Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tavoitellaankohan ns. parempien perheiden tyttöjä yhtä kiihkeästi kuin naiset väitetysti tavoittelevat hyvätuloisia menestyviä miehiä

Vierailija
01.10.2016 |

Onko heillä aina "vientiä"?

Kommentit (53)

Vierailija
41/53 |
23.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mielenkiintoista! Asetat siis samalle viivalle toisaalta ns. hyvän perheen tyttäret ja toisaalta hyvin ansaitsevat, menestyvät nuoret miehet. Mikset hyvän perheen tyttäret ja pojat tai menestyvät nuoret naiset ja miehet. Etkö tiedä, että lika barn leka bäst. Eli kun taustat ovat samankaltaiset, niin onnistumisen mahdollisuudetkin ovat hyvät.

Ainakin kaksi todellista sikaakin mahtui näinkin harvalukuisiin vastauksiin, nimittäin nro 4 ja nro 13. Jätän kommentoimatta, sillä viestini voisi olla liiankin pisteliästä ja herrojen itsetuntoa rankasti murentavaa.

Antaapi tulla vaan. Pinppiä on saatu hyvin ja fyffeäkin tienattua sen verran ettei ainakaan siitä ole itsetunto kiinni. Toki oikeasti varakas en ole, mutta en nyt ihan persaukinenkaan.

Oli muuten aika huikea kokemus "turmella" kiltti varakkaan perheen tytär. Hänestä tuli meikäläisen käsittelyn jälkeen jonkinlainen seksihullu ja mm jätti sen saamattoman poikakaverinsakin kolmen vuoden seurustelun jälkeen - jonka aikana siis vehtaili minun kanssani reilut kaksi kk kunnes totesin että kivaa oli, next.

Mikä kumma saa sinut kuvittelemaan, että kiltti varakkaan perheen tytär ei käyttänyt sinua hyväkseen? Itse muistelen, että 10v sitten villinä ja vapaana iskettiin juuri näitä nousukkaita ja esitettiin sängyssä kokemattomia. Saatiin miehet tekemään sängyssä kaikki mahdolliset temput ja jälkikäteen naurettiin, miten innolla ne oli kertomassa seksin saloista meille muka tietämättömille. "Sä olet mulle vasta toinen seksikumppani, olethan varovainen" oli siihen aikaan tavallinen käyttölause.

PS. seksin harrastaminen ei tee kenestäkään epäkelpoa kumppania, joten turha nyt sepustaa, että varakkaiden perheiden tytöt on huorahtavia

No voi kun nyt itsetunto on murusina...sanotaan nyt näin, että tiesin neidin taustat paremmin kuin hän luulikaan saati sitten teikäläisen otaksumat. Niin hempeästi ja tosissaan rakastaen oli seurustellut sen lukion kolmannella tapaamansa poikaystävänsä kanssa, kohdatakseen ekoissa yo-bileissään minut, inhotakseen enemmän kuin mitään muuta ja päätyen minun kannaltani mieluisaan lopputulokseen. 1.5 vuotta operaatio otti - kyseessä meinaan oli eräänlainen vedonlyönti erään naispuolisen tuttuni kanssa tyyliin "jos saat siltä nunnalta, niin saat myös minulta".

En lunastanut voittoani sillä kertaa, minulle riitti naistuttuni tyrmistynyt "eivoiollatotta"-maili. Ja sika sisälläin ei ole vieläkään lakannut nauramasta...

(myöhemmin ko vedonlyöjätär sai kunnian olla elämäni ainoan panomiespäivän keskimmäinen hoito - kolme eri naista 12h sisään...kun pääsisikin takaisin noihin päiviin)

Ällöttävä tyyppi.

Vierailija
42/53 |
23.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä mikä määritellään ns. paremmaksi perheeksi. Itse tulen keskivertoa varakkaammasta perheestä, jossa koulutusta arvostetaan. Ulkoiset puitteet kunnossa, eli se voi olla yksi syy miksi oikeastaan aina on ollut vientiä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/53 |
23.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mielenkiintoista! Asetat siis samalle viivalle toisaalta ns. hyvän perheen tyttäret ja toisaalta hyvin ansaitsevat, menestyvät nuoret miehet.

Lue otsikko uudelleen.

