Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minulla on rahaa ruokaan vain 15e/vk

Vierailija
30.09.2016 |

3vk pitäisi pärjätä niin. Mitä syödä? Haluaisin kuitenkin syödä terveellisesti. Mitä muuta kuin riisiä, soijaa, puuroa, kaaleja, porkkanoita ja ehkä tarjoushedelmiä?

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
30.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sipulia. Käy kaupassa sunnuntai-iltaisin, silloin on usein tarjouslapputuotteita, eikä metsästäjiä paljon. 

Vierailija
2/17 |
30.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riittää juuri tuohon ja pysyt sillä hyvin hengissä. Vitut terveellisyydestä siinä vaiheessa. Nimim. Kokemusta opiskeluajoilta. Hifistele ja hipsteröi sitten kun ansaitset itse palkkasi, siihen asti: selviydy.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
30.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisin auttaa M30 (5.000 €/kk)

Vierailija
4/17 |
30.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sipuleita tosiaan! Kiitos sunnuntai-vinkistä.

Ap

Vierailija
5/17 |
30.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Noin vähän!

Vierailija
6/17 |
30.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Riittää juuri tuohon ja pysyt sillä hyvin hengissä. Vitut terveellisyydestä siinä vaiheessa. Nimim. Kokemusta opiskeluajoilta. Hifistele ja hipsteröi sitten kun ansaitset itse palkkasi, siihen asti: selviydy.

Niin totta tämä!

Vierailija
7/17 |
30.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

MOI! Olen mies ja minä voisin ostaa sinulta joitain palveluja. Millainen olet koska aika korkea taksa sinulla on.

Mutta raha ei ole ongelma minulle tai minun tutuille. Laita viestiä jos kiinnostaa?

T: Vanhempi herrasmies

Vierailija
8/17 |
30.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kananmunia voi käyttää monipuolisesti.

Vierailija
9/17 |
30.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysy josko voisit saada jostain omenoita. Monet antaa ilmaiseksi kun itse poimii. Ja jos mahdollisuus niin tietenkin marjastamaan ja sienestämään.

Vierailija
10/17 |
30.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Munista saa edullista protskua

Vierailija
11/17 |
30.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos suinkin mahdollista, niin ota pari muovikassia (jos et omista ämpäriä) mukaan ja käy raapaisemassa metsästä vielä sieniä ja puolukoita. Kun viime viikolla kävin sekä järvi-Suomessa, että pk-seudulla metsässä, kumpiakin oli vielä runsaasti. 

Eikä ole siis mikään v*ttuiluvinkki, vaan suosittelen lämpimästi. Saat vitamiineja ja suorastaan gourmet-ruokaa lautasellesi.  

Vierailija
12/17 |
30.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syö perheen luona tai kavereilla tai opiskelijaruokalassa jos mahdollista. Satsaa myös täyttäviin ruokiin, esim. ruisleipä, munakas, tummaa riisiä ja porkkanaraastetta kastikkeeseen, tai tee luovaa pyttipannua tarjoustuotteista.

Vierailija
13/17 |
30.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Peruna on halpaa ja täyttävää. Kerää sieniä, jos pystyt.

Vierailija
14/17 |
30.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entä se terveellisyys, jos vastaavaa jatkuu näillä näkymin vuoteen 2026?

T. Akateeminen työtön, joka maksaa opintovelkoja tm-tuesta ja elää 33€/vko

Vierailija
15/17 |
30.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Entä se terveellisyys, jos vastaavaa jatkuu näillä näkymin vuoteen 2026?

T. Akateeminen työtön, joka maksaa opintovelkoja tm-tuesta ja elää 33€/vko

No sullahan on luksusta ap:een verrattuna. Yli tuplat ruokakuluihin, fiksu osaa järkätä safkansa balanssiin noinkin runsaalla tulonsiirrolla ja ajalla.

Vierailija
16/17 |
30.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka nyt pelkkiä sipuleita syö??? Muutenkin ihan perseestä noi "mee metsään poimimaan marjoja ja sieniä" siellä ei löydy vittuakaan mitään ja hirvikärpäsiä senkin edestä. Lisäksi omenoille olen allerginen niin että kurkku turpoaa.

Vierailija
17/17 |
30.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syö talkkunaa. Taidan nyt itsekin syödä sitä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme kaksi