Rakastiko Hannu oikeasti Kerttua vai piparia?
Mielestäni moni mies oikeasti rakastaa vain niin paljon sitä piparia, että se Kerttu itsekkin sitten kelpaa, jotta on se pipari. Monille miehille se pipari on kaikkein tärkeintä, ei niinkään Kerttu itse.
Kommentit (22)
Vierailija kirjoitti:
Olen tullut siihen tulokseen että vastaus on :piparia.
Suhteet (mies-nainen) toimii pidemmän päälle vain jos molemmat hyötyvät siitä jotenkin. Mies saa säännöllistä seksiä ja nainen saa parisuhteen suoman statuksen.
Tämä siis toimii siihen asti kunnes molemminpuoleinen hyöty loppuu. Nykyään nainen tienaa omat rahansa eikä ole riippuvainen miehen rahasta. Toisaalta seksiä voi ostaa livenä tai netistä.
Ei kukaan jaksa pelkän seksin tai statuksen takia olla suhteessa. Kyllä siinä täytyy olla, jos ei nyt rakkautta niin kuitenkin jotain muuta mikä saa jaksamaan. Varsinkin jos asutaan yhdessä, niin ei ihan kenen tahansa kanssa jaksa asua.
Olen itsekin miettinyt monesti tuon "rakastiko Hannu piparia vai Kerttua" -lauseen merkitystä, ja olen tullut siihen tulokseen, että taita olla ihan vain täytelause, joka rimmaa edellisen lauseen tarttua -sanan kanssa, ilman sen kummempaa merkitystä.