miten vättelet seksiä - parhaat ideat palkitaan!
Mies vonkaa jo kolmatta kuukautta, eikä tekisi mieli yhtään mitään seksiin liittyvää. Ei käsin tyydyttämistäkään. Miten välttelisin sitä hyvin? En haluaisi tuottaa mielipahaa miehelleni kuitenkaan. En vai halua seksiä.
Kommentit (12)
En suostu tekemään sängyssä mitään mistä en nauti. Mies ei halunnut pahoittaa minun mieltäni vonkaamalla mua tekemään asioita, joiden olin kertonut inhottavan minua.
Vierailija kirjoitti:
Mies vonkaa jo kolmatta kuukautta, eikä tekisi mieli yhtään mitään seksiin liittyvää. Ei käsin tyydyttämistäkään. Miten välttelisin sitä hyvin? En haluaisi tuottaa mielipahaa miehelleni kuitenkaan. En vai halua seksiä.
EROA nyt heti. Miksi olet yhdessä ihmisen kanssa jonka kanssa et halua seksiä?
Päästä miehesi vapaille markkinoille. Hänellä on mahdollisuus saada seksiä muualta ja sulle seksin välttely tulee taas olemaan helppoa :D
Vierailija kirjoitti:
En suostu tekemään sängyssä mitään mistä en nauti. Mies ei halunnut pahoittaa minun mieltäni vonkaamalla mua tekemään asioita, joiden olin kertonut inhottavan minua.
Eli ainoastaan kerran kahdessa viikossa lähestyssaarnaajaa peiton alla. Todella surkea liitto teillä
Olen frigidi eikä seksi ole mun juttuni eikä ole sitä koskaan ollutkaan eikä tule olemaan.
Try to get used to it , or leave me
+ päätä särkee 24/7 365 for a lifetime :D ... kuin suoraan vaimoni suusta mihin he lisää ja mihin sinä enää seksiä tarvitset kun on jo kaksi omaa lasta ja ikääkin melkein 40vuotta ?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli ainoastaan kerran kahdessa viikossa lähestyssaarnaajaa peiton alla. Todella surkea liitto teillä
Oliko tämä miehen vai naisen kommentti? Jos naisen, niin ihmettelen hiukan käsitystäsi siitä, mistä nainen nauttii. Tosin en nauti nuolemisesta, mutta ihan perusseksi kelpaa, en vain ota miehen kikkeliä suuhuni ainakaan velvollisuudesta, tms, olen pahoillani, jos sinä olet joutunut niin tekemään.
Ehdotan avointa suhdetta jos haluat tuon miehen kanssa olla.. Pariterapia voisi myös tehdä hyvää.
Keskustelkaa hyvät ihmiset.
Eroa miehestä ja asu yksin, silloin ei tarvitse harrastaa mitään. Hyvin yksinkertaista. Nyt sinä kutenkin alat vinkumaan siellä, että et voi erota, koska et pärjää ilman miehen taloudellista tukea, mutta ei kannata valittaa jos ei meinaa tehdä asian hyväksi jotakin rehellistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oliko tämä miehen vai naisen kommentti? Jos naisen, niin ihmettelen hiukan käsitystäsi siitä, mistä nainen nauttii. Tosin en nauti nuolemisesta, mutta ihan perusseksi kelpaa, en vain ota miehen kikkeliä suuhuni ainakaan velvollisuudesta, tms, olen pahoillani, jos sinä olet joutunut niin tekemään.
Näin miehenä olen kirjoittajan 9 kanssa samalla linjalla, että seksissä ei pidä tehdä asioita jotka on itselle vastenmielisiä tai kokee ne velvollisuudeksi. Ainakin minulle se toisen tunne välittyy ja en itsekään nauti...
Olemalla ruma mies.