Tavoitellaankohan ns. parempien perheiden tyttöjä yhtä kiihkeästi kuin naiset väitetysti tavoittelevat hyvätuloisia menestyviä miehiä
Kommentit (53)
Tyttäreni on sanonut, että iso osa häneen tutustuvista on selkeästi tavoittelemassa jotain sellaista, millä olisi kiva kerskus poikien illoissa. Osa taas toteaa (etenkin tulevat DI:t), että olisit mukavampi, jos et olisi noin älykäs. Miehillä kun on se kuvitelma, että merkkilaukku kädessä tepastelevat blondit ovat kaikki tyhmiä.
Vierailija kirjoitti:
Mielenkiintoista! Asetat siis samalle viivalle toisaalta ns. hyvän perheen tyttäret ja toisaalta hyvin ansaitsevat, menestyvät nuoret miehet.
Lue otsikko uudelleen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mielenkiintoista! Asetat siis samalle viivalle toisaalta ns. hyvän perheen tyttäret ja toisaalta hyvin ansaitsevat, menestyvät nuoret miehet. Mikset hyvän perheen tyttäret ja pojat tai menestyvät nuoret naiset ja miehet. Etkö tiedä, että lika barn leka bäst. Eli kun taustat ovat samankaltaiset, niin onnistumisen mahdollisuudetkin ovat hyvät.
Ainakin kaksi todellista sikaakin mahtui näinkin harvalukuisiin vastauksiin, nimittäin nro 4 ja nro 13. Jätän kommentoimatta, sillä viestini voisi olla liiankin pisteliästä ja herrojen itsetuntoa rankasti murentavaa.
Antaapi tulla vaan. Pinppiä on saatu hyvin ja fyffeäkin tienattua sen verran ettei ainakaan siitä ole itsetunto kiinni. Toki oikeasti varakas en ole, mutta en nyt ihan persaukinenkaan.
Oli muuten aika huikea kokemus "turmella" kiltti varakkaan perheen tytär. Hänestä tuli meikäläisen käsittelyn jälkeen jonkinlainen seksihullu ja mm jätti sen saamattoman poikakaverinsakin kolmen vuoden seurustelun jälkeen - jonka aikana siis vehtaili minun kanssani reilut kaksi kk kunnes totesin että kivaa oli, next.
Mikä kumma saa sinut kuvittelemaan, että kiltti varakkaan perheen tytär ei käyttänyt sinua hyväkseen? Itse muistelen, että 10v sitten villinä ja vapaana iskettiin juuri näitä nousukkaita ja esitettiin sängyssä kokemattomia. Saatiin miehet tekemään sängyssä kaikki mahdolliset temput ja jälkikäteen naurettiin, miten innolla ne oli kertomassa seksin saloista meille muka tietämättömille. "Sä olet mulle vasta toinen seksikumppani, olethan varovainen" oli siihen aikaan tavallinen käyttölause.
PS. seksin harrastaminen ei tee kenestäkään epäkelpoa kumppania, joten turha nyt sepustaa, että varakkaiden perheiden tytöt on huorahtavia
Muuta eroa en ole huomannut varakkaiden ja varattomampien jälkikasvutytöissä kuin että varakkaat ovat vähemmän karvaisia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mielenkiintoista! Asetat siis samalle viivalle toisaalta ns. hyvän perheen tyttäret ja toisaalta hyvin ansaitsevat, menestyvät nuoret miehet. Mikset hyvän perheen tyttäret ja pojat tai menestyvät nuoret naiset ja miehet. Etkö tiedä, että lika barn leka bäst. Eli kun taustat ovat samankaltaiset, niin onnistumisen mahdollisuudetkin ovat hyvät.
Ainakin kaksi todellista sikaakin mahtui näinkin harvalukuisiin vastauksiin, nimittäin nro 4 ja nro 13. Jätän kommentoimatta, sillä viestini voisi olla liiankin pisteliästä ja herrojen itsetuntoa rankasti murentavaa.
Antaapi tulla vaan. Pinppiä on saatu hyvin ja fyffeäkin tienattua sen verran ettei ainakaan siitä ole itsetunto kiinni. Toki oikeasti varakas en ole, mutta en nyt ihan persaukinenkaan.