Lue itse. Aloituksessa puhutaan parempien perheiden tytöistä ja hyvätuloisista menestyvistä miehistä. Tuossa rinnastetaan kaksi ihan eri asiaa.

Vierailija
44/53 |
23.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mielenkiintoista! Asetat siis samalle viivalle toisaalta ns. hyvän perheen tyttäret ja toisaalta hyvin ansaitsevat, menestyvät nuoret miehet. Mikset hyvän perheen tyttäret ja pojat tai menestyvät nuoret naiset ja miehet. Etkö tiedä, että lika barn leka bäst. Eli kun taustat ovat samankaltaiset, niin onnistumisen mahdollisuudetkin ovat hyvät.

Ainakin kaksi todellista sikaakin mahtui näinkin harvalukuisiin vastauksiin, nimittäin nro 4 ja nro 13. Jätän kommentoimatta, sillä viestini voisi olla liiankin pisteliästä ja herrojen itsetuntoa rankasti murentavaa.

Antaapi tulla vaan. Pinppiä on saatu hyvin ja fyffeäkin tienattua sen verran ettei ainakaan siitä ole itsetunto kiinni. Toki oikeasti varakas en ole, mutta en nyt ihan persaukinenkaan.

Oli muuten aika huikea kokemus "turmella" kiltti varakkaan perheen tytär. Hänestä tuli meikäläisen käsittelyn jälkeen jonkinlainen seksihullu ja mm jätti sen saamattoman poikakaverinsakin kolmen vuoden seurustelun jälkeen - jonka aikana siis vehtaili minun kanssani reilut kaksi kk kunnes totesin että kivaa oli, next.

Nii jaa juu, tokihan seksihulluksi nyt sinun käsittelysi jäljiltä muututaan.

Vierailija
45/53 |
23.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikään ei ole niin kiihottavaa kun naida miljonäärivanhempien tytärtä, oli tämä kuinka lahna tahansa... M25

Vierailija
46/53 |
23.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosiasia kuitenkin on, että rikkaat naiset naivat rikkaita ja/tai kuuluisia ja rikkaat miehet naivat rikkaita/kuuluisia ja kauniita. Pelkkä kauneus ei riitä.

Vierailija
47/53 |
23.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No voi kun nyt itsetunto on murusina...sanotaan nyt näin, että tiesin neidin taustat paremmin kuin hän luulikaan saati sitten teikäläisen otaksumat. Niin hempeästi ja tosissaan rakastaen oli seurustellut sen lukion kolmannella tapaamansa poikaystävänsä kanssa, kohdatakseen ekoissa yo-bileissään minut, inhotakseen enemmän kuin mitään muuta ja päätyen minun kannaltani mieluisaan lopputulokseen. 1.5 vuotta operaatio otti - kyseessä meinaan oli eräänlainen vedonlyönti erään naispuolisen tuttuni kanssa tyyliin "jos saat siltä nunnalta, niin saat myös minulta".

En lunastanut voittoani sillä kertaa, minulle riitti naistuttuni tyrmistynyt "eivoiollatotta"-maili. Ja sika sisälläin ei ole vieläkään lakannut nauramasta...

(myöhemmin ko vedonlyöjätär sai kunnian olla elämäni ainoan panomiespäivän keskimmäinen hoito - kolme eri naista 12h sisään...kun pääsisikin takaisin noihin päiviin)[/quote]

Hahaha todellisuudessa siellä on peräkammarin Pena kattellu käsi krampissa vähän liikaa Julmia aikeita porukoiden kellarissa näin sunnuntaipäivän ratoks. :DDD 

Vierailija
48/53 |
23.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet kokevat uhkaksi, jos naisella on heitä parempi sosioekonominen asema. Oli se varakkuus sitten perittyä tai itse ansaittua, rikkaampi nainen on kolaus miehen egolle. Tilannetta tosin tasaa se, jos mies on myös menstynyt ja tienaa enemmän kuin nainen/on paremmassa asemassa ja nainen taas tekee jotain hanttihommaa ja odottelee sitä perintöä.

Miehet ovat aina kiinnostuneimpia ulkonäöstä. Miehet tarvitsevat naisen rinnalleen edustamaan. Pönkittämään miehen itsetuntoa. Ne naisen henkiset lahjat ja älykkyys on sitten toissijaista.

