Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletko ikinä käynnyt kotkassa sunilan/hallan alueella? 6

Vierailija
30.09.2016 |

Entäpä metsäkulmassa tai itärannassa?

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
30.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän tuollaisia paikkoja edes tiedä kukaan. Oon käynny kotkan saarella ainoastaan.

Ei mitään syytä jatkaa johonkin karhulan taakse vielä kilometrejen päähän johonkin kopeen.

Vierailija
2/15 |
30.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen käynyt noissa kaikissa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
30.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä.

Asun Kotkassa.

Vierailija
4/15 |
30.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen Sunilassa käynyt.

Vierailija
5/15 |
30.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikissa on tullut käytyä, kun olen asunut täällä aika monta kymmentä vuotta. Ei voi kyllä sanoa, että mitenkään usein kävisin. Tässä oli nytkin varmaan välissä joku 5 vuotta, että kävin Sunilassa päinkään. 

Vierailija
6/15 |
30.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, kaikissa, asuin lapsena Kotkassa. Paska paikka. 

Vierailija
7/15 |
30.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös Sunilassa ole ne Alvar Aallon talot? Sitten olen käynyt siellä.

Vierailija
8/15 |
30.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kaikissa käynyt. Vasemmiston entinen kaupunki joka nykyään persuja täynnä ja talous kuralla ( tosin se ei ole persujen syytä, vaan tapahtui aikaisemmin jo). Muutto Kouvolaan ja taloudet on kuralla täälläkin :D Vaikea sanoa kumpi on paskempi paikka, mutta puolensa kummassakin. 

Kivoja maisemia osittain löytyy..... mutta haittapuoletkin ovat kohtuu suuret. 

Vierailija
9/15 |
30.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikös Sunilassa ole ne Alvar Aallon talot? Sitten olen käynyt siellä.

On. Isäukko asui yhdessä niistä. Yliarvostettuja mielestäni tai sitten (todennäköistä :D ) en ymmärrä arkkitehtuurisia vivahteita. 

Nykyään Sunilassa taitaa olla yksi baari ja joku kauppa tai kaksi mikäli ei ole jo lopetettu. Hyvänä puolena läheisyys merelle eli pääsee luontoa katsomaan mikäli masennukseltaan jaksaa (masennus siitä että asuu Sunilassa). Ehkä tehdaskin porskuttaa vielä. Paljon omakotialueita, muutama kerrostalo eli onhan siellä ihmisiä. Jos omasta halustaan, niin hyvä että viihtyvät.

Vierailija
10/15 |
30.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

vierailija kirjoitti:

Kaikissa on tullut käytyä, kun olen asunut täällä aika monta kymmentä vuotta. Ei voi kyllä sanoa, että mitenkään usein kävisin. Tässä oli nytkin varmaan välissä joku 5 vuotta, että kävin Sunilassa päinkään. 

Sunila, Suuliska, Itärannat sun muut. Harvemmin sinne tosiaan tulee lähdettyä. Siellä ei ole muuta kuin mettää ja jotain asukkaita ja noh, sitten meri tulee vastaan. Yksi baari tulee mieleen, mutten tasan ole jaksanut siinäkään käydä. Ne kaupat mitä alueella on ollut.... ovat sitkeitä mikäli joku niistä on vielä elossa. Ei pankkiautomaatteja muistaakseni. Siwa tuli alueelle joitakin vuosia sitten tappamaan kai ne aikaisemmat kyläkaupat.  Hyvä paikka ehkä erakoitua tosin siihenkin liian paljon naapureita vielä eli aidosti siellä asutaankin. Kun ei kelpaa erakoitumiseenkaan siis, niin vähän hakusessa kuka masokisti vaivautuu, mutta aina kai ei ole vaihtoehtoja. Parempi kuin Mosambig.

Vierailija
11/15 |
30.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole käynyt, enkä Kotkassa missään muuallakaan.

Vierailija
12/15 |
30.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole käynyt, enkä Kotkassa missään muuallakaan.

On siellä Meripäivät. Nekin vuosi vuodelta tuntuvat entistä huonommilta. 

Kaupunginhallituksella aina suuruudenhulluussuunnitelmat velkaiselle kunnalle, joten aina saa pelätä mitäs ihmettä seuraavaksi keksivät :D

Vierailija
13/15 |
30.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä kaikissa noissa käynyt ja asunutkin yhdessä mainitsemistasi alueista.

Vierailija
14/15 |
30.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sunilassa tehdas (ei kai se enää haise), Itärannassa veneitä, Metsäkulmalla hmmm.... r-kiska ja hautuumaa :D  vai oliko siellä mitään kiskaa? Siwa kai siellä lähellä on nykyään ainakin.

Vierailija
15/15 |
30.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä niissä kiinnostaa? Ankeita paikkoja.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi kolme