Mitä vaaka näytti tänään?
Kommentit (35)
Vierailija kirjoitti:
Nämä on varmaan naisten painoja. Järkyttäviä lukemia. Itse opetan tyttärellenikin, että oikea nainen ei paina ikinä yli 60kg. Paitsi raskaana. N47 ja 58kg
Tyttärelle onkin sitten syömishäiriö jo pedattuna, hienoa toimintaa.
66kg. Ihan hirveetä paskaa. Vielä kolmekymppisenä paino oli 46kg (olen 168cm), en ymmärrä, miten kymmenen vuotta toi noin valtavan määrän ihraa.
Vierailija kirjoitti:
Nämä on varmaan naisten painoja. Järkyttäviä lukemia. Itse opetan tyttärellenikin, että oikea nainen ei paina ikinä yli 60kg. Paitsi raskaana. N47 ja 58kg
Likkakaveri painaa 67 kg ja on maajoukkoetason urheilija. Lihas painaa enemmän kuin läskisi.
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti tyttäresi on lyhyt.
65kg on ihan hoikka paino esim 175-180 senttiselle.
Ei mitään. Mut on viimeksi punnittu raskaana ollessani 16v sitten. Vaatekoko on pysynyt samana aina joten paino ei erityisemmin kiinnosta. Olen perusterve 45v akka, pitkähkö, koko 38-40.
95,8 kg Pituus 178cm
En ole tyytyväinen. Haluan laihduttaa reilusti.
52kg, olen lyhyehkö joten en ole erityisen hoikka tässä painossa. Pari kiloa olisi kiva saada pois mutta ihan tyytyväinen olen tähänkin!
70,7kg. Raskauden alussa painoin 68, nyt h21
45,5 kg