Saiko se Victoria keskenmenon?
Oli jo uutisia, että odottaa lasta ja muka kaikki kaverit oli varmoja. Käytti jo Oscarin aikojen väljiä vaatteita. Nyt maha näyttää kutistuneen ja Victorian kerrotaan kulkeneen nykissä Oscar sylissään silmät kyynelissä. - Tarkoittaako, että on tullut keskenmeno?
Kommentit (24)
Linkkejä nyt näihin kyynelsilmiin ja raskausvaatteisiin?
Ap taas vetänyt hatustaan "faktoja".
Jaha, ap on ilmeinen peikko, lähteitä ei taaskaan ole.
Yritys hyvä, kymmenen pistettä muttei papukaijamerkkiä. Toi lehti on Ruotsin ikioma Seiska :D
Lue niitä muita "uutisia", niin ehkä sinullekin selviää se;)
Vierailija kirjoitti:
http://stoppapressarna.se/kungligt/bilderna-avslojar-victoria-ar-gravid…
ja sitten tämä
http://stoppapressarna.se/kungligt/efter-sveket-gratande-victoria-bryte…
Ei herranen aika mitä soopaa taas.
Vierailija kirjoitti:
Yritys hyvä, kymmenen pistettä muttei papukaijamerkkiä. Toi lehti on Ruotsin ikioma Seiska :D
No mutta ne kuvatko on valetta?
Onko kenellekään tullut mieleen, että joskus voi käyttää väljempiä vaatteita, vaikka ei olekaan raskaana. Sitä paitsi, se mekko, jota Victoria nyt käytti ja jota hän käytti ennen kuin raskaus Oscarista julkistettiin, ei ole mikään löysä äitiysmekko ollenkaan.
Stoppa pressarna on web-lehti, joka nimensä mukaisesti yrittää lopettaa paperilehtien ilmestymisen ja lainaa kokonaisuudessaan ruotsalaisten juorilehtien artikkeleita.
Oscarkin on vielä niin pieni, että monilla tuon ikäisen äideillä voi olla vielä raskauskilojakin jäljellä.. Vickan on kyllä hoikka mutta kyllä häntäkin voi turvottaa.... Kaunis ja hehkuva nainen :)
Victoria-parka, koskahan hän saa rauhan raskausepäilyiltä, viisikymppisenä?
Vierailija kirjoitti:
Ei ole kyse epäilystä, vaan toivosta. Olen jännittänyt monta vuotta, ehtiikö saada useamman lapsen. Kyllä jänskättää, tuleeko vielä kolmas, ainakin toivon niin. - Ja sun asenne on muutenkin huono, sillä lapsia saa toivoa niin vanhaksi kuin haluaa. Kyllä sitä sitten itse tajuaa milloin aika on mennyt ohi.
A) Niissä vaatekuvissa ei näkynyt raskauden merkkejä
B) "Suru"kuvat taas... on vain valkattu kuvia joissa on vakava ilme, ei noissa kyyneliä ole.
Summa summarum: ap meni hörhölehden lankaan...
Vuosi sitten loppukesästä monet tälla palstalla eivät uskoneet Victorian olevan raskaana vaikka kuvia oli todisteena.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole kyse epäilystä, vaan toivosta. Olen jännittänyt monta vuotta, ehtiikö saada useamman lapsen. Kyllä jänskättää, tuleeko vielä kolmas, ainakin toivon niin. - Ja sun asenne on muutenkin huono, sillä lapsia saa toivoa niin vanhaksi kuin haluaa. Kyllä sitä sitten itse tajuaa milloin aika on mennyt ohi.
Mahan ja vaatteiden kyttääminen, niistä otettujen kuvien julkaiseminen juorulehdissä ja jatkuvat raskausotsikot eivät ole mitään toivomista vaan nimenomaan epäilyjä. Jos Victoria olisi synnyttänyt jokaisen lapsen, jota hän juorulehtien mukaan on varmuudella odottanut, hänellä olisi todella suuri perhe.
Victorian huhutaan olevan raskaana joka toinen kuukausi. Hänellä tosiaan pitäisi olla suurperheen. Nyt kun vauva on hädin tuskin puolivuotias sama laulu jatkuu.
New Yorkissa varmasti häntä väsytti jetlag ja rankka ohjelma YK-vierailuineen yhdistettynä pieneen vauvaan joka oli mukana. Victoria tapasi muuten Sauli Niinistönkin siellä. Kuinka moni mamma olisi pystynyt samaan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No mutta ne kuvatko on valetta?
Mitä niissä kuvissa on ihmeellistä? Päällä mekko, joka ei ole äitiysmekko ja joissain kuvissa Vickanilla vakava ilme kasvoilla. Mitä sitten?
New Yorkin kuvista voi kuvitella kamalan raskauspahoinvoinnin ja t-paita oli löysähkö
Muutamassa kuvassa kruununprinsessalla oli Nykissä kyllä myrtsi ilme, mistä lie johtunut. Mutta tuo kesämekkokuva: jos tuuli sattuu puhaltamaan niin, että helma vähän kokoaa, niin hetikö pitäisi olla raskaana. Eihän saksalaislehdetkään ole vielä huomanneet "merkkejä", vaikka ovat olleet teettämässä perheeseen lapsia jo ties kuinka monta. Molempien raskauksien aikana piti olla tulossa kaksoset!
En mä voi sulle kertoa, kun Vickan on luottamuksella mulle sanonut mitä tapahtui.