Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi mt-häiriöiset ihmiset purkavat pahan olonsa muihin ja kuvittelevat ettei siitä seuraa mitään

Vierailija
01.10.2016 |

Jos oot itse ajanut elämäsi siihen tilaan, että et ole kouluttautunut, hengailet vääränlaisten ihmisten kanssa ja vellot itsesäälissä, niin älä hyvä ihminen pura sitä niihin jotka oikeasti tekevät töitä sen eteen että saavat koulutuksen ja mahdollisen työuran. En osaa suhtautua tuollaiseen toimintaan. Ei se vuosikaudet jatkuva jauhaminen asioita muuta. Mutta onnistut samalla pilaamaan toistenkin elämiä. Koetan itse ainakin pyrkiä eteenpäin kouluttautuen ja keskittyen merkittäviin ja itselleni tärkeisiin juttuihin. Ja ei ei se ole mies, ei sun eikä kenenkään. Ryhdistäydy nainen saa*ana!

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
01.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tä? Olipa helevetin outo ja sekava valitus. Tuosta ei ymmärrä erkkikään..

Vierailija
2/9 |
01.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielenterveyden häiriö voi estää näkemästä mitään väärää omassa toiminnassaan. Ihan yrittää ystävien ja tuttavien neuvoa, koska se on kuin uunille puhuisi eli ei mene perille. Lääkitys ja terapia kuntoon.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
01.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pää kii ap.

Vierailija
4/9 |
01.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, ei nyt ihan aukene, mitä ap yrittää sanoa, varsinkaan kirjoituksensa lopussa.

Mutta sepä on se masennuksen syvin olemus, että on paha olla. Että ei kykene olemaan iloinen ja positiivinen. Ap, tuskin kitiset syöpäpotilaallekaan, että "miksi sä valitat kipua, se on häiritsevää ja harmittaa kuunnella sellaista, mikset anna terveiden olla?"

Vierailija
5/9 |
01.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

^ Kappas, yksi sana katosi lauseesta bittiavaruuteen eli ihan turhaa yrittää.

Vierailija
6/9 |
01.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen kouluttaunut. Työelämässä ollut 27v. ajan. Ei kaikki purkaa pahaa oloa toisiin.

T. mt-häiriöinen

Vierailija
7/9 |
01.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, masennus on sairaus, joka ei parane tahdonvoimalla tai sillä, että hommaa itselleen koulutuksen. Koulutuksen puute tai väärä seura ei siten AIHEUTA masennusta, mutta masennus voi estää opiskelun ja ajaa ihmisen vääriin piireihin.

Toisin sanoen masennus on syy, ei seuraus.

Tunnut sekoittavan vitutuksen ja alakulon diagnosoituun masennukseen.

Vierailija
8/9 |
01.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

On tosi raskasta läheiselle elää jatkuvan valituksen ja itsekkyyden kanssa. Niin siinä käy että mt ongelmainen jää lopulta yksin, jos valittaa koko ajan.

Pahinta on äitihullun kaltaiset jotka pitää oikeutenaan olla ilkeitä kaikille, jopa lapsilleen

Mua ei haittaa vakavasti sairaat, joita jaksan tukea. Heidän elämä ei ole kuitenkaan valitusta

Vierailija
9/9 |
01.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et ilmeisesti edes tiedä mitä mielenterveysongelmainen tarkoittaa?

Työskentelen tällaisten ihmisten kanssa ja moni asia joka on mulla päivän selvää voi olla jollekin todella vaikeaa. Heillä voi olla harhoja ja harhakäsityksiä. Jokainen heistä vaihtaisi paikkaa terveen ihmisen kanssa heti. Eivätkä mielenterveysongelmat ole aina seuraus siitä että ei ole itse hoitanut asioitaan vaan syy miksi mieli on sairastunut voi olla missä vain ja se voi tapahtua kenelle tahansa jollekin esim. ero voi olla niin kova paikka että sairastuu. Älä syytä ja solvaa näitä ihmisiä he eivät tahallaan ja omasta halustaan ole sellaisia.