Oli muuten aika huikea kokemus "turmella" kiltti varakkaan perheen tytär. Hänestä tuli meikäläisen käsittelyn jälkeen jonkinlainen seksihullu ja mm jätti sen saamattoman poikakaverinsakin kolmen vuoden seurustelun jälkeen - jonka aikana siis vehtaili minun kanssani reilut kaksi kk kunnes totesin että kivaa oli, next.
Mikä kumma saa sinut kuvittelemaan, että kiltti varakkaan perheen tytär ei käyttänyt sinua hyväkseen? Itse muistelen, että 10v sitten villinä ja vapaana iskettiin juuri näitä nousukkaita ja esitettiin sängyssä kokemattomia. Saatiin miehet tekemään sängyssä kaikki mahdolliset temput ja jälkikäteen naurettiin, miten innolla ne oli kertomassa seksin saloista meille muka tietämättömille. "Sä olet mulle vasta toinen seksikumppani, olethan varovainen" oli siihen aikaan tavallinen käyttölause.
PS. seksin harrastaminen ei tee kenestäkään epäkelpoa kumppania, joten turha nyt sepustaa, että varakkaiden perheiden tytöt on huorahtavia
No voi kun nyt itsetunto on murusina...sanotaan nyt näin, että tiesin neidin taustat paremmin kuin hän luulikaan saati sitten teikäläisen otaksumat. Niin hempeästi ja tosissaan rakastaen oli seurustellut sen lukion kolmannella tapaamansa poikaystävänsä kanssa, kohdatakseen ekoissa yo-bileissään minut, inhotakseen enemmän kuin mitään muuta ja päätyen minun kannaltani mieluisaan lopputulokseen. 1.5 vuotta operaatio otti - kyseessä meinaan oli eräänlainen vedonlyönti erään naispuolisen tuttuni kanssa tyyliin "jos saat siltä nunnalta, niin saat myös minulta".
En lunastanut voittoani sillä kertaa, minulle riitti naistuttuni tyrmistynyt "eivoiollatotta"-maili. Ja sika sisälläin ei ole vieläkään lakannut nauramasta...
(myöhemmin ko vedonlyöjätär sai kunnian olla elämäni ainoan panomiespäivän keskimmäinen hoito - kolme eri naista 12h sisään...kun pääsisikin takaisin noihin päiviin)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No voi kun nyt itsetunto on murusina...sanotaan nyt näin, että tiesin neidin taustat paremmin kuin hän luulikaan saati sitten teikäläisen otaksumat. Niin hempeästi ja tosissaan rakastaen oli seurustellut sen lukion kolmannella tapaamansa poikaystävänsä kanssa, kohdatakseen ekoissa yo-bileissään minut, inhotakseen enemmän kuin mitään muuta ja päätyen minun kannaltani mieluisaan lopputulokseen. 1.5 vuotta operaatio otti - kyseessä meinaan oli eräänlainen vedonlyönti erään naispuolisen tuttuni kanssa tyyliin "jos saat siltä nunnalta, niin saat myös minulta".
En lunastanut voittoani sillä kertaa, minulle riitti naistuttuni tyrmistynyt "eivoiollatotta"-maili. Ja sika sisälläin ei ole vieläkään lakannut nauramasta...
(myöhemmin ko vedonlyöjätär sai kunnian olla elämäni ainoan panomiespäivän keskimmäinen hoito - kolme eri naista 12h sisään...kun pääsisikin takaisin noihin päiviin)
Siis olet ollut katkera jo lukioajoista asti?
Joskus ihmettelen, miten ihmiset jäävät roikkumaan johonkin itsekeksimäänsä vääryyteen vuosikausiksi ja pyrkivät sen kautta kuvaamaan kaikki kokemuksensa. Olet luonut itsellesi omituisen panomiesfiktion ja oikeasti kuvittelet, että tiesit tuosta "nunnasta" kaiken.
