Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nainen, oletko tehnyt seksialoitteen kuukautisten aikaan?

Vierailija
01.10.2016 |

Joskus, usein, et koskaan?

Kommentit (31)

Vierailija
1/31 |
01.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen. Käytän silloin narutonta pehmeää tampoonia.

Vierailija
2/31 |
01.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai olen, useinkin. Mutta sisuksiini ei ole mitään asiaa veritulvan takia, joten homma hoituu suulla ja käsillä alusta loppuun ja mies nauttii täysillä kun koko huomioni kohdistuu vain ja ainoastaan häneen. Miehen nautinto on todella ihanaa katsoa ja kuunnella, joten teen sen enemmän kuin mielelläni.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/31 |
01.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tottakai olen, useinkin. Mutta sisuksiini ei ole mitään asiaa veritulvan takia, joten homma hoituu suulla ja käsillä alusta loppuun ja mies nauttii täysillä kun koko huomioni kohdistuu vain ja ainoastaan häneen. Miehen nautinto on todella ihanaa katsoa ja kuunnella, joten teen sen enemmän kuin mielelläni.

Voisi mies hieroa klitoristasi kuukautisista huolimatta ja voisitte yhtyä suihkussa.

Vierailija
4/31 |
01.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Usein.

Vierailija
5/31 |
01.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, annan silloin persereikäni miehen käyttööni, saa rällästellä kunnolla mun persauksessa.

Vierailija
6/31 |
01.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus.

Vierailija
7/31 |
01.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En,koska mennkojen aikana ei seksi kiinnosta

Vierailija
8/31 |
01.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo, annan silloin persereikäni miehen käyttööni, saa rällästellä kunnolla mun persauksessa.

Enduroako se siellä ajaa?

Vierailija
9/31 |
01.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Enduroako se siellä ajaa?

Joo anaaliendoa.

Vierailija
10/31 |
01.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jännä, koska mua panettaa erityisesti just seksin aikaan. Aina! Hormonit sekaisin?

Vierailija
11/31 |
01.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jännä, koska mua panettaa erityisesti just seksin aikaan. Aina! Hormonit sekaisin?

Se on kyllä hyvä että seksin aikana panettaa 😁

Vierailija
12/31 |
01.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voisi mies hieroa klitoristasi kuukautisista huolimatta ja voisitte yhtyä suihkussa.

Tottakai hän voisi hieroa, mutta ei minun ole pakko joka kerralla orkkua saada, pärjään hyvin ilmankin. Ja koska talossamme asuu meidän kanssamme myös kolme teiniä, niin emme todellakaan mene naimaan jonnekin suihkuun. Myös suihkussa on sama juttu kuin hieromisessa, eli minulla ei ole mitään pakottavaa tarvetta saada miestä sisääni joka kerta, ei edes joka toinen kerta jos näin menee. Voimme puolin ja toisin hoitaa toisemme ihan käsin tai suulla. Tai sitten voimme hoidella myös itsemme, sekään ei ole tuottanut ikinä ongelmia. :)

Vierailija
13/31 |
01.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottahan toki. Menkkojen aikaan nussitaan ihan samoin kuin muulloinkin.

Vierailija
14/31 |
01.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tottakai hän voisi hieroa, mutta ei minun ole pakko joka kerralla orkkua saada, pärjään hyvin ilmankin. Ja koska talossamme asuu meidän kanssamme myös kolme teiniä, niin emme todellakaan mene naimaan jonnekin suihkuun. Myös suihkussa on sama juttu kuin hieromisessa, eli minulla ei ole mitään pakottavaa tarvetta saada miestä sisääni joka kerta, ei edes joka toinen kerta jos näin menee. Voimme puolin ja toisin hoitaa toisemme ihan käsin tai suulla. Tai sitten voimme hoidella myös itsemme, sekään ei ole tuottanut ikinä ongelmia. :)

Oletko pitänyt kirjaa siitä, ettet tuota miehelle useammin orkkua kuin hän sinulle?

Vierailija
15/31 |
01.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehellä on verifobia ja minä olen empaattinen ihminen joten arvaa?

Vierailija
16/31 |
01.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen. Koska miksipä ei?

Vierailija
17/31 |
01.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enpä muista tehneeni. Mulla ei kuukautisten aikana ole mitään seksihaluja.

Vierailija
18/31 |
01.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En, koska kuukautiskivut. Mies voi tumputtaa yhden viikon kuukaudessa.

Vierailija
19/31 |
01.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina! Ihan normaalia elämää! Hyvät pesut vain ennen ja jälkeen. Ja pyyhe alle.

Vierailija
20/31 |
01.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletko pitänyt kirjaa siitä, ettet tuota miehelle useammin orkkua kuin hän sinulle?

Tuota noin, en ole. Olisiko pitänyt? :D Nyt on minulta jäänyt varmaan melkein 20 vuoden ajalta tärkeä asia huomioimatta ja taidan olla nyt seuraavat 20 vuotta vain saamapuolella jos meinaat, että tasan pitäisi orkkujen määrä mennä! Ihana ajatus! En ole muistanut myöskään kirjata ylös kuinka monta kertaa olen soololla saanut orkun tai huomannut pyytää miestäkään mahdollisista omista sooloilusta kirjaa pitämään. Hitsi vie, nyt meni minulla pasmat sekaisin!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän kaksi