Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nainen, oletko tehnyt seksialoitteen kuukautisten aikaan?

Vierailija
01.10.2016 |

Joskus, usein, et koskaan?

Kommentit (31)

Vierailija
21/31 |
01.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aina! Ihan normaalia elämää! Hyvät pesut vain ennen ja jälkeen. Ja pyyhe alle.

Minulla ei pyyhe tai kaksi välttämättä riittäisi, välillä vaikka sisällä olisi iso tamponi ja housuissa jätti-iso side, niin läpi menee. Ihan normaali juttu läpi meno oikeastaan on ja joudun pahimpaan aikaan vaihtamaan tamponia ja rättiä parin tunnin välein.

Vierailija
22/31 |
01.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo, annan silloin persereikäni miehen käyttööni, saa rällästellä kunnolla mun persauksessa.

Hyi yööök!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
23/31 |
02.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai. Mulla on varmaan suurimmat halut kuukaudesta juuri menkkojen aikaan ja mies "ajaa kyllä kelillä kuin kelillä":D En tiedä voisinko olla miehen kanssa joka ei olisi sinut kuukautisteni kanssa ja välttelisi minua silloin..(ainakin petipuuhissa)

Vierailija
24/31 |
02.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Edellistä miestä ei haitannut menkat ollenkaan, pyyhe alle ja hommat hoidettiin. Nykyinen ei missään nimessä halua menkkojen aikaan seksiä, mutta yleensä hoitelen hänet kuitenkin käsillä ja suulla monta kertaa, koska minua panettaisi ihan kamalasti.. :D

Vierailija
25/31 |
02.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tottakai olen, useinkin. Mutta sisuksiini ei ole mitään asiaa veritulvan takia, joten homma hoituu suulla ja käsillä alusta loppuun ja mies nauttii täysillä kun koko huomioni kohdistuu vain ja ainoastaan häneen. Miehen nautinto on todella ihanaa katsoa ja kuunnella, joten teen sen enemmän kuin mielelläni.

Tekisikö mies vastaavaa sinulle, tyydyttäisi, muttei itse saisi?

Vierailija
26/31 |
02.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytättekö ehkäisyä?

Vierailija
27/31 |
02.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai, ei meillä ole mitään väliä kummallekaan osapuolelle onko mulla menkat vai ei. Naidaan joka tapauksessa :)

Vierailija
28/31 |
02.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus joo. Yleensä yritän hillitä himoni, sillä jostain syystä saan menkkojen aikaan naimisesta helposti virtsiksen, varotoimenpiteistä huolimatta (pesut ja pisut).

Vierailija
29/31 |
02.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä. Oikeastaan aina kuukautisten aikaan. Joko tyydytän miestä tai pyyhe alle!

Vierailija
30/31 |
02.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käytättekö ehkäisyä?

No totta helvetissä käytän.

Vierailija
31/31 |
02.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tottakai olen, useinkin. Mutta sisuksiini ei ole mitään asiaa veritulvan takia, joten homma hoituu suulla ja käsillä alusta loppuun ja mies nauttii täysillä kun koko huomioni kohdistuu vain ja ainoastaan häneen. Miehen nautinto on todella ihanaa katsoa ja kuunnella, joten teen sen enemmän kuin mielelläni.

Tekisikö mies vastaavaa sinulle, tyydyttäisi, muttei itse saisi?

Väännänkö rautalangasta? Eli minulle seksi ja orkut eivät ole 50/50 linjaa parisuhteessa, eli en pidä kirjaa antaako mieheni minulle orkkuja yhtä paljon kuin minä annan hänelle. Varmasti on totta, että mies ei itse jää ilman, mutta ei meillä seksi ole muutenkaan kovin totista puurtamista. Emme jaa suklaalevyäkään tasan puoliksi, vaan napsimme siitä molemmat sen verran kuin mieli tekee ja ostamme uuden kun edellinen loppuu. En saa itkupotkuraivareita vaikka mieheni vetäisi levystä 60%, sama seksissä. Ihanan huolehtivaisia olette! :D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän kahdeksan