Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies käyttäytyy oudosti :( pettääkö?

Vierailija
01.10.2016 |

Ollaan oltu mun nykysen miesystävänkaa yhessä vuoden ja ei olla missään vaiheessa oltu erossa toisistaan, tässä syksyn aikana ku mies alotti uuden työn ni oon huomannu kuinka se on päivä päivältä muuttunu, ja aina mieheni lähtee yllättäen "lenkille" ja palaa myöhään kotiin, joskus ehkä aamuyöllä, mieheni aina ennen ku lähti jonnekki pyys mua aina mukaa koska ei pystyny hetkeekää olee ilman mua, seksiki on vähentyny nyt eikä miestä enää kiinnosta seksi, oon huomannu ku mieheni aina puhelimessa jonku toise naisenkaa, ja sanonu et tää "nainen" on vaa sen hyvä työkaveri. No eilen mies viipy koko yötä jossain oli kuulemma ryyppäämässä, soitin vielä miehelle mis tää on ja tuleeko kotiin? no oli kuulemma nii väsyny et jäi "kaverille yöksi". Asutaan muute yhessä ja mun nimillä koko asunto, tälläki hetkellä mieheni vaa mököttää ja kattoo tv:tä ja hiplaa kännykkää, kysyin viel et miksei kiinnosta enää olla mun seurassa, vastas vaa et "sua ei taida seksi paljoonkaa kiinnostaa" JA oon mielelläni halunnu panna mieheni kanssa, ja kysyin viel miks se oli eile ottanu meijän kortsupaketin ni vastas vaa töykeesti "otin vahingossa" ja nyt on suuttunu mulle, lähtee kohta taas jonnekki ja soittaa nyt just täl hetkel jollekki toiselle luultavasti naisel eli sen työkaverille :(

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
01.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syö se sika

Vierailija
2/6 |
01.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se siltä vaikuttaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
01.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todella tökerö siis 0/-5

Vierailija
4/6 |
01.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todella huono, toivottavasti osaat edes hävetä 0/5

Vierailija
5/6 |
01.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taisit käydä peruskoulun ehkä, mutta et mitään sen jälkeen? Tuo teksti on nimittäin sellaista puuroa, etten viitsinyt sitä kahta riviä pidemmälle lukea. Oletko koskaan kuullut pisteistä?

Vierailija
6/6 |
01.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä napalmissa tiristetty vietkongi tajuaa että mies käy kun toisella paikkakunnalla, mies ei thoudellakaan ole kysynyt sairaanloisen mustasukkaista ja häiriintynyttä naikkosta seuraksi. Jälkikäteenkään ei kannata aukoa päätänsä miehen perässä kuten eestin venäläinen.

Taitaa sattua naikkosta omat sekoilut kovasti.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi kolme