Miten vietät koti-iltaa
Kommentit (21)
Luen kirjaa, palstailen, syön nektariineja.
Vauva.fi nettisivustolla, ja iltapala.
Syön just nyt karkkia, lapsi (2 v) just nukahti, oon kuumeessa ja nautin kun saan vihdoin maata sohvalla.
Palstailen iltakoomassa ja juon mehukattia. Teetäkin voisi kohta keittää.
Syötiin yhdessä miehen ja teinin kanssa. Saunottiin miehen kanssa, teini häipyi kavereilleen, kuten yleensäkin viikonloppuna. Korkattiin viinipullo ja minä katsoin Vain elämää, sen mitä jaksoin (1,5 laulua). Mies meni katsomaan tabletilta sarjaansa, ja lupasin kohta mennä seuraksi, mutta vielä istun tässä viinilasin äärellä.
Tv auki, mutta enimmäkseen palstailen. Ihan puhki työviikosta, pikkuisen huilaan tässä sohvalla, kohta varmaan nukahdan tähän. Puuhhuh..
Surffailen netissä. On niin tylsää että voisi melkein mennä koht nukkumaan.
Haettiin kotiin kiinalaista ja katsottiin sitten yhdessa leffa. Nyt lapset nukkumassa, mies saunassa ja ma taalla palstailen.
Söin pizzan, kävin saunassa, runkkasin Linnea Aaltosen bikinikuville, nyt katson youtubesta Clinton vs. Trump -väittelyä, syön chilipähkinöitä ja juon karpalolonkeroa.
Palstailen. Teini oli juuri 2h kylvyssä. Mies matkalla kotiin. Tunnin kuluttua tehdään kokoontumisajot keittiöön pakastepizzan ympärille, vaihdetaan kuulumiset ja sitten nukkumaan.
Siemailen viiniä ja kuuntelen vinoilua aviomieheltäni rahan lainaamisesta. 21 vuotta yhdessä, 16 vuotta aviossa, omat rahat olleet aina, mutta mulla on juuri nyt huonompi taloustilanne ja kehtasin pyytää avustusta kampaajalla käyntiin. Pitäisiköhän pistää koko paska lihoiksi, avioehtoa ei ole.
Tulin töistä klo 20.45 siitä lähtien olen maannu sohvalla palstaillen ja syöden, välillä telkkaria vilkuilen.
Syön tässä vihapiirakkaa. Mies on suihkussa, kun tulee sieltä, katsotaan Breaking badiä. Lapset nukkuu.
Tein pasta bolognesea ja söin itseni palloksi. Katoin Mechanic Resurrection leffan. Kohta taidan notkahtaa unille.
M
Teen risottoa, palaudun työviikosta ja luen juttuja netistä mm. tätä palstaa ja aion painua yöpuulle keittokirjojeni kanssa. Hyvää viikonloppua kaikille :)
Tultiin kotiin juuri vauvan ja miehen kanssa mummolareissulta. Iltapesut vauvalle tehty, nyt odotellaan että tyttö nukahtaisi. Sitten katsotaan miehen kanssa elokuvaa.
Juon siideriä, kohta syön ruokaa ja sitten varmaan juon lisää. Onneksi mies ei ole näkemässä...
Luin pääsykokeisiin, laitoin pyykit kuivumaan. Nyt mutustelen omenaa ja porkkanaa ja ootan, että tee jäähtyy. Viestittelen samalla kavereiden kanssa. Täytyy mennä ajoissa nukkumaan, kun huominen iltavuoro alkaa jo semiaikaisin ja pitäis sitä ennen vielä lukea.
Av:lla vielä hetki, sitten luen kirjaa ja keitän teekupillisen. :)