Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi naisilla on usein morkkis yhdenillanjutuista

Vierailija
30.09.2016 |

Koska he tajuaa tehneensä huonon diilin. Eivät saaneet miehen resursseja vastineeksi seksistä. Jää huijattu olo. Vähän sama tunne kun myyntitykki saa ostamaan jotain ylihintaista huonoa tavaraa.

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
30.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli nuorena ainakin se, että ne yhden illan jutut oli ihan helvetin rumia. Se viina saa näyttämään hyvän näköseltä, valitettavasti..

Vierailija
2/14 |
30.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla oli nuorena huono mieli niistä, kun sitä ajatteli vain itse olevansa se kevytkenkäinen, vaikka ihan samalla tavalla se toinen oli yhdenillan jutun perässä ja usein myös yhtä lailla pettäjä. Sitä vaan ajatteli, että naisena se oli pahempi juttu. Enkä niistä ole näin aikojen jälkeenkään mitenkään ylpeä. Mutta olen koittanut ajatella, etten sen pahempi ollut kuin ne tyypit, joitten matkaan lähdin (yhden kerrallaan sentään)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
30.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saavat huonoa seksiä

Vierailija
4/14 |
30.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska se on väärin.

Vierailija
5/14 |
30.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla oli nuorena huono mieli niistä, kun sitä ajatteli vain itse olevansa se kevytkenkäinen, vaikka ihan samalla tavalla se toinen oli yhdenillan jutun perässä ja usein myös yhtä lailla pettäjä. Sitä vaan ajatteli, että naisena se oli pahempi juttu. Enkä niistä ole näin aikojen jälkeenkään mitenkään ylpeä. Mutta olen koittanut ajatella, etten sen pahempi ollut kuin ne tyypit, joitten matkaan lähdin (yhden kerrallaan sentään)

Näin juuri. Aika syvällä tämä asenne meillä naisilla on.

Vierailija
6/14 |
30.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua vituttaa ainoastaan jos seksi on huonoa, jos mies on vain oman nautintonsa perässä. Tällöin puen kyllä päälle kesken aktin ja lähden, morkkis tulis vaan jos jäis paikalle.

Vaan hyvät rakastajat ansaitsee seksiä. Huonojen passaakin jäädä ilman.

Vierailija
7/14 |
30.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla oli nuorena ainakin se, että ne yhden illan jutut oli ihan helvetin rumia. Se viina saa näyttämään hyvän näköseltä, valitettavasti..

Vaikea uskoa. Ei minulla ainakaan koskaan ole kenenkään kasvot niin paljoa muuttunut vai mitä ihmeen meskaliiniviinaa olet vetänyt jos noin kovat hallusinaatiot on?

Vierailija
8/14 |
30.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siksi koska siitä lähestulkoon poikkeuksetta tulee ainoastaan hyväksikäytetty olo. Seksi on huonoa, tai no mitäpä muuta kännipanolta voi toisaalta odottaakaan, ja lopputuloksena nainen onkin miehelle pelkkä laukaisualusta, arvoton reikä johon ainoastaan tyhjentää kassinsa.

Ikinä koskaan milloinkaan ei tule enää yhtään yhden illan juttua.

Vierailija
9/14 |
30.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siksi koska siitä lähestulkoon poikkeuksetta tulee ainoastaan hyväksikäytetty olo. Seksi on huonoa, tai no mitäpä muuta kännipanolta voi toisaalta odottaakaan, ja lopputuloksena nainen onkin miehelle pelkkä laukaisualusta, arvoton reikä johon ainoastaan tyhjentää kassinsa.

Hyväksikäytetty olo, koska seksi ei jotenkin materialisoitunut resursseiksi.

Vierailija
10/14 |
30.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä noin niin kuin konkreettisesti sisältyisi siihen tilanteeseen, jossa nainen ei yhdenillanjutussa olisi miehelle arvoton reikä?

Vierailija
11/14 |
30.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokainen huolehtikoon omista tarpeistaan. Ei oo mun tehtävä murehtia jos muija ei saa. Räpläilköön vaikka ittensä loppuun mun puolesta vaikka. Kertoo heikosta itse tunnosta jos paneminen rupeaa kaduttamaan tai tulevasta lesbo taudista.

Vierailija
12/14 |
30.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin myös kiinnostunut kuulemaan tämän.

1620

Vierailija
13/14 |
30.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle ei ole tullut morkkista yhden yön jutuista. Niitä vaan on vaikea löytää kun ikää on jo kertynyt ja saman ikäisillä miehillä ei seiso juovuspäissään.

Vierailija
14/14 |
30.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä noin niin kuin konkreettisesti sisältyisi siihen tilanteeseen, jossa nainen ei yhdenillanjutussa olisi miehelle arvoton reikä?

Ihan oikeasti kiinnostaisi tietää. Jos mies on kiinnostunut naisen nautinnosta ainakin yhden orgasmin verran ja juttelee naisen kanssa normaalisti peruspaskaa (olettaen että nainen on siedettävää seuraa), niin se on tasan mitä yhdenillanjutulta voi odottaa realistisesti. Jos mies ei halua nukkua sylikkäin, se ei ole loukkaus naista kohtaan. Jos mies ei halua puhua syvällisiä, se ei ole loukkaus naista kohtaan. Jos mies ei halua vaihtaa numeroita se ei ole loukkaus naista kohtaan. Jos mies kokee että nainen oli huono sängyssä, niin on ihan ok että mies toteaa vaikka heti herättyään että "mulla on nyt tekemistä, voisit lähteä kohtiin".

Olenko väärässä, vai onko monella naisella vähän epärealistiset odotukset mitä yhdenillanjutulta voi saada?