Kiharat hiukset on rumat!
Uskomattoman epäseksikästä jos naisella on kihara tukka. Hyvä esimerkki on tämä näyttelijä Keri Russell jolla oli nuorena kihara tukka ja näytti ihan kauhealta:
http://media1.s-nbcnews.com/j/newscms/2016_12/1020731/keri-russell-2001…
Nykyään suorilla hiuksilla todella kaunis vaikka on ikääkin enemmän ja yleensähän nuorena ihmiset on kauniimpia. Paitsi jos on nuorena kihara tukka!
http://static.celebuzz.com/uploads/2014/07/07/Keri-Russell-5.jpg
Kommentit (15)
Pitkät suorat hiukset näyttää helposti kuolleilta. Karmeaa. Lyhyistä hiuksista voi tehdä vaikka mitä.
Vierailija kirjoitti:
Pitkät suorat hiukset näyttää helposti kuolleilta. Karmeaa. Lyhyistä hiuksista voi tehdä vaikka mitä.
Nyt ei puhuttukaan hiusten pituudesta, kuten tarkkaavaisimmat varmaan huomasi.
Pientä pintaremonttia kirjoitti:
Totta näin se on .
Tuo oli hyvä esimerkki / todiste siitä pisteet sinulle 👍Niin ja kananpersetukka ei sovi kenellekään naiselle.
Minkälainen on kananpersetukka? Onko se sama kuin kouvola-tukka?
No anteeksi, en vain voi mitään tälle mun paksulle luonnonkiharalle tukalle. :(
Huutelee katkera suoran liuhuletin onneton omistaja...
Minusta kiharat hiukset ovat ihanat. Voisin toki etsiä "todisteeksi" hyviä kiharakuvia ja huonoja suoratukkakuvia, mutta en viitsi. Nämä ovat makuasioita.
En ole kuitenkaan ihan yksin makuni kanssa, koska maailmassa kulutetaan aika kamalasti rahaa hiusten käherryttämiseen ja kähertämislaitteisiin. :)
t. Luonnonkiharapää
Vierailija kirjoitti:
Minusta kiharat hiukset ovat ihanat. Voisin toki etsiä "todisteeksi" hyviä kiharakuvia ja huonoja suoratukkakuvia, mutta en viitsi. Nämä ovat makuasioita.
En ole kuitenkaan ihan yksin makuni kanssa, koska maailmassa kulutetaan aika kamalasti rahaa hiusten käherryttämiseen ja kähertämislaitteisiin. :)
t. Luonnonkiharapää
80-luvulla oli muotia tuo hiusten käherryttäminen ja nämä käkkäräpäät onkin suunnilleen yhtä tyylikkäitä kuin leveät olkatoppaukset.
Musta eka oli persoonallisempi, tykkäsin! :) (molemmissa kaunis)
Sama täällä.
Kumma juttu, että minä kerään aina katseet, minua ihaillaan, jopa toiset naiset, ja minä kerään miehet ympärilleni. Johtuu varmaan siitä että minulla on rumat, paksut ja pitkät luonnonkiharat hiukset.
Kiharat hiukset leventää usein naamaa ja suorat kaventaa
Vierailija kirjoitti:
Sama täällä.
Kumma juttu, että minä kerään aina katseet, minua ihaillaan, jopa toiset naiset, ja minä kerään miehet ympärilleni. Johtuu varmaan siitä että minulla on rumat, paksut ja pitkät luonnonkiharat hiukset.
Ei vaan se johtuu siitä että sulla on pillu. Kaikkien pillullisten ympärillä pörrää kiimaisia miehiä, jos ei ole ihan seinästä reväistyn näköinen. Jopa kiharatukkaisia saattaa jotkut epätoivoisimmat pilluhaukat himoita.
Vierailija kirjoitti:
Nyyh
http://www.thefashionmedley.com/wp-content/uploads/natural-curly-hair2…
Yök, kauheita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
t. Luonnonkiharapää
80-luvulla oli muotia tuo hiusten käherryttäminen ja nämä käkkäräpäät onkin suunnilleen yhtä tyylikkäitä kuin leveät olkatoppaukset.
Käherryttämisellä tarkoitan kampaajan tekemää ja kotona tehtyä hiusten kihartamista sähköisillä ja sähköttömillä laitteilla ja kemikaalien avulla. Sitä harrastetaan myös vuonna 2016. Mutta ymmärrä sinä vain väärin, jos sinua se huvittaa.
t. Luonnonkiharapää
Totta näin se on .
Tuo oli hyvä esimerkki / todiste siitä pisteet sinulle 👍
Niin ja kananpersetukka ei sovi kenellekään naiselle.