kaverin akka kilahti
Nähtii kaverini sattumalta kun aikoihin ei oo satuttu samoihin paikkoihin. Kun mies sit pysy sitä saunailtaa tänää ja kun mentii äsken niillä käymää nii sen akka huus vomyymina. Että tänää et mee minnekää olkoo kuinka vitun vanha kaveri ja muuta sellasta. Nolotti lähellä sitä kun se kaveri kuitenki vaa lähti. Sinne akka jäi huutaa.
Kommentit (15)
Ja sitten sä samantien avasit palstan
Eiku
Miks se olis miehensä halunnu päästää saunailtaan jonkun ämmän kanssa.
Ehkä heillä oli jo sovittuna yhteistä menoa, mutta mies vaan ilmoittaa lähtevänsä saunailtaan. Vituttais muakin.
Mun miehen kanssa ne saunoo ja pari muuta kai. Hävetti vaa näin naisena se huuto. Ja se että ei ollut mitää hyötyy.
Ei mun kaveripiirissä tällaista tapahdu, kyllä se seura vähän kertoo itsestäkin. Lähipiirissä ei tosin kutsuta naisia akoiksikaan.
Vierailija kirjoitti:
Mun miehen kanssa ne saunoo ja pari muuta kai. Hävetti vaa näin naisena se huuto. Ja se että ei ollut mitää hyötyy.
No, miten sinä reagoit, jos olisitte miehen kanssa sopineet jotain yhteistä ja mies yhtäkkiä sanookin lähtevänsä saunailtaan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No, miten sinä reagoit, jos olisitte miehen kanssa sopineet jotain yhteistä ja mies yhtäkkiä sanookin lähtevänsä saunailtaan?
Mistä luullet että jotain omi sovittu ei se ainakas sanonu mitää. Huus vaa että mihin taas häivytään ja mihin saunailtaa Ja kaikkee törkeetä. Että e oikee usko sovittuna mitää ku pennutki näytti olevan ihan kotonaa. Ei vaa ois päästäny.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistä luullet että jotain omi sovittu ei se ainakas sanonu mitää. Huus vaa että mihin taas häivytään ja mihin saunailtaa Ja kaikkee törkeetä. Että e oikee usko sovittuna mitää ku pennutki näytti olevan ihan kotonaa. Ei vaa ois päästäny.
Mies ilmeisesti useinkin häipyy johonkin ja oletan, että pennut on lapsia, niin ei perheenisä voi tuosta vaan yhtäkkiä tunnin varoajalla lähteä johonkin saunailtaan. Asioista pitää sopia. Et varmaan tajua?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Todennäköisesti tämä nainen ei koskaan itse pääse mihinkään ja on tympääntynyt kun mies pitää häntä jonain lapsenvahtina. Kerta huusi että mihin "taas" mies on menossa. Itselläni oli tällainen tilanne aiemmin. Moni ihmetteli miksi olin aina niin äkäinen. No sehän johtui siitä, että miehen piti aina päästä ryyppäämään ja itse en koskaan saanut lähteä mihinkään vaan sain olla kotona vahtimassa meidän yhteisiä lapsia.
Miksi edes menit mukaan sinne kylään? Oliko teidät pyydetty sinne?
Osallistutko ap säkin saunailtaan?
Vierailija kirjoitti:
Ei mun kaveripiirissä tällaista tapahdu, kyllä se seura vähän kertoo itsestäkin. Lähipiirissä ei tosin kutsuta naisia akoiksikaan.
Akka on murresana etelä-Pohjanmaalla. Tarkoittaa naista, eikä ole mikään erityinen haukkumatermi. Lapsi saattaa olla " talon pikku akka". Terv. Helsinkiläistynyt ja kantapään kautta asian oppinut
Sellaisia ne kaverien akat on.