"Tyhmä"(?) kysymys mutta miten uskaltaa olla anoppilassa yötä
Kun heillä on asunto yhdessä kerroksessa eikä ole käytössä piharakennusta tai muutakaan piiloa.
Kommentit (22)
Teltta tai laitat puuta vasten oksia, joiden päälle heinää ja sammalta.
Mikä tässä on pointti että miksei uskalla olla yötä? onks anoppi sarjamurhaaja?
Aloittaja ei sitten tullut selventämään, mitä pelottavaa anopissa on öisin. Onhan hänen lapsensakin uskaltanut olla siellä ... vai onko hän pelotellut sinutkin?
Vierailija kirjoitti:
Onko appi ja anoppi jotain moottorisahamurhaajia?
Kiitos tästä mielikuvasta, tuli ihan ö-luokan kauhuelokuva mieleen :-D
Mun anoppila on kolmessa kerroksessa ja löytyy ulkorakennuskin... en uskaltaisi mennä yökylään, saattaisin olla vainaja aamun koittaessa. Juuh, huonot välit on...
Voihan se aluksi olla vähän kiusallista olla toisten nurkissa varsinkin jos vähän vieraammat appivanhemmat, mutta kyllä siihen pystyy.
Itseäni pelotti mennä miehen vanhemmille yöksi, kun mulla on ibs ja vatsa usein aamulla sekaisin ja hävetti. Menin kuitenkin ja aamulla, kun mulla oli vatsa sekaisin anoppi lohdutti nolostelevaa miniäänsä, että hänellä on ibs eli tuttua hommaa juosta välillä vessassa. Uskalsin tunnustaa, että ibs aiheuttaa mullakin tämän ja oon saanut anopilta sittemmin hyviä vinkkejä olon helpottamiseen. Se eka vierailu oli vähän pönötystä ja aamulla menin aamupalalle vasta, kun olin saanut itseni laitettua. Nykyään siellä on jo ihan rennosti ja aamulla mäkin haahuilen pyjama päällä aamukahville. :D
Ennemmin kait se yläkerrassa nukkuminen pelottaa kun sieltä pitäisi hypätä alas kun sarjamurhaaja iskee.
Voisko aloittaja tulla kertomaan meille, miksi hän tarvitsee anoppilassa piiloa, jotta uskaltaisi olla siellä?
Ettekö voi yhtä yötä olla panematta?