Mitä sarjoja seuraat tällä hetkellä? Mitä elokuvia haluaisit katsoa seuraavaksi?
Katsoin juuri How I Met Your Mother- sarjan kaikki kaudet loppuun ties kuinka monetta kertaa. Nyt olisi todellakin aika etsiä jotain uutta katsottavaa! Asuin viimeiset 2 vuotta Australiassa ja todella huonon nettiyhteyden takia Netflix ei toiminut, tv:tä ei ollut eikä koneella pystynyt katsomaan DVD:tä, joten pariin vuoteen ei ole tullut katsottua oikeastaan mitään.
Eli, mitä sarjoja te seuraatte? Mistä sarjoista olette pitäneet niin paljon, että olette katsoneet uudestaankin? Entä elokuvat? :)
Kommentit (18)
Digiboksi ollut rikki jo yli viikon eli en mitään (en tykkää katsoa läppäriltä). Criminal mindsia kaipaan. Elokuvia on jonoksi asti katsottavaksi. :)
Mä haluaisin pitää teemaleffaillan kavereiden kanssa.
Jos niillä vain olisi aikaa =D
Tällä hetkellä seuraan näitä sarjoja:
-Syrjäinen maa (TV1)
-Villen keittiössä (Teema)
-Matkapassi (TV2)
-Uutisvuoto (TV1)
ajoittain näitäkin:
-Latela (TV2)
-Suomen huutokauppakeisari (Nelonen)
Outlander
Walking dead
Fear the walking dead
Znation
Izombie
Stranger things
Misfits
Being human
Supernatural
Poldark
Orange is the new black
Lost girl
Osa näkynyt tv:ssä ja osa on netflixin
Lost (Paras sarja mitä oon nähnyt. Todella koukuttava!)
Pako (Viihdyttävä!)
Breaking bad (Toimiva juoni loppuun asti!)
Sex Education Netflixillä oli mukava sarja. Salaisten kansioiden Naisnäyttelijä esitti siinä päähenkilön pikkuisen hullua seksuaaliterapeuttiäitiä
Younger Cmorella on tarina nelikymppisestä äidistä joka pitkästä aikaa haluaa töihin, mutta liian vanhana ei pääse. Sitten valehtelee ikänsä ja valheiden verkko johtaa tapahtumasta toiseen. Katsoin 5 kautta parissa viikossa🙈
Siltaa tulee vasta nyt katsottua. On hyvin tehty, vaikka aika raskas sarja.
Silta
Modus
Dogs of Berlin
The Blacklist
Sandhamn Murders
Karppi
Sorjonen
Bodyguard
Ozark
Marcella
Designated Survivor
The Alienist
Wanderlust
Ai joo ja ehdottomasti Homeland! unohtui.
Bedrag
vanhat jaksot löytyy areenasta uusin dr.dk
Muutamaa sarjaa olen jäännyt mielenkiinnosta seuraamaan:
- This is Us
- Victoria (3:s tuotantokausi)
- The Big Bang Theory
- Gray's Anatomy
Leffoja en ole katsonut aikoihin.
- ulkosuomalainen
Sarjoja sarjoja sarjoja... Nykyään turrutetaan ittens katsomalla sarjoja sohvalla tai sängyssä. Tuttu pariskunta ei viikonloppuisin edes enää nouse sängystä ja avaa verhoja makkarissa. Kotiteatteri päälle vaan ja sarjoja tuutin täydeltä. Ruoaksi tilataan kebabbia ja pizzaa ja limua. Kaljaa perjantaisin tietysti koko ilta ja yö, la ja su sitten tätä sarjojen töllöttämistä. Mielipiteitä ei ole enää ja paitsi se mitä somessa opetetaan.
Maid oli pitkästä aikaa sarja, jonka katsoin melkein kerralla
Katson myös Solsidania, Maria Kallion katsoin Cmorelta, samoin Onnelan neljännen kauden, Areenasta katsoin vähän aikaa sitten Real Hospital tai Hospital Real-sarjan, ja Areenasta Majakkamurhaa ja Charite nimistä sarjaa aloitin eilen
Musta kuningtar Netflixillä oli hyvä. Yksi jakso päivässä. Kaikki kohdillaan pukuja ja sisustusta myöten.
En mitään ja ihmettelen miksi pitää maksaa Tv:stä 2.5% tuloista.
Elokuvista olen viimeksi teatterissa katsonut Tuulen Viemää. Se on viimeinen mistä olen lipun tai yleensä maksanut, tv:n pakkoveroa lukuunottamatta.
Vaikee kysymys kun on niin monia mitä ois kiva katsoa, sarjoja ja elokuvia. Pitäs katsastaa viimeisen 10 vuoden ajalta tulleet kauhuelokuvat. Ainakin ne mitkä ovat saaneet suht hyvät arvostelut.
Sarjoista Frendit voisin katsoa ekasta vikaan kauteen... tosin olen kyllä ne kaikki jaksot nähnyt useaan kertaan mut yks mun lempisarjoista :D LOST-sarjan katsoin vähän aika sitten kokonaan ja olin edelleen pettynyt loppuratkaisuun joten sillä saralla ei mitään uutta.