Tavoitellaankohan ns. parempien perheiden tyttöjä yhtä kiihkeästi kuin naiset väitetysti tavoittelevat hyvätuloisia menestyviä miehiä
Kommentit (53)
Vierailija kirjoitti:
Minä olen varmaankin sellainen "paremman perheen tyttö". Olen vanhasta ja vauraasta kulttuurisuvusta. Opiskeluaikoina erityisesti kauppis- ja oikislaiset piiritti ahkerasti. He eivät vasn kiinnostaneet yhtään. Meninkin sitten naimisiin Australialaisen maajussin kanssa ja asuin kymmenen vuotta "in the outback". Ihanaa elämää!!!
Tiesikö ne että "olet joku" vai olitko muuten vaan heidän makuunsa?
Mua ei ainakaan tavoitella muuta kun panoseuraksi, en tiedä missä on vika :(
t. oma omaisuus yli miljoonan, vanhempien useita kymmeniä miljoonia ja kauniskin vielä
Poikamiesaikoinani sain päähäni että kaadan varakkaan juristipariskunnan tyttären joka vielä seurustelee. 1.5 vuotta tuo operaatio otti kunnes hän itse yhden punkkulasillisen jälkeen ehdotti intiimiä kanssakäyntiä. Oi kun olin "yllättynyt"...
Sen jälkeen sitten tein selväksi etten niin hänestä välittänyt kun sain mitä halusin...
Ei tavoitella yleensä kuin panosuhteisiin. Miehiä oikeasti kauhistuttaa, jos nainen on huomattavasti varakkaampi kuin mies itse. Näillä tytöillä on usein vielä erittäin hyvät välit vanhempiinsa, sisaruksiinsa ja muuhun sukuunsa, joten mies kokee helposti olevansa naiselle tarpeeton tai riittämätön. Parempien perheiden pojat kiinnostuvat siinä vaiheessa, kun juoksut on juostu ja on aika ryhtyä perustamaan perhettä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä olen varmaankin sellainen "paremman perheen tyttö". Olen vanhasta ja vauraasta kulttuurisuvusta. Opiskeluaikoina erityisesti kauppis- ja oikislaiset piiritti ahkerasti. He eivät vasn kiinnostaneet yhtään. Meninkin sitten naimisiin Australialaisen maajussin kanssa ja asuin kymmenen vuotta "in the outback". Ihanaa elämää!!!
Tiesikö ne että "olet joku" vai olitko muuten vaan heidän makuunsa?
Jos yhtään tietää kuka on kuka, niin minun nimi kertoo kyllä tarpeeksi.
Minun nimi kertoo tarpeeksi. Svenskatalande bättre folket.
Vierailija kirjoitti:
Minun nimi kertoo tarpeeksi. Svenskatalande bättre folket.
Houkutteleeko se miehiä luoksesi?
Kyllä. Obat na vaimomatskua parempien perheiden pojille.
Eli kyllä ne miehetkin statusta haluaa ja säilyttää tason lapsilleen.
Vierailija kirjoitti:
Kirj.virheet: ... ovat ns...
Tavoittelu on mielestäni juuri pysyvään suhteeseen yrittämistä.
Seksin suhteen jopa varotaan vähän kun tajutaan, että nainen on ns hyvästä perheestä.
Vierailija kirjoitti:
Ei tavoitella yleensä kuin panosuhteisiin. Miehiä oikeasti kauhistuttaa, jos nainen on huomattavasti varakkaampi kuin mies itse.
En yhtään ymmärrä mistä tällainen harhaluulo on syntyisin.
Itse seurustelin vakavasti sellaisen naisen kanssa joka tienasi minua neljä kertaa enemmän, miksi se minua haittaisi?
Luulen että pikemminkin naisia itseänsä kauhistuttaa seurustella itseään vähemmän varakkaiden kanssa.
Noh sanotaanko että en minä ihan mitä tahansa luokan opea, sairaanhoitajaa tai parturikampaajaa lasteni äidiksi huoli. Yhden illan panoksi nyt kelpaa tietysti mikä vaan.
Vierailija kirjoitti:
Tietysti parempien perheiden pojat ovat heistä kiinnostuneita mutta ovatko myös muut?
