Miehet! Kysymys naisen painosta ja rakastelusta.
Ollaan oltu miehen kanssa yhdessä parikymmentä vuotta.
Rakastelumme on edelleen kovin kiihkeää ja miehelläni on tapana käännellä, nostella ja liikutella minua aktin aikana moneen otteeseen. Aikaisemmin tämä on käynyt hyvinkin kevyesti. Viime aikoina hän on kuitenkin alkanut valittaa että olen lihonut koska ei jaksa enää tätä samalla tavalla kuin ennen.
Mikä on sellainen paino minkä jaksatte ko tavalla "hoitaa" rakastelun aikana?
Tai voi tähän tietysti naisetkin vastata! Paljonko painatte ja kuinka köykäisesti partnerinne teitä käsittelee?
Kommentit (16)
Ap painaa 53 kg. Kun tavattiin 20 v sitten, painoa oli 5 kg vähemmän.
Ei siis kovin dramaattinen painonnousu, mielestäni.
Mun vaimoni painaa 71 kg ja jaksan häntä kyllä käännellä.
Voisi tietty vähemmänkin painaa niin nostelu kävisi kevyemmin.
-Mies 38 v ja kuntosaliharrastusta takana vuosia
Mites miehesi lihaskunto, sehän heikkenee ikääntymisen myötä jos ei reenaa sitä kompensoidakseen.
Mä painan paljon enemmän kuin ap,ja mua käännellään, väännellään ja nostellaan aktiivisesti.
Mua ei oo koskaan nosteltu eikä käännelty vaikka painan vaan 55 kg myöskin... :(
Vierailija kirjoitti:
Mua ei oo koskaan nosteltu eikä käännelty vaikka painan vaan 55 kg myöskin... :(
Mä voisin tulla nosteleen sua... mmmmm....
Vierailija kirjoitti:
Mä painan 45 kg ja osaan kääntyä ihan itse
tyypit joutunu manlettien orjiks :D hahhahhaa, kunnon narukädet vauhdissa...
Mitä hemmetin kääntelyitä. Minä nain naisia, enkä kääntele, vääntele tahi heittele. Painiako se miehesi siellä sängyssä haluaa?
Vierailija kirjoitti:
Mitä hemmetin kääntelyitä. Minä nain naisia, enkä kääntele, vääntele tahi heittele. Painiako se miehesi siellä sängyssä haluaa?
Mussakin on voimaa niin perkeleesti, mutta vaimo ei kyllä yhtään tykkää jos rupeen sitä vaan käänteleen tai nosteleen mieleni mukaan.
Kun mun rakastaja haluaa vaihtaa asentoa, hän harvemmin sanallisesti sanoo, mitä hän haluaa. Hän kääntää ja nostaa minua ja minä toki autan, kun hiffaan mihin suuntaan ollaan menossa. Ja osaan tietenkin liikkua myös itse. Silti tuo miehen määrätietoinen ohjaaminen on kiihottavaa.Välillä taas minä olen se tapahtumia ohjaava osapuoli.
Yhdessä seksikerrassa olemme helposti kuudessa ja jopa tätäkin useammassa asennossa, kun niistä on pieniä variaatioita. Esim lähetyssaanaajassa nainen voikin olla kyljellään jalat yhdessä, ja sitten kyljellään toinen jalka ylhäällä, jolloin mies pitelee jalasta.
Voih... Tollaisesta seksistä saan vain haaveilla. :(
Painan 60 kg ja se on mun nörttimiehelle ihan liikaa.
Eihän se jaksa kuin maitopurkin verran nostaa kerrallaan.
Voisiko olla niin että miehelläsi alkavat voimat vähetä? Niin käy kaikille miehille kun ikää tulee tarpeeksi-
Paljonko ap sitten itse painat?