Palefacen päihteidenkäyttö lähtenyt käsistä? Väittää ettei nuoret kunnioita poliisia Jari Aarnion vuoksi. :D
Meinaako se tosissaan, että yksi rikoksia tekevä poliisi tuhoaa kaikkien maineen? Taitaa viettää liikaa niiden anarkistien kanssa. Normaalit nuoret arvostavat kyllä poliisia.
Voisi tulla sieltä ghetosta välillä ihmisten ilmoille.
http://www.helsinginuutiset.fi/artikkeli/438950-paleface-nuoret-eivat-e…
Kommentit (24)
Ajelee katumaasturi Volvolla ghettoon heittämään pari keikkaa ja anarkistit ovat innoissaan. Haukkuu siinä sivussa kapitalismin ja käärii toisella kädellä suuren setelitukon takataskuun. Vasureita on helppo rahastaa.
Pahan Kakat -elokuva: Antti J. Jokisen uusi p*skapläjäys. Taattua suomiruikutusta 1.5h. Tylsyyteen kuoleminen elokuvaa katsoessa on todellinen riski tämän miehen tuotoksissa.
Vierailija kirjoitti:
Ajelee katumaasturi Volvolla ghettoon heittämään pari keikkaa ja anarkistit ovat innoissaan. Haukkuu siinä sivussa kapitalismin ja käärii toisella kädellä suuren setelitukon takataskuun. Vasureita on helppo rahastaa.
Vasureilta rahat pois - ne menee kuitenkin vain pössyttelyyn tai kovempiin aineisiin.
Vasurit ovat vihaisia. Eivät tiedä miksi ja kenelle, mutta yhteiskunta saa maksaa!
Käytännössä Aarnio poliisitehtävissään siinä ohessa on tuonut Suomeen kannabiskultuurin.
Todella moni nuori tutustui Aarnion ansiosta kannabikseen ja jäi siihen koukkuun. Suurin osa varmasti vieläkin käyttää vaikka ovat jo aikuisia.
Onkin omituista miten poliisi edelleen jatkaa huumesotaansa käyttäjiä kohtaan vaikka on tavallaan luonut Suomeen aikoinaan laajan käyttäjäkunnan.
Minulla itsellä tuli itku kun koko farssi ilmestyi lehtiin ja meni kyllä usko poliisiin ja huumesodan järkevyyteen.
Eikö nyt viimeistään olisi aika dekriminalisoida ja luopua käyttäjien jahdista. Se on oikeastaan vähintä mitä voi tehdä kun tuhoa on jo tehty tarpeeksi. YK:n UNGASS kokouksessa todettiin jo että käyttäjien rankaisusta pitäisi luopua ja poliisin pitäisi keskittyä oikeiden rikollisten kiinni saantiin.
Suomessa nimenomaan on hyvä syy kunnioittaa poliisia.
Eikö Aarnio ole kaikkien pilvi-pettereiden idoli kun diilasi niille halpaa lätkää?
Vierailija kirjoitti:
Käytännössä Aarnio poliisitehtävissään siinä ohessa on tuonut Suomeen kannabiskultuurin.
Todella moni nuori tutustui Aarnion ansiosta kannabikseen ja jäi siihen koukkuun. Suurin osa varmasti vieläkin käyttää vaikka ovat jo aikuisia.
Onkin omituista miten poliisi edelleen jatkaa huumesotaansa käyttäjiä kohtaan vaikka on tavallaan luonut Suomeen aikoinaan laajan käyttäjäkunnan.
Minulla itsellä tuli itku kun koko farssi ilmestyi lehtiin ja meni kyllä usko poliisiin ja huumesodan järkevyyteen.
Eikö nyt viimeistään olisi aika dekriminalisoida ja luopua käyttäjien jahdista. Se on oikeastaan vähintä mitä voi tehdä kun tuhoa on jo tehty tarpeeksi. YK:n UNGASS kokouksessa todettiin jo että käyttäjien rankaisusta pitäisi luopua ja poliisin pitäisi keskittyä oikeiden rikollisten kiinni saantiin.
Parempihan se noin on että ensin luodaan käyttäjäkunta Suomeen ja sitten aloitetaan raju ajojahti sakoin ja pidätyksin.
Mistä muusta asiakkaita muuten saataisiin?
Poliiseja kunnioitetaan silloin kun tapaa sellaisen joka on asiallinen.
Liian suuri osa poliiseista ovat ihan väärällä alalla, heitä on hyvin vaikeaa kunnioittaa.
Vierailija kirjoitti:
Eikö Aarnio ole kaikkien pilvi-pettereiden idoli kun diilasi niille halpaa lätkää?
Loppu lätkä ja loppui työ 😪
No minua ei varmaan enää nuorisoksi lasketa, mutta kyllähän tuo Aarnio-tapaus vaikuttaa ainakin minun käsitykseen poliiseista. Varsinkaan, kun se ei paljastanut vain tätä yhtä rikollista vaan esiin tuli paljon muutakin, mm. poliisien keskinäisiä kähinöitä, halua suojella rikoksesta epäiltyä kolleegaa ja asiattomia suhteita todistajiin.
Mistä toi Jokinen saa rahoituksen leffoihinsa vaikka on noin paska ohjaaja? Eikö suomessa ole muita ohjaajia? Onko se tehnyt koskaan yhtään hyvää leffaa? Jenkeissäkin kävi tekemässä vuoden flopin. Harva pystyy tekemään noin hyvästä ideasta noin paskan leffan.
On täysin idioottimaista nauraa poliisin tekemille rikoksille ja vähätellä niitä, totta kai se vaikuttaa arvostukseen.
Natsin falseflag. Aarnion toiminta on laskenut poliisien arvostusta yleisesti Suomessa
Vierailija kirjoitti:
No minua ei varmaan enää nuorisoksi lasketa, mutta kyllähän tuo Aarnio-tapaus vaikuttaa ainakin minun käsitykseen poliiseista. Varsinkaan, kun se ei paljastanut vain tätä yhtä rikollista vaan esiin tuli paljon muutakin, mm. poliisien keskinäisiä kähinöitä, halua suojella rikoksesta epäiltyä kolleegaa ja asiattomia suhteita todistajiin.
Minusta tuo lisäsi luottamusta. Poliisit ovat ihmisiä ja ihmiset tekevät pahoja asioita. Se, että poliisin rikoksiin puututaan eikä ongelmaa piilotella on hyvä merkki.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minusta tuo lisäsi luottamusta. Poliisit ovat ihmisiä ja ihmiset tekevät pahoja asioita. Se, että poliisin rikoksiin puututaan eikä ongelmaa piilotella on hyvä merkki.
Siellä vaan taitaa olla pukit kaalimaan vartijoina.
Vierailija kirjoitti:
On täysin idioottimaista nauraa poliisin tekemille rikoksille ja vähätellä niitä, totta kai se vaikuttaa arvostukseen.
Tuskin se sentään syy sihen on, ettei nuoret kunnioita poliisia.
tämä jäbä oli aika korkeassa asemassa, joten kyllä aika suuri uskottavuusvaje on poliisilla. Vaikka suurinosa tekee hyvää työtä.