Nelissäkymmenissä duunarimiehet alkavat kiinnostua hyvin tienaavista naisista parisuhdemielessä, kun tajuavat oman tienaamiskykynsä rajallisuuden ja mukava elämä alkaa kiinnostaa.
Kysymyksesi osoittaa, että sinä et sellainen ole, koska muutenhan jo tietäisit vastauksen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei tavoitella yleensä kuin panosuhteisiin. Miehiä oikeasti kauhistuttaa, jos nainen on huomattavasti varakkaampi kuin mies itse.
En yhtään ymmärrä mistä tällainen harhaluulo on syntyisin.
Itse seurustelin vakavasti sellaisen naisen kanssa joka tienasi minua neljä kertaa enemmän, miksi se minua haittaisi?
Luulen että pikemminkin naisia itseänsä kauhistuttaa seurustella itseään vähemmän varakkaiden kanssa.
Kyllä se kokemuksen tuomaa varmuutta on. Itselläni on paljon sellaisia asioita, joilla olisin kuumaa kamaa jos olisin mies, mutta ei mua tavoitella vaan lähinnä pelätään.
Vierailija kirjoitti:
Ei tavoitella yleensä kuin panosuhteisiin. Miehiä oikeasti kauhistuttaa, jos nainen on huomattavasti varakkaampi kuin mies itse. Näillä tytöillä on usein vielä erittäin hyvät välit vanhempiinsa, sisaruksiinsa ja muuhun sukuunsa, joten mies kokee helposti olevansa naiselle tarpeeton tai riittämätön. Parempien perheiden pojat kiinnostuvat siinä vaiheessa, kun juoksut on juostu ja on aika ryhtyä perustamaan perhettä.
Tuossa on paljon perää. Ex-vaimoni oli paljon vauraamasta suvusta kuin minä. Minä tunsin, että appivanhempani yrittävät ostaa vaikutusvaltaa perheeseeni ja suljin heidän rahansa pois. Mikä tarkoitti, että silloinen vaimoni eli köyhemmin kuin oli tottunut. Erohan siitä lopulta tuli.
Mielenkiintoista! Asetat siis samalle viivalle toisaalta ns. hyvän perheen tyttäret ja toisaalta hyvin ansaitsevat, menestyvät nuoret miehet. Mikset hyvän perheen tyttäret ja pojat tai menestyvät nuoret naiset ja miehet. Etkö tiedä, että lika barn leka bäst. Eli kun taustat ovat samankaltaiset, niin onnistumisen mahdollisuudetkin ovat hyvät.
Ainakin kaksi todellista sikaakin mahtui näinkin harvalukuisiin vastauksiin, nimittäin nro 4 ja nro 13. Jätän kommentoimatta, sillä viestini voisi olla liiankin pisteliästä ja herrojen itsetuntoa rankasti murentavaa.
Vierailija kirjoitti:
Mielenkiintoista! Asetat siis samalle viivalle toisaalta ns. hyvän perheen tyttäret ja toisaalta hyvin ansaitsevat, menestyvät nuoret miehet. Mikset hyvän perheen tyttäret ja pojat tai menestyvät nuoret naiset ja miehet. Etkö tiedä, että lika barn leka bäst. Eli kun taustat ovat samankaltaiset, niin onnistumisen mahdollisuudetkin ovat hyvät.
Ainakin kaksi todellista sikaakin mahtui näinkin harvalukuisiin vastauksiin, nimittäin nro 4 ja nro 13. Jätän kommentoimatta, sillä viestini voisi olla liiankin pisteliästä ja herrojen itsetuntoa rankasti murentavaa.
Antaapi tulla vaan. Pinppiä on saatu hyvin ja fyffeäkin tienattua sen verran ettei ainakaan siitä ole itsetunto kiinni. Toki oikeasti varakas en ole, mutta en nyt ihan persaukinenkaan.
Oli muuten aika huikea kokemus "turmella" kiltti varakkaan perheen tytär. Hänestä tuli meikäläisen käsittelyn jälkeen jonkinlainen seksihullu ja mm jätti sen saamattoman poikakaverinsakin kolmen vuoden seurustelun jälkeen - jonka aikana siis vehtaili minun kanssani reilut kaksi kk kunnes totesin että kivaa oli, next.