Omakohtaisia kokemuksia on kaikenlaisia. Minä ja osa lähimmistä ystävistäni olemme reilusti yli keskitulon perheistä. Omat ammatit ja koulutustaustat taas vaihtelevat kovasti, mutta viehättävä ulkonäkö yhdistää meitä kaikkia. Olemme kaikki noin yleisesti ottaen miesten mieleen ja se on ollut aina se avu, jolla miehet ovat ensisijaisesti meistä kiinnostuneet. Sitten kun suhteet ovat edenneet syvempään seurusteluun ja perheisiin tutustumiseen, on tullut myös esiin mieskumppanien suhtautuminen perheisiin. Aikalailla kaikki minun ja ystävieni miehet ovat olleet ei-niin-vauraasta perheestä. Miehissä on ilmennyt enemmän tai vähemmän katkeruutta ja tarvetta vähätellä meitä naisia. Naisen vauras tausta ja naisen omat saavutukset on aina laitettu vertailuksi ja joskus jotkut miehet ovat jopa vittuilleet ja piikitelleet naiselle vauraasta perheestään. "Kermaperse", "syntynyt kultalusikka suussa", "isäs rahoilla", "et ois saavuttanu tota ilman porukoitas" jne ovat tyypillisiä juttuja, mitä miesten suusta kuulee. Jotkut exät ovat myöntäneet suoraan olleensa katkeria/kateellisia. Alemmuudentunteen käsittely ja sietäminen vaihtelee mieskohtaisesti. Useimmiten toki miehet eivät saa tietää meidän naisten taustoista koskaan, sillä emme yleensä halua tuoda niitä esille.

Mitä kouluttautuneempi ja muuten sosiaalisesti menestyneempi (ei siis välttämättä rahallisesti) mies on, sen paremmin se sietää naisen varakkuuden ja perhetaustan.

Vierailija
49/53 |
23.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minun nimi kertoo tarpeeksi. Svenskatalande bättre folket.

Svensktalande bättre folk.

Vierailija
50/53 |
23.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka jumalauta nyt koirasminiäksi ryhtyy. Minä teen omat rahani itse.

Haluan myös olla sukuni ensimmäinen enkä viimeinen.

Vierailija
51/53 |
23.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
52/53 |
23.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoisin, että se on ennemminkin turn off, koska itse en ole kunnianhimoinen uran suhteen, enkä halua käyttää elämääni rahan keräämiseen. Tuollaisessa perheessä oleminen saattaisi olla minulle aika ikävää ja kumppanini tulotaso voisi olla liikaa omalle kukkarolleni. En halua kuitenkaan hyötyä kumppanini rahoista,  enkä halua tämän hyötyvän minun rahoistani (kulut puoliksi), joten en näe miten kumppanin varallisuus olisi minulle positiivinen asia.

Nuorempana yksi tyttö oli minusta kiinnostunut, jonka isä oli erittäin varakas ulkomaalainen. Kuulin hänen perheensä varakkuudesta vasta jälkikäteen, kun olin ujouttani ja ikävän sattuman takia jo pilannut mahdollisuuteni häneen. Harmittaa vielä vuosien jälkeenkin. Ei tosin ne rahat, vaan se kroppa, kauniit kasvot, söpö luonne ja hänen punastuminen, kun kosketin hänen olkapäätään.

Vierailija
53/53 |
23.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En halua kuitenkaan hyötyä kumppanini rahoista,  enkä halua tämän hyötyvän minun rahoistani (kulut puoliksi), joten en näe miten kumppanin varallisuus olisi minulle positiivinen asia.

Nuorempana yksi tyttö oli minusta kiinnostunut, jonka isä oli erittäin varakas ulkomaalainen.

Jos olisit siinä suhteessa, voihan varakkaampi osapuoli maksaa enemmän yhteisistä kuluista, jos esim. teet enemmän kotitöitä tai autat enemmän ulkomaan matkojen suunnittelussa.

Jos ex oli hyvännäköinen, saat jatkuvasti kilpailjoita. Tuohon suhteeseen vaaditaan erittäin hyvää itsetuntoa ja itsevarmuutta. Säästyit lisämurheilta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi kolme