Ruma nainen eikö sinua haittaa kehujen ja huomion puute?
Kauniita kehutaan jatkuvasti mutta ruma ei saa kehuja keneltäkään. Haittaako se sinua ruma nainen?
Kommentit (36)
Nuorenpana sain kyllä kehuja, kännisiltä miehiltä, hemmetin vaivaannuttavaa kun 40v vanhempi vanhempien perhetuttu kehuu tissejä. Tai luokkakaverin isoveli kertoo että "Jussin" matikan tunnit pelastaa kun katselee mun persettä taululla.
Elis mikäs sen mukavampaa kuin olla jonkun limainen päiväuni?
Onneksi on tullut ikää, läskiä, ryppyjä ja rumuutta, ei kuule idioottimaisia kommentteja.
Minä olen ruma tai en ainakaan mikään kaunis ja minua kauniiksi kehuminen ärsyttää, sillä ne tulee tilanteissa, joissa (yleensä mies) haluaa hyötyä minusta. Toki ilahtuisin, jos sitä oikeasti tarkoitettaisiin tai tulisi muussa yhteydessä, kuin työssä (kollega kuvittelee minun tekevän hänen ikävän hommansa, asiakas haluaa ekstrapalvelua/halvempaa hintaa tms.). Ammattitaitoa ja asiantuntevuuden kehuminen ilahduttaakin enemmän kuin ulkonäön.
Minua on solvattu ja kehuttu. Olin nuorena hoikka ja nykyään normaaliplus. Minun itsetuntoni murennettiin jo lapsuuskodissa jossa siskoani aina kauniiksi kehuttiin. Eipä tuo ole nykyään hääppönen. Itse muutin ulkomaille työn vuoksi- iso kaupunki. Työkaverit kehuivat minua kovasti ja itsetuntoni nousi kohisten. Takaisin Junttilaan muutettuani huomasin, että täälläkin olen ok! Kiitos entisten kollegoiden!
Kuulkaahan nyt. Lasta pitää kehua ja kehua!! Heidän itsetuntoaan kohottaa kehuilla . Jo siitäkin syystä että ei aikuisena tarvitse täällä vauvapalstalla kirjoitella noin olemattomista "ongelmista". Kehukaa joka päivä lapsianne kaikella tavalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei haittaa mutta se haittaa etten ikinä löytänyt puolisoa. En saa ikinä läheisyyttä, en kumppanuutta.
Millaisen puolison olisit halunnut?
Ihan omantasoiseni peruspertin. Kriteerit että ei ongelmia hygienianhoidon tai päihteiden kanssa. Aloitteitakin tein, ottajia ei vaan ollut yhtäkään. Normaalipaino olisi ollut kiva plussa, itse pidän kropastani huolta koska siihen voin vaikuttaa, naamaani en.
Vierailija kirjoitti:
Olen ruma mutta saan kyllä kehuja. Naisilta en paitsi sellaisia säälikehuja "ootpas söpö", mutta miehille kelpaa kaikki liha... Olen ylipainoinen, iho on huono, en meikkaa, nenä on leveä ja suu ohut viiva.
No et ainakaan mulle kelpaisi, että älä yleistä miehiä.
Vain huonon itsetunnon omaavat odottavat koko ajan kehuja. Oli ulkonäkö mikä vain. Tämä aloittajalle tiedoksi. En usko että sinä olet kovin hyvällä itsetunnolla varustettu koska olet täällä mollaamassa ihmisiä jotka eivät täytä sinun kauneuskriteereitäsi. Sinulla taitaa olla paha olo.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei haittaa mutta se haittaa etten ikinä löytänyt puolisoa. En saa ikinä läheisyyttä, en kumppanuutta.
Millaisen puolison olisit halunnut?
Ihan omantasoiseni peruspertin. Kriteerit että ei ongelmia hygienianhoidon tai päihteiden kanssa. Aloitteitakin tein, ottajia ei vaan ollut yhtäkään. Normaalipaino olisi ollut kiva plussa, itse pidän kropastani huolta koska siihen voin vaikuttaa, naamaani en.
Ei sulla sitten ollut liian kovat kriteerit. Itse sain tuollaisen peruspertin vaikka ruma nainen olen.
Vierailija kirjoitti:
Vain huonon itsetunnon omaavat odottavat koko ajan kehuja. Oli ulkonäkö mikä vain. Tämä aloittajalle tiedoksi. En usko että sinä olet kovin hyvällä itsetunnolla varustettu koska olet täällä mollaamassa ihmisiä jotka eivät täytä sinun kauneuskriteereitäsi. Sinulla taitaa olla paha olo.
Olen hakemassa vertaistukea muilta rumilta naisilta.
Vierailija kirjoitti:
Olen 50 v ja kyllä jo aika ruma, mutta silti kuulen myönteistä palautetta joka päivä.
Meikkaan ja yritän pukeutua.
Olen kaltaisesi ja olen aina huoliteltu. En silti ikinä kuule mitään positiivista, ja kyllä se tuntuu. Jos joku kerran kahdessa vuodessa sanoo, että mulla on hyvä tukka tai vastaavaa, niin häkellyn täysin, koska en ole tottunut. Ja joka päivä pukeudun ja meikkaan hyvin, koska saan niistä itselleni energiaa.
Vierailija kirjoitti:
Miten niin koko ajan? Olisi kiva saada kehuja edes joskus.
Jos olisi ruma ja sinkku sen jotenkin ymmärtäisi ettei kukaan kehu, mutta kun on ruma ja pitkään naimisissa ollut eikä mies kehu koskaan niin se sattuu.
Ei,en kaipaa..Mies kyllä kehuu usein kauniiksi,vaikka en sitä nyt varsinaisesti olekkaan.Saan kuitenkin usein miehiltä huomiota baarissa,ja se tuntuu kiusalliselta.Eräs kaverini on varsin hyvännäköinen ja hän suorastaa elää miesten huomiolle,ja pitää itseään parempana kuin muut.Mielestäni tämä on surullista.
Saan minä kehuja. Yleensä se näkyy sanallisten kehujen lisäksi palkankorotuksina ja/tai bonuksina.
Vierailija kirjoitti:
Kauniita kehutaan jatkuvasti mutta ruma ei saa kehuja keneltäkään. Haittaako se sinua ruma nainen?
Itkettääkö sinua idiootti, kun teet näin typeriä aloituksia?
Ei haittaa, inhoan huomiota. Minäkin olen rumuuden lisäksi introvertti ja viihdyn hyvin kotosalla. Elämäni on ihan mukavaa, koen eläväni varsin onnellista elämää ilman kehujakin :)