailija
12/18 |
02.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sulla on jotenkin viallinen tussu älä syytä siittä poikkista.

Vierailija
13/18 |
02.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikea juttu. Sulla varmasti hyvin loukattu olo, tai sellainen viallinen. Uskon kuitenkin, että poikaystäväsi halua loukata sinua, luultavasti ei ole mitenkään henkilökohtainen juttu. Minulla nimittäin on itselläni sellainen rajoittuvuus, etten haluaisi koskea kenenkään sukupuolielimiin käsin. En penikseen, enkä varsinkaan naisen alapäähän (olen hetero). En kuitenkaan ole tätä miehelle kertonut, mutta saattaa epäillä tätä kun hyvin harvoin koskettelen häntä alapäästä. En myöskään vaadi koskemaan minua alas, mies kuitenkin tekee niin koska ilmeisesti pitää siitä.

Vierailija
14/18 |
02.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies homo jos ei nussi vaan menemään? 50-luvun Suomen asenteita.

Vierailija
15/18 |
02.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaikea juttu. Sulla varmasti hyvin loukattu olo, tai sellainen viallinen. Uskon kuitenkin, että poikaystäväsi halua loukata sinua, luultavasti ei ole mitenkään henkilökohtainen juttu. Minulla nimittäin on itselläni sellainen rajoittuvuus, etten haluaisi koskea kenenkään sukupuolielimiin käsin. En penikseen, enkä varsinkaan naisen alapäähän (olen hetero). En kuitenkaan ole tätä miehelle kertonut, mutta saattaa epäillä tätä kun hyvin harvoin koskettelen häntä alapäästä. En myöskään vaadi koskemaan minua alas, mies kuitenkin tekee niin koska ilmeisesti pitää siitä.

Ei kai tossa oo mitään ongelmaa, kyllä sitä kyrpää voi imee ilman käsiäkin.

Vierailija
16/18 |
02.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita pillustasi kuva, niin me osaamme auttaa paremmin.

Vierailija
17/18 |
02.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei kai tossa oo mitään ongelmaa, kyllä sitä kyrpää voi imee ilman käsiäkin.

No voi varmaan melkein jo päätellä, että jos en käsillä halua koskea, niin en kyllä suullanikaan..

Vierailija
18/18 |
02.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sulla on jotenkin viallinen tussu älä syytä siittä poikkista.

Timo Soini taas palstalla?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän seitsemän