Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ai että viikonloput ovat ihanaa aikaa. Saan lähes joka viikon loppu paniikki kohtauksen eikä mun silloin tarvi tehä mitään ikäviä asioita. Mies hoitaa kaiken. Olemme sopineet niin aina paniikki kohtauksen yllättäessä.

Vierailija
01.10.2016 |

Jostain syystä paniikkikohtaus alkaa aina perjantai iltapäivällä ja kestää sunnuntai iltaan saakka. En tiedä yhtään mistä johtuu :)
Mun ei tarvi tehä mitään ikäviä asioita kohtauksen aikana :)

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
01.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosi reilua..

Vierailija
2/7 |
01.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taitava olet feikkaamaan paniikkia. Ei ne kohtaukset noin kauan kestä. Juoksutat ja hyppyytät vain kettuillessasi miestäsi. Millainen nössö miehesikin on, kun ei pane sinua ojennukseen?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
01.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varokaa arvostelemasta ap:ta, se voi saada paniikkikohtauksen.

Oikeesti, häpeisit. Oikeita paniikkihäiriötä sairastavia on tässä maassa paljon.

4/7 |
01.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei minunkaan tarvitse tehdä mitään ikäviä asioita viikonloppuna. Ei siihen mitään paniikkihäiriötä tarvita.

Vierailija
5/7 |
01.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että ihan nautit paniikista? Ensinnäkään se ei ole mahdollista ja toisekseen jos olisi niin olisin todella kateellinen sillä itse kun saan kohtauksen toivon että vaikka kuolisin siihen paikkaan sillä olo on niin kamala.

Olet todella tyhmä kun viitsit vitsailla aiheesta joka vaikeuttaa monen ihmisen jokapäiväistä elämää.

Vierailija
6/7 |
01.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet rehellisesti sanottuna törkeä. Puolisollesi voisin sanoa: "Jätä se sika!"

Vierailija
7/7 |
01.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Typerä ämmä. Itse paniikkihäiriötä sairastavana en pidä tuota hirveän hauskana vitsinä.