Mitä norjalaiset tietää/ajattelee suomalaisista?
Kommentit (32)
Norjalaiset tulevat hakemaan tänne alkoholia, kun se on täällä niin halpaa ja menemme sitten hakemaan täältä pohjoisesta hakemaan balttiaan kun on siellä meille edullista. Tätä kai kutsustaan kansainväliseski kaupankäynniksi.
Yks kiinnostava mies siis kiinnostaa ja jostakin syystä ilmestyy mun elämään vähän väliä...
Ne pitää meitä samanlaisina kun me virolaisia.
Asuin vuoden Norjassa. Eipä tullut kysyttyä, mitä ovat meistä mieltä. Eikä kukaan milloinkaan tyrkyttänyt mielipidettään tai tietojaan. Mukavia olivat minua kohtaan, mutta tuskin se johtui siitä, että olin Suomesta.
Voiko norjalainen mies kiinnostua tavallisesta suomalaisesta naisesta?
Kaikkien miesten nimi on pekko ja ne on aina kännissä.
Norjalaiset pitää Suomalaisia idiootteina ja ovat ihan oikeassa.
Suomalainen = Pekka, joka on juoppo ja kaikin puolin täys pönttö. Revi siitä!
Vierailija kirjoitti:
Suomalainen = Pekka, joka on juoppo ja kaikin puolin täys pönttö. Revi siitä!
entä nainen?
Suomalaisilla on Norjassa maine juoppoina rikollisina ja huorina.
Suomalaiset ovat ihan hyvässä maineessa norjassa minun kokemuksieni mukaan. Kokemukseni perustuu lähinnä siihen, että käyn noin kerran parissa vuodessa norjassa, koska setäni perheineen asuu siellä. Setäni muutti sinne töihin 90-luvun alussa nuorena miehenä, löysi norjalaisen vaimon ja nyt minulla on 4 puoliksi norjalaista serkkua
Vierailija kirjoitti:
Suomalaisilla on Norjassa maine juoppoina rikollisina ja huorina.
Niin kai joo. Eiköhän sinnekin ole rantautunut noita idän ihmeitä kohta enemmän kuin suomalaisia.
Tää maa on niitten mielestä vieläkin vain soviet finland
jatkan vielä, että olen setäni kanssa ihmetellyt mikseivät suomalaiset lähde tänäpäivänä sinne töihin, töitä kun olisi tarjolla ja moni nuori suomessa on työttömänä. Setänikin lähti sinne aikanaan vain töihin kun suomessa oli lama.
J.Untti kirjoitti:
Norjalaiset pitää Suomalaisia idiootteina ja ovat ihan oikeassa.
Mitä varaa norjalaisilla on pitää ketään idioottina. Sieltä kun otetaan öljy pois jäljelle ei jää kuin haisevaa turskaa
up