Minulla on rahaa ruokaan vain 15e/vk
3vk pitäisi pärjätä niin. Mitä syödä? Haluaisin kuitenkin syödä terveellisesti. Mitä muuta kuin riisiä, soijaa, puuroa, kaaleja, porkkanoita ja ehkä tarjoushedelmiä?
Kommentit (17)
Riittää juuri tuohon ja pysyt sillä hyvin hengissä. Vitut terveellisyydestä siinä vaiheessa. Nimim. Kokemusta opiskeluajoilta. Hifistele ja hipsteröi sitten kun ansaitset itse palkkasi, siihen asti: selviydy.
Sipuleita tosiaan! Kiitos sunnuntai-vinkistä.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Voisin auttaa M30 (5.000 €/kk)
Noin vähän!
Vierailija kirjoitti:
Riittää juuri tuohon ja pysyt sillä hyvin hengissä. Vitut terveellisyydestä siinä vaiheessa. Nimim. Kokemusta opiskeluajoilta. Hifistele ja hipsteröi sitten kun ansaitset itse palkkasi, siihen asti: selviydy.
Niin totta tämä!
Vierailija kirjoitti:
Voisin auttaa M30 (5.000 €/kk)
MOI! Olen mies ja minä voisin ostaa sinulta joitain palveluja. Millainen olet koska aika korkea taksa sinulla on.
Mutta raha ei ole ongelma minulle tai minun tutuille. Laita viestiä jos kiinnostaa?
T: Vanhempi herrasmies
Kananmunia voi käyttää monipuolisesti.
Kysy josko voisit saada jostain omenoita. Monet antaa ilmaiseksi kun itse poimii. Ja jos mahdollisuus niin tietenkin marjastamaan ja sienestämään.
Jos suinkin mahdollista, niin ota pari muovikassia (jos et omista ämpäriä) mukaan ja käy raapaisemassa metsästä vielä sieniä ja puolukoita. Kun viime viikolla kävin sekä järvi-Suomessa, että pk-seudulla metsässä, kumpiakin oli vielä runsaasti.
Eikä ole siis mikään v*ttuiluvinkki, vaan suosittelen lämpimästi. Saat vitamiineja ja suorastaan gourmet-ruokaa lautasellesi.
Syö perheen luona tai kavereilla tai opiskelijaruokalassa jos mahdollista. Satsaa myös täyttäviin ruokiin, esim. ruisleipä, munakas, tummaa riisiä ja porkkanaraastetta kastikkeeseen, tai tee luovaa pyttipannua tarjoustuotteista.
Peruna on halpaa ja täyttävää. Kerää sieniä, jos pystyt.
Entä se terveellisyys, jos vastaavaa jatkuu näillä näkymin vuoteen 2026?
T. Akateeminen työtön, joka maksaa opintovelkoja tm-tuesta ja elää 33€/vko
Vierailija kirjoitti:
Entä se terveellisyys, jos vastaavaa jatkuu näillä näkymin vuoteen 2026?
T. Akateeminen työtön, joka maksaa opintovelkoja tm-tuesta ja elää 33€/vko
No sullahan on luksusta ap:een verrattuna. Yli tuplat ruokakuluihin, fiksu osaa järkätä safkansa balanssiin noinkin runsaalla tulonsiirrolla ja ajalla.
Kuka nyt pelkkiä sipuleita syö??? Muutenkin ihan perseestä noi "mee metsään poimimaan marjoja ja sieniä" siellä ei löydy vittuakaan mitään ja hirvikärpäsiä senkin edestä. Lisäksi omenoille olen allerginen niin että kurkku turpoaa.
Syö talkkunaa. Taidan nyt itsekin syödä sitä.
Sipulia. Käy kaupassa sunnuntai-iltaisin, silloin on usein tarjouslapputuotteita, eikä metsästäjiä paljon.