Te joilla miesystävä on vaihtunut tiheään: Onko myös ystävissä vaihtumista?
Kommentit (4)
En tiedä, mutta mulla on edelleen sama mies kuin 17-vuotiaana (nyt oon 35) ja myös ystävät on enimmäkseen pysyneet samoina, joitain vaihtumisia on ollut. Pari ystävää kohteli mua niin huonosti, että jätin heidät menneisyyteeni. Sitten on ollut muutama sellainen, joiden kanssa ollaan etäännytty koska yhteistä yhdistävää tekijää ei enää ole ollut (aiemmin esim. sama paikkakunta, sama koulu, sama työ tms.).
Suurin osa ystävistä on pysynyt tässä matkan varrella samoina.
Erosin pitkästä suhteesta ja sitten pari vuotta parantelin itsetuntoani. Sen jälkeen kyllä miehet vaihtuivat tiheään, kun en nähnyt mitään syytä jatkaa huonossa suhteessa.
Nyt on sitten sama mies ollut pari vuotta. Eikä mitään syytä vaihtamiseen ole ilmassa. Ystävien suhteen ei ole samanlaista. Minun nuoruuden ystävät jäi, kun tuli avioliitto ja lapset, exä ei pitänyt ystävistäni, joten he saivat mennä. Sitten muutossa meni työkaveritkin ja eron myötä perhetuttavat. Yksi ystävä on pysynyt vierelläni jo aika pitkään, tuulessa ja tuiskussa. Ja meidän ystävyys on kestänyt miesten vaihtumiset ja nyt tämän jämähtämisenkin..eli ei tässä mitään kaavaa ole.
Hyviä ystäviä on vaikea löytää ja niistä kannattaa pitää kiinni. Miehiä löytyy aina uusia.