Yök-muotia, VERRYTTELYHOUSUT!
Miksi te, nuoret aikuiset, miehet sekä naiset käytätte näitä housuja? Itse voin kotona käyttää mutta julkisella paikalla aina laitan siistimmät housut. Verskojen käyttäjällä voi olla kuitenkin ihan edustava takki päällä, miksi ei kunnon housuja myös?
Kommentit (8)
Vierailija kirjoitti:
Mä käytänkin joggerseja julkisilla paikoilla. Verryttelyhousut, mutta siistimmät sellaiset. Mitään adidaksen pieruverkkareita en laittaisi mistään hinnasta ulos lähtiessä.
Ne näyttää ihan housuilta, asia on ok sinun kohdalla. ;)
Ap
Mukavat jalassa ja ei kiinnosta jonkun mamman mielipiteet hah.
T. N21
Mulle hintakin kertoo jotain. Jos housut maksaa lähes 100 e, ei ne voi olla tarkoitettu pelkästään sohvalla makaamista varten. Mutta voin olla väärässäkin. https://www.intersport.fi/fi/lajit/vapaaaika/housut/?gclid=CI6Xw8Kxuc8C…
Vierailija kirjoitti:
T. N21
Miksette te nuoret käytä ennemmin hameita? Paljon paremman näköistä. Osaan kyllä kuvitella sinut, musta softshell-takki, harmaat verskat, tupakka, syljeskely ja kirosanat. Mahdollisesti vielä kireä pipo jollain kamalalla tekstillä.
Vierailija kirjoitti:
Mulle hintakin kertoo jotain. Jos housut maksaa lähes 100 e, ei ne voi olla tarkoitettu pelkästään sohvalla makaamista varten. Mutta voin olla väärässäkin. https://www.intersport.fi/fi/lajit/vapaaaika/housut/?gclid=CI6Xw8Kxuc8C…
Juu, väärässä olet. Verskat laitetaan lenkille. Ei julkiselle paikalle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
T. N21Miksette te nuoret käytä ennemmin hameita? Paljon paremman näköistä. Osaan kyllä kuvitella sinut, musta softshell-takki, harmaat verskat, tupakka, syljeskely ja kirosanat. Mahdollisesti vielä kireä pipo jollain kamalalla tekstillä.
En polta tupakkaa enkä syljeskele. En tykkää hameistakaan.. farkut jalkaan johonki tärkeään menoon:)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
T. N21Miksette te nuoret käytä ennemmin hameita? Paljon paremman näköistä. Osaan kyllä kuvitella sinut, musta softshell-takki, harmaat verskat, tupakka, syljeskely ja kirosanat. Mahdollisesti vielä kireä pipo jollain kamalalla tekstillä.
En polta tupakkaa enkä syljeskele. En tykkää hameistakaan.. farkut jalkaan johonki tärkeään menoon:)
Entä softshell? ;)
Ap
Mä käytänkin joggerseja julkisilla paikoilla. Verryttelyhousut, mutta siistimmät sellaiset. Mitään adidaksen pieruverkkareita en laittaisi mistään hinnasta ulos lähtiessä.