Entä jos tuo "nunna" olikin niitä tyttöjä, jotka pisteyttivät kaikki panonsa ja sait häneltä arvosanan 4-, jonka kuultuasi huomasit tulleesi huijatuksi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä. Obat na vaimomatskua parempien perheiden pojille.
Eli kyllä ne miehetkin statusta haluaa ja säilyttää tason lapsilleen.
Tietysti parempien perheiden pojat ovat heistä kiinnostuneita mutta ovatko myös muut?
Tavoittelu jakautuu. Eivät kaikki miehet tavoittele samoja naisia (joistain väitteistä huolimatta). Luulisin, että ammattikouluoohjaiset tai huonoitsetuntoiset miehet eivät hyvän suvun tyttöjä helposti tavoittele vaimokseen ainakaan.
Tässä suhteessa ma mu miehet ovat tasa-arvoisia: tavoittelevat ketä vaan..
Minä ainakin olen valinnut nettitreffeissä viestieni kohteiksi ne suurituloisimmat naiset. Pitäähän jonkun minutkin elättää ja tukea harrastuksiani. Koen sen ansainneeni, koska minähän sitä munaa sinne naisen pilluun joudun sullomaann ja mahdollisesti sujautan sen naisen sisuksiin tulevan miljoonaperijän. Kovasta työstä pitää saada sen mukaista palkkaakin.
Täytyy myöntää, että olympialaisten seurauksena hurhadin hieman golfiin ja nyt tahtoisin kokeilla kyseistä lajia itsekin. Rikkaan naisen kanssa olisi hienoa tepastella viheriöllä ja sauhutella hienoja cigaareita. Sitten illan päätteksi kaahaisimme Bentleyllä auringonlaskuun, taustalla soisi Popedan matkalla Alabamaan.
Koen ansainneeni kaiken tämän.
Terveisin Naispelko23
Vaikea sanoa, tavoitteleeko kukaan mies varta vasten. Miehille maallinen mammona on vähemmän merkityksellistä kuin naisille. Olen kyllä seurustellut naisen kanssa, jolla oli rikkaat vanhemmat ts. jotain vanhan rahan kulttuuriporvareita. Nainen itse oli vanhempiaan boheemimpi, vapaa taiteilija. Täysin erilaisella alalla kuin vanhempansa, omalla tavallaan hulvaton. Vanhemmatkaan eivät olleet mitään tiukkiksia, mutta ehkä tuo kaikki oli vähän liian kaukana omista jutuista. Olen mieluummin mökillä paistamassa makkaraa ja juomassa kaljaa kuin pönöttämässä jossain perhepäivällisellä.
Vierailija kirjoitti:
Aloituksessa puhutaan nuorista miehistä missä?
Vierailija kirjoitti:
Onko heillä aina "vientiä"?
On. Minua ällötti katsella kun sellaiset muka ei materialistiset lirkuttivat näille kaikenmaailman lahkolaisillekin ja naivat niitä , koska helppo raha takasi kivan elämän . Ne oli rumienkin rikkaitten tyttöjen kimpussa kuin täit ruvessa. Mitä kommarimpi sitä varmemmin.
Vierailija kirjoitti:
Nelissäkymmenissä duunarimiehet alkavat kiinnostua hyvin tienaavista naisista parisuhdemielessä, kun tajuavat oman tienaamiskykynsä rajallisuuden ja mukava elämä alkaa kiinnostaa.
Parin puolitutun kohdalla huomannut vähän samaa.
Vierailija kirjoitti:
Mua ei ainakaan tavoitella muuta kun panoseuraksi, en tiedä missä on vika :(
t. oma omaisuus yli miljoonan, vanhempien useita kymmeniä miljoonia ja kauniskin vielä
Oletko sellainen ripsipidennys-blondi? Luulevat että olet wt.
Miehistäkin löytyy gold diggereita. Yak.
Kyllä ne vaimokandidaatit kannattaa lähinnä "omista piireistä" etsiä. Tavan naapurintytöillä tuppaa tulemaan kaikenlaista alemmuuskompleksia ja uusrikkaat nousukkaat on usein niin läpinäkyvästi rahan perässä ettei nappaa. Tämä toki vain oma kokemukseni.
M38
That happened.